Автосервисы Львова. Отзывы, каталог, карта, рейтинги и мобильная версия.

Вход / Регистрация



     
Запись на прием
ОНЛАЙН
Рейтинг: 4.0 из 5 Средняя оценка 4.0 по 60 отзывам

СТО Бош Авто Сервіс "112 Україна"

Заказать VIP-размещение

Описание

Бош Авто Сервіс є професіоналом у вдосконаленні і перетворенні вашого автомобіля.
Звичайно, ви завжди можете розраховувати на професійну консультацію, високопрофесійнийний ремонт і регулярне технічне обслуговування.

Працюємо Пн.-Пт. з 9.00 до 18.00

Наші послуги:

Автоелектрик: Комп’ютерна діагностика | Усунення несправностей електросистеми| Регулювання фар Обслуговування акумуляторів | Встановлення додаткового електричного обладнання

Ремонт Ходової: Діагностика ходової | Ремонт ходової | Геометрія коліс | Шиномонтаж

Технічне обслуговування: Заміна масла | Заміна фільтрів | Перевірка та заміна свічок | Сезонний догляд: Заміна ременів двигуна | Обов’язковий технічний контроль | Заправка і ремонт кондиціонерів

Кузовний цех: Рихтування авто | Авторобот | Видалення вм’ятин без фарбування | Фарбування авто | Полірування авто | Ремонт бамперів

Ремонт двигуна: Частковий ремонт | Капітальний ремонт | Заміна ГРМ

Магазин автозапчастин, гарантійне обслуговування автозапчастин BOSCH

Супутні сервіси: Автомийка | Автострахування | Стоянка |

Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Отзывы к Бош Авто Сервіс "112 Україна"

Добавить отзыв

  • Рейтинг: 4.0 из 5 20.07.2017 Сергій, дуже уважний початківець ;) на Ford Fusion
    Время визита: 20 липня 2017

    З великою пересторогою шукав нормальний сервіс після невдалого візиту до офіціалів. Читав відгуки та форуми, шукав знайомих автомеханіків та отримував необхідні знання та інформацію стосовно свого авто. Раптом мене спіткала несподзянка..."полетіло" зчеплення і я почав шукати сервіс АКТИВНО! :) Обзвонивши кілька сервісів отримав вичерпну інформацію стосовно своє несправності, рекомендації та хід дій. Дуже сподобався на Бош підхід до клієнта, пунктуальність та сам сервіс. Моя машина була не на ходу, прислали евакуатор, дуже обережно і вчасно доставили на сервіс. Просив щоб крім зчеплення перевірили ходову, ГРМ, пробіг. Чесно кажучи очікував разводілова на не потрібний ремонт, але був приємно здивований фаховістю та бажанням допомогти, а не нав"язати до купи ще кілька ремонтів, мотивуючи це необхідністю та моєю не досвідченістю (я водій початківець).
    Тепер по суті, записався онлайн в неділю, передзвонили в понеділок, записали на четверг.на 9-00. Була заміна зчеплення. зробили протягом дня, в 17-30 я забрав своє авто. Ціна помірна, не скажу що дуже дешева але і не космічна. Якість не може коштувати дуже дешево! Був ДУЖЕ ПРИЄНО ЗДИВОВАНИЙ, машина їде ОФІГЕННО! Їхав і кайфував! Хлопці, велике Вам людське дякую! Нажаль не знаю Імені майстра (майстрів) але свою справу вони знають та роблять відповідально. Я, як корівник своєї фірми розумію, скільки зусиль було докладено, щоб зібрати фахівців та налагодити так роботу.
    Сміливо раджу цей сервіс. Лишаючи там машину більше не переживатиму що їй там не добре. Не знаю як Ви, а я знайшов свій сервіс!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 25.06.2017 Соломія на suzuki sx4
    Время визита: 20.06.2017

    Користувалася послугами двічі - перший раз, коли посеред перехрестя "вмер" акумулятор (для мене, як для водія-початківця, це був немалий стрес). Ледве доїхали на машині, яка постійно глохла, на Бош-Сервіс. Замінили акумулятор, провели діагностику, замінили на моє прохання розхідники. Швидко, якісно, врахували корпоративну 10% знижку.

    Минулого тижня приїхала замінити лампочки на підсвітці номерів. Незважаючи на дрібний обсяг робіт - все ввічливо, оперативно і якісно.

    Дякую за роботу, звертатимусь ще.

    25.06.2017 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Соломія, щиро дякую за Ваш відгук!
    Прагнемо і надалі до того, щоб поламати стереотипи і розвіяти у автомобілістів "страшилики" про станції техлобслуговування.
    Впевнений, що всі ми - від працівника столу до слюсаря будемо готові Вам допомогти, якщо буде така потреба.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 11.06.2017 Юра на Ауді а6
    Время визита: 19.05 2017

    Фарбував капот.Рекомендую,Мельниченко Юрій професіонал своєї справи,пояснив,що і як буде відбуватися,фарбу підібрали ідеально.Роботу виконали без нарікань,на 5.
    Хлопці МОЛОДЦІ,а ціни,як і у всіх.
    Дякую за професіоналізм)

    13.06.2017 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Юрій, дякуємо, що звернули увагу на нашу станцію! А також дякуємо за Ваш відгук. Сподіваємося, що будемо і надалі виправдовувати Ваші очікування.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 8.06.2017 Леонид Ройтман на AUDI RS4
    Время визита: 24.05.2017

    В режимі пітстопу треба було помалювати нові крила в колір автомобіля з подальшим монтажем. Малярок і Алекс вже по телефону почали мені мозг виносити зайвим текстом, що срібний мет.-складна дуже фарба, що треба буде ще й частину дверей(?) перемальовувати щоб перехід зробити, приїдьте ми подивимось і т.д.
    Передзвонив сюди, домовились... і все зробили вчасно та без мозгойобства, якість дуже добре, ціна ще краще!
    Я задоволений, моя Quatterina теж. Всім вдячний, М дякую за каву)

    13.06.2017 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Дякуємо за Ваш відгук!
    Завжди стараємося робити так, щоб клієнт залишився задоволеним за найменших затрат ;)

  • Рейтинг: 4.0 из 5 15.02.2017 Юрій на VW Jetta
    Время визита: 15.02.2017

    Хлопці хочу зробити антикорозійну обробку кузова VW Jetta 2012 побачив пару жовтих плям на днищі .Хочу почути вашу пораду що і як робити ічи ви цим займаєтесь.Наперед дякую

    15.02.2017 ответ автосервиса (Маркіян (Генеральний директор))

    Доброго вечора! Дякуємо, що звернулися до нас.
    Найкраще, щоб Ви приїхали на авто, щоб його оглянути. Якщо вже є жовті плями, то скоріше за все потрібно "забирати" іржу і після того робити антикорощійну обробку.
    Огляд можна провести у зручний для вас момент протягом робочих годин, а далі оприділитися з подальшими заходами.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 31.01.2017 Александр на Opel omega
    Время визита: 31.01.2017

    Был там сегодня.Машина Opel Omega 1992 года.Не стали слушать даже.Только с 2000 года ремонтируют.Деньги не нужны видимо.Я же не бесплатно хотел.Скажите сколько и я заплачу.Машина старая но надежная.Теперь что на разборку сдавать.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 9.12.2016 АНДРІЙ
    Время визита: кінець вересня 2016

    Доброго часу доби !
    ПРО РЕГУЛЮВАННЯ ФАР.
    Довго думав чи писати але бажання допомогти-порадити іншим перемогло небажання ввязуватись у безперспективну полеміку. Мав не обережність попасти на професіАНАЛЬНЕ регулювання ксенонових фар у кінці вересня 2016.

    Ось тут дуже корисне відео:

    Тобі треба зробити як у відео :
    https://youtu.be/3dIANCs_6Iw

    Інакше тебе чекає ось це :
    https://youtu.be/73Wbmv30NM4

    Довго не міг зрозуміти у чому справа. Не мав досвіду,тай віра у професіоналізм сервісу була сильніша за власне розуміння, що щось не так. І тільки такі самі враження інших та коли їзда з включеними фарами стала щоденною необхідністтю, через короткий світовий день. Прийшла необхідність навчитись і зрозуміти,що фара зліва має світити не в небеса, а права не 5-6 метрів перед бамперем у асвальт. А має бути дотриманий певний кут нахилу фар встановлений заводом виробником для конкретної моделі. І наявність професійного обладнення перед бампером вашої машини та по суті хорошої людини яка хоче вам допомогти нічого не обіцяє.
    Шкода... Мені шкода що так сталося... Думаю одного візиту чи дзвінка вистачилоби, щоб мене прийняли ще раз. Бо стараються, думаю щиро стараються.
    Але...
    Їхати за 60км. Витрачати час. Пояснювати. Вимагати. Вчити. Вислуховувати. Без надії сподіватись.Не було можливості і бажання.
    Я зробив усе сам. І ти можеш, якщо не рукожоп )) Я вірю в тебе !
    Зрозумійте сумну річь. Сьогодні наші машини ремонтують ті, хто вчора вчився ремонту на Тазах, Вазах і динозаврах імпортного виробництва. Бо професіонала треба вчити і виховувати роки. Вкладати ресурс в його освіту, відрядження на професійне навчання та практику на заводах виробника. А потім губити їх, бо вони вирішили відкрити сервіс у себе в гаражі за ради трохи більшого власного доходу. І це проблема не тільки цієї галузі. Тому треба ще роки поки ці насправді непогані хлопці навчаться на наших машинах. А там видно буде... Блін, звідки я знаю про це ? Сам в шоці.
    Бути присутнім і заглядати дадуть. За умов дотримання безпеки. Не лізте під руки. Не дратуйте. Говоріть по суті і ввічливо. Чистота думаю від загруженності залежить. І ви зрештою не у ресторан приїхали. У сезон мийте машину перед візитом. Поважайте себе та інших і вам воздасться. Рецепція зла. Догадуюсь що там сидять рішали через часті візити незадоволених чумаків. Напевне варто булоб посадити симпатичних і навчених дівчат, як наприклад на львівській фірмі Kemichal з продажу профлаків і фарб для дерева та інш. Посмішка та вибачення симпатичної і розумної дівчини моглаб вирішити набагато більше. Але їх треба шукати та і хто я такий щоб радити. Мають дати акт виконаних робіт ? Квітанцію про оплату ?Серьйозно ? Ні, не бачив.
    Висновки робіть самі. Не поспішайте. Будьте наполегливі але справедливо пам'ятайте ви їздите не по євродорозі і машина напевно не молодуха. Майте запасний варіант. Ціни на сайті і по телеф. занижені. Дорога реклама нічого не значить. Радьтесь з досвідченими. Порівнюйте.
    Бережіть себе та ближнього свого не сліпи ! Чюєш ! Не сліпи! Удачі !

    11.12.2016 ответ автосервиса (Маркіян)

    Андрію, дякуємо за ваш відгук. Вашу інформацію я передав відповідальним особам. Будемо працювати в цьому напрямку.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 6.12.2016 Михайло на Mercedes c200
    Время визита: постійний клієнт

    3й рік обслуговую свого мерса на даному сервісі. хлопці сказали що вони можуть робити і що не можуть. Так як в основному через наші дороги в мене ламаються ричаги то періодично заїжаю до них на заміну. Також проходжу тут ТО.
    по моїй рекомендації багато моїх друзів також обслуговуються тут.

    колектив просто супер, навіть такому як я ( який далекий від ремонту автомобілів ) пояснюють все доступно.

    6.12.2016 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Михайло, щиро вдячні Вам з лояльність! Обіцяємо робити все можливе, щоб ви і надалі залишалися задоволеним!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 3.12.2016 Володимир на VW caddy
    Время визита: Початок листопада 2016

    Доброго дня ! Читаю відгуки про сервіс і реально дивуюся людям був я на даному севісі з ремонтом по ходовій заодно робив розвал і корекцію фар на все про все потратив десь до півтори години (це при тому що попав у період коли хлопці обідали)
    Записався попередньо по телефону (так надійніше) в призначений час приїхав без проблем потрапив у бокс як то кажуть майстер поставив діагноз мому працьовитиому ослику і призначив лікування яке було проведено якісно і ШВИДКО!!!
    окремо про майстрів: адекватні люди які в процесі роботи спілкуються (ЦИМ САМИМ СПРОСТОВУЮ ТЕ ЩО ПІД ЧАС РЕМОНТУ НЕ МОЖНА БУТИ ПРИСУТНІМ БІЛЯ СВОГО АВТО)
    З приводу коментів нижче про чистоту на сервісі ЛЮДИ ДОБРІ!!!
    ви не в лікарню їдете і бляха муха не завжди на чистих автівках
    Чомусь коли в осени дощ чи снігова слякоть( майстер не каже слухай чувак твоя машина брудна не буду ремонтувати їдь на мийку помий добре тоді приї жджай) з приводу похмурого рецепшину все банально і просто людям які на таку дурню звертають увагу говорити у вас похмура автівка їдьте на інший сервіс. Про людей на рецепшині : уважно вислухали скерували у потрібне місце більше того я на власні очі бачив як ледь не за руку вели клієнта до потрібного боксу а хлопака з рецепшину особисто заганяв одній панянці автівку на підйомник
    Ціни трохи зубасті але що поробиш всім потрібно їсти
    АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ ДАЛИ В РУКИ БЕЗ ПРОХАННЯ З МОГО БОКУ ТОМУ ЯК ПИСАЛИ НИЖЧЕ<< ВИМАГАЙТЕ АКТ! >>ТО Я НЕ РОЗУМІЮ ЗВІДКИ У ДЯДІЧКИ ТАКІ ПРОБЛЕМИ ВЗЯЛИСЯ?
    P. S. Хлопаки дякую за належний сервіс і бажаю успіхів!
    ЩЕ ОДНЕ ДЛЯ ТИХ ХТО ХОЧЕ СКАЗАТИ ЩО СЕРВІС ПОГАНИЙ ВИ ПРОСТО ЗАЇДЬТЕ НА ТЕРИТОРІЮ І ПОДИВІТЬСЯ НА КІЛЬКІСТЬ АВТІВОК ЩО ТАМ ОБСЛУГОВУЮТЬСЯ І ВСЕ СТАНЕ НА СВОЇ МІСЦЯ.

    5.12.2016 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Володимир, щиро дякуємо за Ваше об'єктивне розуміння ситуації і ваш відгук. З нового року плануємо запуск нового столу замовлень і нових послуг. Впевнений, що під час вже наступного вашого візиту ви побачите ще кращий рівень нашого сервісу! ;)
    Якщо ж Ви маєте ще пропозиції, буду радий їх від вас почути.
    Пишіть, або просто звертайтеся особисто під час візиту.
    http://boschservice.lviv.ua/contact_management/

  • Рейтинг: 4.0 из 5 24.10.2016 Іван на ВАЗ 2110

    Доброго дня, скажіть будь-ласка чи можна у Вас провести діагностику та ремонт рульового механізму (рейки) на ВАЗ 2110? Дякую.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 20.10.2016 Тарас на Renault Laguna
    Время визита: 20.10.16

    Хотів дізнатись чи правда, що неможна бути присутнім при виконанні робіт? На попередніх сервісах я ніколи не відходив від авто, просто самому цікаво дивитись на процес. Якщо це правда ,то мабуть прийдеться відмовитись від запису((

    20.10.2016 ответ автосервиса (Маркіян (Генеральний директор))

    Доброго дня!
    За бажанням клієнта ми завжди дозволяємо бути присутнім під час ремонту. За умови дотримання умов техніки безпеки.
    Тому запис можете не скасовувати.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 17.10.2016 Павло

    Навіщо на сайті форма онлайн-запису, якщо ніхто не опрацьовує заявки?

    18.10.2016 ответ автосервиса (Маркіян (Генеральний директор))

    Доброго дня, Павло!

    На жаль зараз ми не встигаємо оперативно на стільки оперативно обробляти заявки, на скільки нам би хотілося. Це пов'язано з високим завантаженням сервісу.
    Просимо вибачення, що оперативно не зателефонували. На скільки мені доповіли, то в цей день вечором з вами наш менеджер зв'язувався і було погоджено всі нюанси по ремонту.

    P.S,: Зараз проводимо оптимізацію роботи всього сервісу, тому думаю, що згодом таких проблем не виникатиме.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 9.09.2016 Oleg на Renault Megane
    Время визита: 09.09.16

    Доброго дня! Скажіть будь ласка, маю таку проблему - заводжу авто, і на холостих вона глохне відразу! Рено меган 2004 1.6 бензин. в чому може бути проблема і чи ви таким займаєтесь? ДЯкую

  • Рейтинг: 4.0 из 5 24.08.2016 Игорь на kia ceed diesel
    Время визита: 24.08.2016

    Ребят, у меня дизель. Вы все еще не работаете с дизелями? На сайте ссылка на ваших партнеров неверная. Дайте информацию / посоветуйте, куда обратиться. Спасибо!

    25.08.2016 ответ автосервиса (Маркіян (Генеральний директор))

    Ігор, доброго дня!
    Стосовно обслуговування дизельного авто радимо звернутися до наших партнерів з мережі Бош Авто Сервіс - Авторитм.
    Номер телефону: 0970070052
    або онлайн: http://avtoritm.cb24.eu/

  • Рейтинг: 4.0 из 5 3.07.2016 Захар на форд транзит 1992 р
    Время визита: 2 липня 2016

    Як устранити перегрів передніх тормозних супортів для автомобілів форд транзит 1992 р

    4.07.2016 ответ автосервиса (Маркіян (Генеральний директор))

    Доброго дня, Захар!

    На жаль, однозначної відповіді не можемо дати, оскільки причин може бути маса. Проблема може бути як в гальмівному циліндрі так і направляючих супорта чи навіть в гальмівних шлангах. Щоб встановити і усунути причину радив би вам записатися на огляд. Майстер проведе розбирання і тільки так можна буде встановити точну причину. Набирайте 0672244248 або записуйтесь онлайн: http://boschservice.lviv.ua/online/
    Будемо раді допомогти.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 6.06.2016 Eduard на Hyundai
    Время визита: 06.06.2016

    Был сегодня. на 9 утра. Нужно было поменять масло, фильтр, сделать диагностику ходовой и развал-схождение.
    Вроде все нормально, только почему-то осталось в банке с новым маслом практически 800грамм. Т.е. в двиг 1,6 залилось 3 литра вместо обычных 3,5л(за 10 лет машины - у нее не мог измениться внутренний объем). Уже позже, в конце дня - я понял, что мастер не до конца слил старое масло из двигателя. Он отвернул только нижнюю пробку и не открыл крышку с горловины заливки масла в двигатель. Таким образом - часть старого масла(где-то грамм 300-400) - осталась в двигателе(из-за задержки в завакуумированных полостях). Я не говорю о несливаемом остатке. Это немного огорчило, но возможно, утро понедельника - не самое удачное время для замены масла... Относительно диагностики ходовой - у меня, как у непрофессионала - вопросов нет - мастер подергал, осмотрел, понажимал, покрутил, выявил и порекомендовал замену элементов.
    По развалу-схождению. Мастер вроде бы все сделал - левое колесо выходило по параметру из нормы(нижнее значение параметра на компьютере подсвечивалось красным). Я наблюдал за работой и после нее это же колесо, но уже верхнее значение скакало возле нормы(при норме до -0,30 оно было зафиксировано -0,31 и стало светиться красным). На мой вопрос - что это? - мастер сказал, что это не критично и "нормально".
    В целом - впечатление о работе сервиса - положительное, но есть моменты и нюансы, требующие доработки. Неслитое старое масло, конечно, расстроило... ну и не нравятся мне красные циферки при развале-схождении.

    Дополнение от 08.06.2016:
    Спасибо за ответ и внимание к отзывам, Маркиян. Я думаю, что я просто до следующей замены масла прокатаюсь чуть меньше и снова приеду к Вам на замену. А тот остаток - будет мне на "доливку", если вдруг машина начнет брать масло.
    Ну и из понравившегося особо - это то, что Вы - партнеры Экзиста и я через Экзист смог у Вас получить 10% скидку.

    Ну а в целом - очень хочется, чтобы ремонт авто - был как можно позже :)

    8.06.2016 ответ автосервиса (Романишин Маркіян (Генеральний директор))

    Едуард, вдячний за ваш фідбек!
    Стосовно заміни масла, я звернув увагу майстру, який виконував цю роботу, а також ми "розібрали" ваш випадок на зборах працівників. При наступній заміні масла обов'язково буде врахована специфіка вашого авто і за вашим бажанням можемо провести промивку двигуна.
    Стосовно геометрії коліс, то похибка в 0,01 градус дійсно навряд чи є критичною і швидше всього є спричинена тими недоліками ходової, на які вказав вам наш спеціаліст. Впевнений, що її не буде, якщо здійснити ремонт підвіски вашого авто.
    В загальному ж вдячні, що звернулися в наш сервіс. Будемо раді допомогти вам і в майбутньому з ремонтом вашого авто.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 4.06.2016 експерт (таємний споживач) на авто
    Время визита: травень 2016

    Описувати в деталях про сервіс і виконану ними роботу немає сенсу. Проте висновки наступні: Цей сервіс є найкращим у Львові для тих, хто абсолютно нічого нерозуміє і нехоче розуміти про своє авто, і недбає про нього (а саме: подзвонив, записався, приїхав, залишив авто з ключами, повернувся, оплатив, забрав авто не вникаючи в маштаб роботи не рахуючись з грошима і не провіряючи їх слова. Одним словом якщо у вас сліпа довіра, то ВАМ СЮДА). Тут усе чітко із записом і прийомом, з тлумаченням вирішення вашоі проблеми (рівень школяра). Запчастини дуже зручно можна придбати або замовити на місці (проте вартість у два а деяких у десять разів перевищує ринкову роздрібну в регіоні). Перебувати біля свого авто вам недозволять (чи бояться шпигунів які переймуть їх досвід, чи приховують свою некомпетентність або у них інші приховані наміри щодо вас і вашого авто......). Щодо намірів: на кожну деталь що потребує заміни додають ще одну справну, збільшуючи тим самим обсяг своєї роботи і відповідно гаманця. Щодо якості роботи: хамське відношення до вашого авто (одне роблять, друге гроблять. При цоьму ви ніколи недоведете їх вину, вас же поряд небуло). Від вашого везіння залежить чи Ваше авто повимазують шміраком, поцарапають, підпсують деталі, викрутять лишні на їх думку деталі (на що у сервісі є такі заготовлені відповіді: ми нічого не чіпали, усе так було, забули бо дуже заклопотані, переконають Вас що виробник без потреби прикрутив її туди, вона абсолютно непотрібна. Або, що неможливо зробити це не зіпсувавши інше)......... Усі притензії і скарги були донесені до керівництва сервісу, яке незахотіло показато відеозапис по проведеному ремонту (на запитання чому...... відповіді небуло... немає доказів - немає прициденту). Застереження для тих кому небайдуже своє авто, гроші і нехоче щоб його обдурювали за його ж гроші (арієнтовна вартість години роботи 450 грн.): - ПЕРЕВІРТЕ, ОГЛЯНЬТЕ АВТО ДО ЗАЇЗДУ В БОШ-СЕРВІС, А ОСОБЛИВО ПІСЛЯ. Розповідати можу багато і конкретно в деталях про цей сервіс, проте прозорості, чесності, і фахової допомоги наразі тут немає (продають ілюзію тим, кому вона потрібна).....

    8.06.2016 ответ автосервиса (Маркіян (Генеральний директор))

    Шановний таємний споживач,

    На превеликий жаль, не можу коментувати відгуки від сторонніх "експертів", які не вказують ні дати ні авто, яке теоретично могло в нас обслуговуватися. На жаль до мене, як генерального директора ви не зверталися. Думаю, що і решта написаного тут також не відповідає дійсності (від вартості нормогодини (яка до речі у нас становить 165 грн.) до ставлення до клієнта і його авто (що підтверджується переважаючою більшістю позитивних відгуків на цій сторінці),

    Наші клієнти знають, що можуть практично завжди мене знайти на станції, щоб вирішити незрозумілі їм ситуації, або принаймі написати про це через наш сайт (http://boschservice.lviv.ua/?p=4427). Я завжди готовий негайно прийняти участь у вирішенні спірних питань, якщо такі виникають.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 1.05.2016 Андрій на Daewoo

    Не давно був в цьому сервісі, всі майстри що займались моєю машиною, душе ввічливі і компетентні в своему питанні, я дуже задоволений їх роботою, при по требі буду завжди звертатись до них.

    3.05.2016 ответ автосервиса (Маркіян (Генеральний директор))

    Андрію, щиро вдячні за Ваш відгук!
    Радий, що наша СТО підходить до Ваших вимог.
    Будемо і надалі старатися "тримати марку" саме для того, щоб наші клєінти були задоволені з усіх аспектів обслуговування!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 21.04.2016 Павло на Hyundai Tucson
    Время визита: 21/04/2016

    Вперше був на цій СТО. Вирішив зробити діагностику ходової та розвал-сходження для кращого розуміння технічного стану недавно купленої машини. Подзвонив в понеділок, запропонували під'їхати в четвер. Приїхав на 9:00, без особливих затримок підняли на підйомнику, майстри оглянули всі вузли і дали оцінку їхнього стану, на щастя критичних зауважень не було, рекомендували наступну перевірку зробити перед зимою. Перевірка розвалу-сходження виявила що задні колеса стоять криво, хоча під час руху це не відчувалося.

    Цілком задоволений виконанням та результатом навіть якщо це була тільки діагностика і елементарні роботи. Сподіваюсь у випадку складніших робіт зможу отримати такий ж рівень.
    Разом все коштувало 215 грн. Можна розрахуватися карткою.

    П.С. Маю потребу зробити ПОВНУ заміну мастила в коробці-автомат, але на жаль тут немає відповідного обладнання.

    22.04.2016 ответ автосервиса (Маркіян (Генеральний директор))

    Павло, дякуємо, що вибрали наш сервіс! Впевнений, що і надалі зможемо обслуговування ваше авто на належному рівні.
    Стосовно повної заміни масла в автоматичній КПП, то ми в недалекому майбутньому плануємо впровадження такої послуги поряд з ремонтом таких коробок, оскільки така послуга є досить актуальною в наш час через те, що все більше авто на ринку випускаються саме з АКПП.
    Слідкуйте за новинами на https://www.facebook.com/112.ua/

  • Рейтинг: 4.0 из 5 9.03.2016 ігор на outlender xl
    Время визита: 15/08 2014

    Почитала останні відгуки про роботу СТО і зробила висновок ,що як завжди, про хороше пишуть меньше,просто забувають подякувати за гарно зроблену роботу.....Так сталось і в нашому випадку! Ще восени минулого року на станцію нас привела автопригода в якій нам пошкодили цілий правий бік.На цю станцію потрапили випадково ,після оцінки робіт на 3-4 інших.Тут ціною не дуже здивували,але все-одно тут було трішки дешевше.Підкупив нас професійний аналіз пошкоджень,терміни виконання ,а саме головне -РЕЗУЛЬТАТ!!!!Коли побачили відреставроване наше авто,як за звичай,почали шукати "шкварки"...І не знайшли! Як нове!!!!! І сьогодні все ок!
    Іншим разом ,коли в авто сина вискочив бампер,тут без роздування проблеми кількома вправними рухами його встановили на місце.Дякую вам за це,бо ви зекономили йому не тільки час ,а й гроші.бо на іншій станції пропонували заміну кріплень?!?(я не дуже в темі),а це була якась зовсім інша сума грошей.
    Дякуємо вам! Вдячних і адекватних вам клієнтів!
    Власники золотистого Аутлендера,Ігор та Людмила.

    10.03.2016 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Шановні Ігор та Людмила, щиро вдячні за ваш відгук.
    Дійсно, людям легше чомусь не розбираючись в ситуації просто виплеснути негатив, чим згадати вголос щось добре.
    Ми ж в свою чергу стараємося ставитися однаково добре як до всіх своїх клієнтів, так і до їхніх авто.
    Будемо раді знову допомогти, якщо виникне якась проблема. Звертайтеся, коли буде така необхідність.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 27.01.2016 Анонім на иномарка
    Время визита: 26.01.16

    Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Вчора зранку 26.01.2016 залишив машинку на діагностику ходової. Причиною перевірки був стук(бій) керма. Хлопці взялись за авто миттєво. Ближче до обіду зателефонували і намагались описати причину. Говорили, що (буцімто: "У Вас покручений протектогр у всіх 4-ох колесах і до заміни в критичному стані: передній верхній ричаг 2-х, ступиця 2-х, рульові наконечники 2-х") В підсумку вийшла чимала сума грошей (в теперішній час з курсом за 1 дол. 27 грн). Я мало не повірив у цю нісенітницю, бо знаю свою машинку "як облуплену". Мало того, адміністратор мені запропонував розглянути ціни на запчстини у інших представників, що я й зробив. Ціна всіх ремонтних послуг Бош авто Сервісу склала на 400 грн меншу суму, ніж в інших, що чуть не заманило мене, та все ж я забрав автівку звідти і Слава Богу! Віддав на діагностику до надійних людей взагалі не у Львові і ті мені категорично заперечили всі ці полмки! полмка була в рульовій рейці, що я й підозрював! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! Мало того, принципово наполягатиму на поверненні оплати за діагностику, оскільки вона виявилась абсолютно не компетентною!!!

    1.02.2016 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Вельмишановний Анонім на "іномарці", шкода що ви не приїхали на повторну безкоштовну діагностику, як обіцяли, після того, як самі зателефонували нам перед тим, як написати цей відгук.
    Я і надалі рекомендую вам приїхати і бути таки присутнім при проведенні цієї процедури і ви б самостійно змогли бачити чому майстер (з багаторічним досвідом ремонту аналогічних авто) рекомендував вам замінити лише частину тих запчастин, що написані вами вище (та сама фотографія, що вам перекидав наш працівник: http://s10.postimg.org/xs6g5j995/IMG_20160126_120039.jpg )

    До речі, дякую, що підмітили - ціни в нас в багатьох випадках нижчі, ніж в конкурентів. Але не за рахунок якості, а за рахунок оптимізації процесів.

    В загальному, шкода, що через думку наших конкурентів у вас з'явилося хибне враження про наш автосервіс.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 13.01.2016 Роман на Nissan
    Время визита: 2015

    Сайт СТО обіцяє набагато більше, ніж є насправді.
    - Наприклад записатиcя онлайн просто буває неможливо, залишаєш зявку, залишаєш другу, а тобі просто не передзвонюють.
    - Ціни середні, якість обслуговування різниться від майстра до майстра, але в цілому нормально.
    - Найбільше всього нарікань на людей, які працюють на ресепшні, та й сам ресепшн якийсь темний і депресивний.
    - Також з моєї точки зору здається що на СТО доволі брудно, я розумію, що це СТО і стерильно там не буде, але буває набагато краще.

    Тож якщо підсумувати, то середній рівень, як облуговування, так і якості, і цін. Можна було би й краще.

    18.01.2016 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Доброго дня, Романе!

    Перш за все, радий що ви поділилися з нами Вашими зауваженнями. Це допомагає нам дізнатися те, яким би наші клієнти хотіли бачити наш сервіс і, відповідно, це допомагає нам удосконалюватися для вас.

    Кілька ремарок стосовно ваших побажань:
    - На онлайн запис наші менеджери відповідної кваліфікації з столу замовлень стараються реагувати, як тільки є вільна хвилинка. На жаль, часами стіл замовлення працює в такому режимі завантаження, коли важко відразу відреагувати на такий запис. Наша мета - обробляти всі онлайн запити в строк до 1 години в робочий час.
    - Ціни стараємося тримати нижчі, ніж у дилерів, наприклад. Але щоб надати вам сервіс належної якості, ми також не можемо дозволити собі опустити прайси до рівня "гаражних".
    - Якщо вам не важко, то уточніть які зауваження у вас є до працівників столу замовлень напряму до мене через онлайн форму: http://boschservice.lviv.ua/contact_management/
    - Зимою протягом робочого дня складно підтримувати чистоту належного рівня, оскільки погодні умови та часті заїзди авто цьому перешкоджають. В кінці робочого дня кожне місце обов'язково прибирається.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 12.01.2016 Андрій на renault clio
    Время визита: осінь 2015

    На сервіс потрапив по рекомендації друзів. Був потерпілим у аварії в якій мене зажали між двома автомобілями, тому сильно була пом"ята як задня так і передня частина автомобіля (renault clio). Хлопці оперативно знайшли альтернативні оригінальним запчастини по хороших цінах і в короткий термін провели як рехтувальні роботи, так і покрасочні, все швидко встановили і підігнали.
    Була провелена заміна переднього і заднього бамперів, передніх і задніх фар, папота, кришки багадника, решітки радіатора та двох передніх крил.
    Як то кажуть, машина ще краща ніж до аварії. Дуже задоволений сервісом, всім раджу!

    18.01.2016 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Дякуємо, Андрію, за ваш відгук!

    Наша мета - повний комплекс робіт для власників автомобілів за оптимального співвідношення ціна\якість.

    Будемо раді вам допомогти і наступного разу, коли виникне така необхідність. Звертайтеся.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 26.12.2015 Микола на Mitsubishi Lancer X
    Время визита: 23.11.2015

    Декілька раз користував даним сервісом: проходиш діагностики, міняв масло, шиномонтаж. Останній раз міняв тормозні диски передні + всі тормозні колодки. Після того як виїхав з сервісу, замітив, що машина не котиться, а ніби зупиняється. Після 2х днів їзди зателефонував до сервісу і описав в чому проблема. Хлопець, щоб відповів мені по телефону сказав, що це нормальна річ, та як я поставив нові диски + колодки, то вони мають притертись (мені на той момент здалось, що теоретично дійсно може так бути, тільки я трохи засумнівався, коли мені сказали, що зкатати я маю приблизно 50% ресурсу колодок, а це ~10к км).
    Через тиждень після замінити колодок ( катаюсь я багато і це вийшло біля 700км) я почав відчувати вібрацію, і чим дальше тим гірше. Машину так трусило, ніби в неї гуля на шині. Після прислуховування, оглядання і принюхувавння замітив що задній правий тормозний диск в мене синього кольору і від нього йде жар.
    Після цього записав знову в цей же сервіс на огляд, як виявилось, циліндр в супорті не повертався на свою позицію, тим самим прижимавши тормозні колодки і колесо не крутилось. При цьому, в сервсі мене почали переконувати, що це не їхня частина роботи, і вони не мали дивитись до цього. Я був, мягко кажучи, здивований, бо як на мене, провірити чи колесо крутиться вони мали. Поставили ремкомлект і проблема з тим шо машина не котилась пропала, але задній гальмівний диск вже кривий.
    Через деякий час (можливо ше 1-2 тижні) появився жахливий крип при гальмуванні, а враховуючи те, що диски і колодки в мене не з дешевих ( Otto Zimmerman + Brembo колодки ), я оглянув супорта і замітив що shim комлектів (антискрипних прокладок) я не побачив, а колодки, без паст, без прокладок без нічого прилягали напряму до супортів. Це просто жах, як можна було бути настільки неуважним і некометентним, щоб загубити прокладки з старих колодок?

    І того, заміна колодок після візиту на Бош сервіс мені обійшлась:
    1. Заміна колодок на Бош 112: 85грн
    2. Діагностика ходової + ремкомплект супорта + ше якась фігня на сервісі Бош 112: 920грн
    3. Задній диски (1794грн) + передній shim комплект (482грн) + задній shim комлект (185грн) : 2461грн
    4. Робота по заміни дісків + встановлення shim комлетів (вже не Бош, а нормальному сервсі): 415грн

    Сумарно: 3881 грн.

    Дуже не рекомендую даний сервіс. Майстер, який проводив заміну (Степан) некомпетентний, а хлопець, який сидить за компютером і телефоном, старався зробити з мене дурного, і розказував, що проблема не по їх вині. Були і ще і інші нюанси, не буду їх описувати тут всі, опис і так довгий вийшов.

    ДУЖЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
    Будь обачні, удачі всім

    30.12.2015 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Доброго дня, Микола!
    Якщо у вас буде можливість, то зв'яжіться зі мною після свят. Спробуємо детальніше розглянути цю ситуацію, оскільки для мене залишається кілька незрозумілих моментів. Дякую.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 25.12.2015 Віктор на Kia Soul
    Время визита: 25.12.2015

    Виявили і ліквідували "цвіркуна" в панелі приборів. За цю роботу на інших сервісах навіть не хотіли братись, аргументуючи, що "то може бути всьо шо завгодно" або "гарантій не даємо". На цьому сервісі зробили дуже швидко і ефективно

    30.12.2015 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Дякуємо, Віктор, за Ваш відгук. Завжди стараємося допомогти. Навіть в самих нестандартних ситуаціях.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 15.10.2015 Віталій на hyundai matrix
    Время визита: 15/10/2015

    Ранком подав заявку через сайт на діагностику двигуна. Прочикав кілька годин - ніхто мені не перезвонив. Вирішив зателефонувати сам - запитую, скільки очікувати на реакцію по заявці з сайту? Після деталізації та пошуку - мою заявку знайшли. Уточнили який двигун - говорю, що crdi. Відмовили, оскільки обсулговують ЛИШЕ бензинні двигуни. На сайті я цього нюансу не зустрів... Даремно потратив свій час.

    20.10.2015 ответ автосервиса (Маркіян (гендиректор))

    Дякуємо за Ваш коментар і просимо вибачення за затримку. В столі замовлень зараз працює троє людей і онлайн замовлення обробляє будь-хто з них, хто перший має можливість. Будемо працювати над вдосконаленням цього способу запису на ремонт чи діагностику.

    Щодо того, що ми тимчасово не обслуговуємо дизельні двигуни, то ця інформація вказана у розділі про комп'ютерну діагностику (http://boschservice.lviv.ua/nashi-posluhy/avtoelektryk/diahnostyka-avtomobilia/). Але незабаром внесемо додаткові зміни на сайт, щоб ця інформація була більш наглядною.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 28.08.2015 INSPEKTOR на LANOS

    Ще не були але спробуєм вашої кухні, сподіваюсь пане ген директор що все буде ок
    ми плануєм приїхати нашим транспортом який нас трішки дістав,
    маю сподівання що все в нас получиться добре з ремонтом оскільки жага до написання поганого відзиву в мене завжди в бойовій готовності
    Дякую Ген Директор за прочитане

    28.08.2015 ответ автосервиса (З повагою, "Ген Директор" :))

    Що в наших силах - тим спробуємо допомогти ;)

  • Рейтинг: 4.0 из 5 3.08.2015 Oles
    Время визита: 3.08.2015

    На сервіс поїхав з рекомендаціїї співробітника. Була така проблема, що травило мотор коли він був холодний. На сервіс записався по телефону на 9 ранку, заодно хлопець на другому боці слухавки зробив мені короткий огляд стосовно моєї проблеми і в чому може бути проблема. Змінювати потрібно було прокладку кришки мотора бо пропускало трохи масло, порадив мені взяти прокладку певного виробника, нічого впринципі не навязував, порівняв вартість аналогічної прокладки в інтернеті, різниця вийшла в 20-30 гривень але враховуюючи доставку час і тд... замовив на сервісі. Зранку залишив машину, через пару годин подзвонили сказали, що прокладку замінили але є проблема зі свічками і комп. діагностика показала, що проблема саме в них. Я відповідно погодився, так як наразі немає причин не довіряти цим хлопцям. Поставили спец. газові свічки так як на машині стоїть ГБО. Приїхав забирати машину, працюю мотор рівно і не травить, старі свічки показали дійсно були в поганому стані. Одним словом я залишився дуже задоволеним, зробили досить швидко і надіюся,що якісно, дали місяць гарантії, побачимо.Але загалом мабуть в подальшому буду звертатися в цей сервіс.

    Дополнение от 05.08.2015:
    Недовго я тішився) як почало знову підтравлювати на холодний мотор(( Хоча мене запевнили шо діагностику провели компютерну і справа саме в свічках була і в прокладці яку вони поміняли(. Казали є місяць гарантії на роботу і деталі, цікаво що скажуть)

    5.08.2015 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Олесь, дякуємо за Ваш відгук! Впевнені, що і в майбутньому нам вдасться реалізовувати ваші очікування! Наступного разу будемо раді бачити не тільки з питань ремонту авто, а ще й просто на порцію хорошої кави ;)

  • Рейтинг: 4.0 из 5 8.06.2015 Леонид на mitdubishi pajero sport
    Время визита: 3 июня 2015

    Пожелтела левая фара. Полировал на этом сервисе. Сделали очень быстро, качественно и главное дешево.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 2.06.2015 Вадим на Chevrolet Aveo LS
    Время визита: 02.06.2015

    Після покупки авто, зауважив, що погано холодить кондиціонер . Серед всіх сервісів (+за відгуками) обрав цей. По телефону домовився на 15 годину про діагностику/заправку. Приїхав на вказаний час і вже у 15:10 моя машина була підключена до спец девайсу. Вся процедура зайняла десь годину. Заправка газом + доливалось масло в компресор. Видали чек із інфою про проведені роботи (тиски, обєм масла і газу, що був залитий.) Сервісом залишився задоволений. За все 500грн. Жаль, що не спитав як звуть майстра (знаю, що він з-під Києва), відповідав на всі мої запитання стосовно заправки. Получилася, свого роду, консультація. Раджу!

    Дополнение от 07.07.2015:
    Їздив на діагностику ходової. Запис через онлайн форму на сайті. Приїхав у вказаний час і відразу на підйомник. Майстер дав мені діагностичний листок і ручку. Я записував, що треба замінити, також мені було наочно показано і чому саме тре робити заміну тої чи іншої деталі (до прикладу, надірваний сайлентблок чи підтікає масло через сальник, люфт тяги). Після діагностики в інтернетах пошукав те все, що пропонувалося мені замінити. Все правдиво і файно, нічого лишнього. У моєму випадку під заміну йшли 2 сальники півосей, 2 сайленблоки задньої балки, 1 сайлент блок спереду, 1 шарова опора, 1 кермова тяга (про неї я знав), тормозний циліндр заднього колеса, ремкомплект правого супорта, заміна тормозної рідини, заміна масла в короці (через старі сальники сильно підтікало масло), геометрія коліс, повна мийка як бонус. Всі запчастини, крім тяги, я вирішив брати на місці в сервісі.Через день після діагностики записався на прийом. Зранку залишив машину, а ввечері забрав. Проробленою роботою, а головне ЦІНАМИ залишився задоволений, мийка хороша. Чи приїду знову? Так! Раджу!

    3.06.2015 ответ автосервиса (Маркіян (генеральний директор))

    Дякуємо за Ваш відгук, Вадим!
    Майстра звати Олег і він родом з Білої Церкви.
    Ми стараємося постійно піднімати кваліфікацію всіх наших працівників. Недавно Олег якраз був на курсах у Києві в навчальному центрі компанії Bosch якраз по діагностиці та усуненні недоліків систем комфорту.
    Ось копія його сертифікату: https://goo.gl/4kGIYg.

    Будемо раді вас бачити знову. Звертайтеся!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 30.04.2015 Олександр
    Время визита: Зима 2014

    Взимку їхав із сім’єю з Києва до Буковелю та потрапив на слизькій дорозі у ДТП під Бродами.
    Знайомі порадили звернутись до Бош Авто Сервіс "112 Україна" для організації евакуатора та стоянки пошкодженого авто. Незважаючи на вихідний день та пізній час доби (ДТП відбулося вночі), завдяки технічному асистансу Бош Авто Сервіс "112 Україна", авто оперативно було транспортовано до Львова на територію СТО.

    На наступний день, після розмови з майстрами, а також завдяки першому позитивному враженню від СТО (наявність відповідного обладнання, боксів, фахівців і т.п.) прийняв рішення про ремонт авто на цьому СТО.
    Відремонтували машинку якісно. Були певні затримки із постачанням нових запчастин, але на СТО їх вирішити через альтернативних постачальників.
    Вартість послуг приємно вразила. Мав можливість порівнювати з розцінками у Києві на інших СТО, де постійно обслуговуюсь.
    На сьогодні проїхав вже 12 тис.км після ремонту, претензій немає.
    Дякую майстрам Бош Авто Сервіс "112 Україна" та його директору Маркіяну Р.
    Так тримати!
    P.S. Якби були б трохи ближче до Києва, то обслуговувався б у вас))).
    Олександр, (SUBARU IMPREZA).

    1.05.2015 ответ автосервиса (Маркіян, Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Олександр, дякуємо за Ваш відгук.

    Я завжди наголошую своїм колегам, що наша основна задача - не ремонт авто сам по собі, а вирішення будь-яких проблем наших клієнтів з авто!

    В Києві можу порадити попробувати скористатися послугами інших станцій мережі Бош Авто Сервіс. Впевнений, вони зможуть вам також забезпечити гідний сервіс! Всі дані про ці станції ви знайдете тут: www.boschservice.com.ua

    P.S.: Наступного разу, як будете проїздом у Львові - будемо раді запросити на каву ;)

  • Рейтинг: 4.0 из 5 28.04.2015 Orestos на VW
    Время визита: 28.04.2015

    Це справді круто, обідати в ресторані за тисячі кілометрів від Львова і дивитися через iPhone як на Bosch'i у Львові ремонтують твою машину.. Сервіс супер! Надіюсь результат також буде відмінний
    http://www.imgbox.de/users/public/images/1SWbHtKuMs.jpg
    http://www.imgbox.de/users/public/images/hmzIOqtI8o.jpg

    30.04.2015 ответ автосервиса (Маркіян, Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Орест, дякуємо за відгук. Стараємося робити все для зручності та впевненості наших клієнтів у надійності нашого сервісу.

    Більше про цю послугу можна почитати в нас на сайті: http://boschservice.lviv.ua/avtoservis/onlayn-dostup-do-sposterezhennya/

  • Рейтинг: 4.0 из 5 21.04.2015 Volodymyr
    Время визита: Осінь 2014

    Міняв всі амортизатори та деякі інші деталі підвіски на своєму авто на Бош сервісі 112 Україна. Порадували як вартість робіт, так і прийнятна ціна запчастин. Останнє планове ТО також провів тут. Мій автомобіль технологічно складний, але фахівцям зі 112 Україна повністю довіряю. Поки всім задоволений. Єдине що порадив би – зробити суботу також робочим днем, оскільки не завжди комфортно залишатися без авто через його ремонт протягом робочого тижня та "простій" у вихідний день. Як варіант, зручною для клієнта була би організація роботи у дві зміни. Адже, за існуючою традицією, ми намагаємося відвідати "немічного" якнайчастіше, а у робочий час це не завжди вдається...

    Володимир

    Lexus RX350

    22.04.2015 ответ автосервиса (Маркіян, Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Дякуємо, Володимир, за Ваш відгук. Працюємо над оптимізацією робочого графіку. Сподіваюся, що незабаром адаптуємо його для вашої зручності та зручності інших Клієнтів нашої СТО.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 20.04.2015 Христина на Opel Vectra C
    Время визита: 17.04.2015

    Заправляла кондиціонер і майстер порадив також провести його чистку. Дуже задоволена, бо в машині тепер свіже повітря без запаху сирості. Ну і сам кондиціонер працює набагато краще. Всім раджу зробити цю процедуру на цьому сервісі!

    22.04.2015 ответ автосервиса (Маркіян, Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Христина, раді, що вам сподобався ефект після чистки кондиціонера.
    Нагадуємо, що спеціалісти радять проводи її не рідше, ніж раз на рік.
    Ось невелика стаття про це на нашому сайті: http://boschservice.lviv.ua/yak-chasto-chistiti-konditsioner-v-avto-i-navishho-tse-potribno/

  • Рейтинг: 4.0 из 5 16.02.2015 Роман на Porsche 924S
    Время визита: Літо 2013

    Виходячи з рідкісності машини знайти до неї механіків не так вже й просто, але хлопці знають свою справу й беруться не лише за стандартні, більш прибуткові, види робіт.

    16.02.2015 ответ автосервиса (Маркіян (Генеральний директор))

    Дякуємо, Романе, за відгук. Нам було цікаво попрацювати над вашим авто. Чекаємо вас наступного разу!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 5.02.2015 Carlos на VW
    Время визита: літом 2014

    Привіт,
    вирішив і я залишити відгук. 2чі звертався до сервісу для роботи над моїм автомобілем (повний перебір ходової, різноманітні діагностики двигуна і т.д.). Для початку що сподобалось:
    1. Місце розташування
    2. Хороше відношення + рекомендації що робити не варто
    3. Відносно без черг
    4. Ціна
    5. Можливість бути присутнім під час ремонту
    6. Доставка запчастин
    7. Можливість монтажу власних запчастин
    8. Видали нормальний рахунок (не шарашкіна кантора)
    9. Контакт через Facebook
    10.

    Що не сподобалось:
    1 - діагностика мотору пройшла абсолютно не професійно. Наявна проблема - забруднений датчик тиску у впускному видавав помилку. Ваш механік замість того щоб його зняти і глянути на нього, після чого все стало б ясно, 4 години провів біля машини скануючи різноманітні дані, результат мені був виданий - "підсос повітря, треба все розбирати шукати". Датчик мені замінили на Алексі, проблема пропала.
    2 - проблема 2 - текло масло з верхньої частини мотору, діагност з п.1 дав 100%ву гарантію, що проблема в прокладці клапанної кришки, замінити яку він не в змозі, бо немає інструментів для зняття ремня ГРМ (вали в кришці). FAIL ! Інструменти для фіксації ремня - звичайні викрутки можна вставити і знявши натяжувач зтягнути ремінь з валів. Цю роботу в результаті я виконав сам, без жодного автомеханічного досвіду. Також, як виявилось, проблема лежала зовсім не у прокладці клапанної кришки, а ось в чому:
    https://www.youtube.com/watch?v=LVoLbjtlJvM
    3 - це й ж діагност при знятті бензинового шлангу до ТНВД, який знаходився під тиском, весело собі курив.. жесть! no comments
    4. Впарив те, що я не просив зовсім, наприклад чистку AGR
    5. Хлопчина, який робив ходову - всі болти крутить "на угад". На мою замітку щодо цього його відповідь: "Та я з дитинства гайки кручу, тому вже рука набита". Напевно набита, але один раз перекрутить, зламає і тоді власнику автомобіля прийдеться ще довго там сидіти.. Це все на 100% суперечить сертифікату TÜV який у Вас на рецепції висить. Невже важко купити динамо-ключ за 300-400 гривень і хай ним працює ?
    6. Я весь час був при роботі над моєю машиною, загальний час робіт по 2 разам - приблизно 12 годин, 3 рази заливали нові рідини і чомусь саме в той момент, коли я на пару хвилин відходив. Може співпало, може ні..
    7. Це й ж хлопчина пропонував заміну речей, які ще не варто замінювати.
    8. Освітлення на рецепції ніяке + сірі стіни настрою не піднімають
    9. Кімната відпочинку скучна. Замість програми "у світі тварин" я б краще охоче наглядав за своїм автомобілем.
    10. Дивна система оплати, якщо потрібно поміняти опору амортизатора, при цьому буде знятий амортизатор і під час збірки ти даш інший амортизатор і попросиш вкрутити замість старого новий - то тобі порахують ще й заміну аморта, хоча процес не змінюється абсолютно.

    Порівняно із іншими сервісами і загальним рівнем якості у сфері надання послуг - я задоволений, чи приїду ще раз - так, але вже 100% не до моториста )))
    Ну і знижки звично б тішили, хоча гроші такої сильної ролі в ремонті машини не відігравали..

    Дополнение от 06.02.2015:
    Дякую за оперативну відповідь! Шкода що найближчим часом не зможу приїхати на ремонт пошкоджень, фото яких я скидував у fb.. але як тільки, так відразу! До зустрічі!

    6.02.2015 ответ автосервиса (Маркіян)

    Орест, дякую, що вказали на позитивні сторони і недоліки. По робочих питання, то паління в боксах ми вже кілька місяців як строго заборонили. З майстрів знімаємо штраф за це. Багато з вказаних технічних питань ми вже також вирішили. Стосовно кімнати очікувань, то в наступного тижня у нас відкривається цілком нова простора і затишна кімната з усім необхідним для приємного відпочинку. Останні штрихи ремонту, маю надію, сьогодні буде зроблено. Незабаром також буде зрозуміла система знижок для постійних клієнтів з картками і т.д. Слідкуйте за новинами.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 3.02.2015 Стас на Suzuki
    Время визита: січень 2012

    Єдине СТО на якому можна залишити машину і знати що з нею все буде чудово.

    Хлопці робили плановий ТО, шумоізоляцію і заміну акустики.

    Машина змінилась до невпізнаваємості, все вклалось в бюджет (дуже приємний бюджет).

    Не знаю що ще написати, просто чудовий сервіс.

    4.02.2015 ответ автосервиса (Романишин М. (Генеральний директор))

    Дякуємо Стас за ваш відгук! Раді, що змогли виконати ці роботи на ваш смак та згідно ваших вимог!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 15.12.2014 Александр на hyundai i-30
    Время визита: 1 декабря 2014

    практически всегда можно найти окно, если что срочно нужно сделать. Главное что делают качественно и без безосновательных накруток.
    Как то заехал на свой офисиальный сервис поменять лампочку, а в итоге предложили проверить бесплатно ходовую после которой нарисовали отчет, что нужно заменить стойки так как нельзя настроить развал и так далее (сотвественно и большой счет). На другом сервисе сказали что можно не менять так как можно напильником починить и счет меньше. На этом СТО все померяли сделали регулировку и уже год прошел и все гуд. Итог, проблема была с развалом но не такая раздутая. На Боше все честно продиагностировали и все сделали с минимальными затратами.

    15.12.2014 ответ автосервиса (Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Дякуємо, Олександр!
    Нам важлива думка кожного клієнта. Будемо раді вас бачити знову!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 26.11.2014 Володимир на hyundai santa fe
    Время визита: 24.11.2014

    Заїхав поміняти масло в двигуні і диференціалі і обстежити ходову.
    В ходовій замінили праву кульову опору (вдячний, що швидко все вирішилось і посторонні звуки зникли).
    До мінусів відношу такі пункти, як забруднений салон після всіх процедур. Фото присутні:
    https://lh5.googleusercontent.com/-1JtPC9c5Ns8/VHTRveepxDI/AAAAAAAANsU/EF8_TUzGXkg/w958-h719-no/DSC03865.JPG
    https://lh4.googleusercontent.com/-_xn3VqizbYA/VHTRwgIIcAI/AAAAAAAANsc/_h5X2u9Qvk4/w958-h721-no/DSC03868.JPG
    Нігтем так просто не віддирається.
    Очікував більше коментарів по стану зробленої роботи. А саме скільки бруду було на магнітній зливній пробці диференціалу, що з ходової відповідає робочому стану, але бажає додаткового огляду через 'Х' тижнів (місяців), хотілось щоб показали зношену кульову опору, щоб оцінити рівень проблеми яка існувала... Всю інформацію необхідно видерати. Сказали шукати майсра і він все покаже, але бігати і шукати його коли він вже може бути занятий наступним авто не зовсім зручно. Я вважаю, що саме майстри які проводили роботу мають віддавати автомобіль клієнту із коментарями.
    В загальному оцінюю сервіс: "нормально", але наступного разу спробую інший.

    27.11.2014 ответ автосервиса (Романишин М. (ген. директор))

    Доброго дня, Володимир!
    Дякуємо за ваші коментарі. Адже тільки так ми можемо чітко знати потреби наших клієнтів і удосконалювати наше обслуговування. Ваші зауваження будуть обов'язково враховані.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 11.11.2014 Ростик на міцубісі ланцер
    Время визита: 11.11.2014

    Був сьогодні 11.11.2014 о 17-00 на вашому сервісі.
    Електрик на Сто -вул.підстригача реальний хам!
    Він вдарив моєю дверкою автомобіля свій стелаж і на зауваження почав в грубій формі мене ображати - розказувати що в мене не машина а корито, що треба вміти правильно заїжджати і пачку матів до того всього... Звісно після такого "привітання" я вирішив покинути цей сервіс так і не вирішивши своїх питань по автомобілю. Доречі його поведінка мені не сподобалась зі самого порогу.
    Прошу адміністрацію даного сервісу прийняти міри до даного майстра -- йому давно пора на пенсію.
    Переді мною вибачився директор (хоча я сумніваюсь що це був директор).
    В силу того, що мені бракувало часу я швиденько звідти поїхав.

    Дополнение от 12.11.2014:
    дякую за відповідь. я вже вирішив свою проблему у ваших сусідів АТЛ.

    12.11.2014 ответ автосервиса (Романишин Маркіян (Генеральний директор))

    Ростик, ще раз виносимо вибачення за дії персоналу. Така поведінка дійсно неприпустима. Відповідні міри нами були вжиті.

    Як компенсацію потраченого часу - можу вам запропонувати запис до іншого електрика, який допоможе вам у вирішенні проблеми. Я вже дав відповідні вказівки у стіл замовлень.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 11.11.2014 Тарас на Kia Ceed
    Время визита: 11 листопада 2014

    Подзвонив наперед, щоб не чекати, домовився на огляд машинки.

    13 було запізно, кажу після 14. "Окей, без проблем". І що, приїжджаю в 14:30, хв 5 "приймали" мене, почекати треба було "2 хв" на майстра. Пройшло 10. Менеджер подзвонив до нього, не брав трубки. Через ще кілька хв знову задзвонив до кулєг, сказали що вже спускається. Ну, спустився за ще 3 хв. З трьома хлопаками. Сказав секунду почекати ще і втік на вулицю з ними. Я чекав 5. Потім ще 5. На крайняк вийшов на вулицю, його там теж ніде не було видно. Ну, раз такий сервіс, йду шукати іншого... ключ-двигун-рух-робота.

    Втрачені 30 хв часу впусту.

    11.11.2014 ответ автосервиса (Романишин Маркіян, генеральний директор)

    Тарас, просимо вибачити за затримку. Затягнулася зустріч з представниками постачальника, яких ви бачили. Якщо питання ще актуальне - наберіть мене і я організую вам огляд без затримки ( роб. 297-0-112)

  • Рейтинг: 4.0 из 5 7.11.2014 Ярослав на Suzuki
    Время визита: 30.10.2014 р.

    Дякую колективу за чудову та оперативну допомогу. швидко знайшли необхідні запчастини та провели необхідні роботи якісно та недорого.
    Рекомендую всім!

    10.11.2014 ответ автосервиса (Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Ярослав, дякуємо за гарний відгук! Чекаємо Вас наступного разу!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 14.10.2014 Валдис на Гольфита
    Время визита: Каждый четный день недели

    Здоровские ребята работают на сервисе.
    Бывал очень часто так как машина была в плохом состоянии. Лечили двигатель, ходовую часть и декор.
    Я всегда оставался довольным.

    Определенно советую посетить.

    27.10.2014 ответ автосервиса (Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Дякуємо за Ваш відгук! З нашої з сторони обіцяємо дотримуватися того ж рівня (і покращувати!) сервісу!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 13.10.2014 Назар на Skoda
    Время визита: Літо 2014

    Сервіс, як і люди , що там працюють чудесні, знають своє діло.
    Допомагали після ДТП, і просто під час планового тех огляду. Ген. директор чудова людина, пояснить і підкаже. Гнат, майстер в своєму ділі, підбере все найкраще за найкращу ціну. Хлопці, які працюють знають своє діло, як свої 5 пальців.
    надзвичайно задоволений, всім рекомендую цей сервіс.
    А те, що у вас якісь непорозуміння виникли, це одиничні випадки мабуть.

    27.10.2014 ответ автосервиса (Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Дякуємо, Назар, за Ваш відгук! Завжди раді допомогти і наша основна задача - дбати про авто наших клієнтів так, ніби вони наші власні!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 12.07.2014 Орест на Ниссан
    Время визита: рік тому

    Заїхав до них поміняти гальмівну рідину, перед тим почитав керівництво з ремонту мого авто, в якому все описано як це робити. Сам розбиратись не став, подумав, якщо плачу гроші, то спеціалісти знають і все зроблять без моїх підказок. Запам!ятав тільки основне, щоби проконтролювати. Так от, вони нічого не знали про те, що там треба відключати в електронній системі, які блоки, перед тим як міняти рідину. Коли я попросив робити так як треба, саме в Нісані, вони почали шукати якісь книжки, не знайшли та порадили їхати на офіційне СТО. Менеджери в них нормальні, а от майстер в них дуже гоноровий, на питання не відповідає, або якось відхрещується, дає поради, як треба жити, замість того аби тихо робити свою роботу. Довіри до них більше нема.

    14.07.2014 ответ автосервиса (Романишин Маркіян, генеральний директор)

    Доброго дня, Орест!

    Дякую за ваш відгук. Обов'язково зверну увагу на цей випадок.
    Крім того, хотів би сказати, що за цей рік ми впровадили багато змін, втому числі в якості обслуговування. Цей процес, як самі розумієте, практично безкінечний. Але ми прагнемо до найкращого обслуговування.

    Тому, якщо у вас виникнуть якісь зауваження, то можете відразу напряму звертатися до мене. Я завжди стараюся бути на місці.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 17.06.2014 Андрій на Мазда, Сеат
    Время визита: квітень 2014

    Від недавна постійно користуюсь послугами цього сервіса.
    Ставлення до клієнтів на відповідному рівні. Все влаштовує - швидкість виконання робіт, якість.

    17.06.2014 ответ автосервиса (Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Дякуємо, Андрій, за Ваш відгук.
    Стараємося усувати всі зауваження наших клієнтів, щоб надавати якісний сервіс.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 4.06.2014 Володимир на KIA cee'd
    Время визита: 2014

    Я користуюсь послугами Бош Авто Сервісу біля 2 років і я дуже задоволений якістю і швидкістю виконання робіт (відновлення мого авто після ДТП, доставлення універсального круїз-контроля, заміна масла з фільтрами, ремонт ходової).

    5.06.2014 ответ автосервиса (Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Дякуємо, Володимир! Раді, що можемо забезпечити належний сервіс вашим авто.
    Маркіян

  • Рейтинг: 4.0 из 5 31.05.2014 Мирослав на nissan
    Время визита: 2013

    п. Маркіян, ви чудово знаєте що на вашому сервісі коробку до мого автомобіля ремонтували двічі. Після першого ремонту, було замінено 4 підшипника коробки плюс вижимний підшипник. Гул в коробці практично не пропав і я до вас приїхав через декілька днів вдруге. Поміняли ще два підшипники, тобто за весь цей ремонт було замінено усі, я повторюю УСІ підшипники коробки ( всього шість) плюс вижимний підшипник. На мою вимогу дати мені акт виконаних робіт, який в майбутньому був би гарантією на ваші роботи, ви мені дали тільки за другий ремонт, тобто на заміну тільки двох підшипників, мотивуючи це тим що ви заднім числом не можете мені виписати акт виконаних робіт.
    При контрольній їзді з майстром було зауважено , що гул ще повністю не пропав, на що отримав відповідь, увага!!! « включай гучніше музику і не звертай уваги, підшипники притруться» це відповідь спеціаліста, а саме п. Романа. Через два три дні я до вас знову приїхав, так як гул в коробці і при вижиманні щеплення знову появився. Ви відмовились розбирати коробку за свій рахунок, і завірили мене що тут немає нічого страшного, з цим можна їздити це специфіка коробки.
    Через півроку такої їзди, гул і тріск ставали все гучніші. Я звернувся на інший сервіс, де була розібрана ще раз коробка, ось там і було виявлено що два російські підшипники, які поставили на вашому сервісі ( хоча я заплатив за імпортні) практично розсипались . Це щастя що я вчасно до них звернувся, могло бути ще гірше. Також сильно гудів вижимний , ви його не поміняли а поставили старий. Після повторного ремонту вже більше півроку все працює чудово. Усі підшипники я зберіг і при потребі можу показати.
    P.S. До речі, той ремонт який ви згадуєте також робив п. Роман, але на іншому сервісі, тому я до нього і звернувся щоб вияснити причину гулу в коробці і було прийнято рішення розбирати повторно коробку. На жаль я погодився , а взамін отримав додаткові немалі витрати зіпсуті нерви, витрачено багато часу.
    І тому я застерігаю інших водіїв від таких горе майстрів як п. Роман і таких сервісів де обманюють клієнтів . Вимагайте від сервісу акт виконаних робіт щоб в майбутньому уникнути непорозумінь і зберегти свої кошти. Шкода що це починаєш розуміти після власних помилок.
    Будьте пильні…

  • Рейтинг: 4.0 из 5 21.05.2014 Petro
    Время визита: 20.05.2014

    купив новий x-trail, через 2 тижні хтось на стоянці процарапав цілий лівий бік. Звернувся на Бош, вирішив спробувати як тут фарбують на новій малярці, бо колись робив електрику на своїй кемрі. Зробили якісно, оперативно, ще й зі знижкою.
    Постаставив там також заодно і сисгналізацію та камеру заднього виду. Тут особлива подяка електрику Олегу. До 3ї ночі робив, але на ранок машина була готова, як і домовлялися.
    Не було б їм взагалі ціни, якби ще ставили Webasto.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 16.05.2014 Ярополк на Opel Zafira

    Добрий день!
    Ремонтую машину на сервісі "БОШ" кілька років підряд. Задоволений на всі 100%. Для мене найважливішим те, що машина в надійних руках. Я ніколи не хвилююсь за те чи все буде зроблено і чи запчастини будуть добрими. Я просто знаю, що робота буде виконана добре і швидко. Рекомендую сервіс "БОШ"!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 12.05.2014 Мирослав на ніссан

    Сервіс дійсно жахливий, я би не радив у них ремонтувати коробку передач. Мені два рази розбирали, поміняли усі підшипники ( я так думав що поміняли), а коробка далі гудить.
    Через півроку почала ще більше гудіти, але вони своєї провини не визнавали. Відвіз машину до іншого майстра, розібрали коробку і виявилось що вони мені поставили два російських підшипника, які дуже швидко вийшли з ладу ( вирішили на мені заробити). Ось такі там працюють шахраї. Будьте пильні.

    13.05.2014 ответ автосервиса (Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Шановний п. Мирослав,

    Дякую за Ваш коментар. Прикро, звичайно, що з вашою коробкою передач сталася така неприємність. З ншої сторони хочу відмітити, що підшипники ми міняли не всі, а лише ті, що потребували заміни на той час (це вказувалося при першому розбиранні та діагностиці). І запчастини ми використали саме оригінальні.

    Ті два підшипники російського виробництва залишися з попереднього ремонту КПП, який проводився не нами на іншій станції кілька років перед тим.

    У випадку, якщо у вас і надалі будуть зауваження прошу без вагань напряму звертатися до мене.

    З повагою,
    Генеральний директор
    Романишин Маркіян

  • Рейтинг: 4.0 из 5 18.12.2013 Дмитро на Peugeot 407
    Время визита: 16.12.2013

    Можливо сервіс хороший. Але на початку спілкування з менеджером пропадає бажання щось робити у них. Менеджер відправляє клієнта ходити по боксах і шукати самому потрібного вам спеціаліста, а вони в свою чергу відправляють куди подальше. Ставлення до клієнтів вкрай жахливе.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 15.10.2013 Юра на БМВ
    Время визита: 15.10.2013

    Хлопці втікайте від них. Навіть на етапі спілкування ви зрозумієте в чому справа ! Більше навіть часу витрачати не хочу на написання відгуку.

    28.10.2013 ответ автосервиса (Маркіян (Гендиректор Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Юрій, які саме у вас виникли проблеми під час спілкування з нашими менеджерами?
    Опишіть на info[@]boschservice.lviv.ua

  • Рейтинг: 4.0 из 5 13.09.2013 Michael на Honda CR-V
    Время визита: 2 вересня 2013

    Безперечно найкрутіший сервіс у Львові.
    Обслуговуюсь в хлопців уже декілька років, і всім раджу.

    Адекватний і відповідальний відділ підбору запчастин :)
    Хлопці неодноразово виручали в пікантних ситуаціях.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 7.08.2013 Анатолий на Kia Sportage
    Время визита: 07 августа 2013

    Спасибо за качественное ТО и рекомендацию установить лампы Бош Плюс 90.
    С сервиса доволен полностью.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 9.01.2013 віталік на хундай соната

    сервіс супер

  • Рейтинг: 4.0 из 5 5.12.2012 Валерій на Volkswagen
    Время визита: восени 2012

    Після обслуговування в різних сервісах, типу "гараж з пійомником" хотілось, побачити що ж це таке справжній сервіс "Бош".
    Не знаю як на рахунок якості роботи, але рівень обслуговування на "0".
    За ЧОТИРИ дні записався до них на діагностику ходової і геометрію коліс на 9 ранку, думав, що до 10.30-11.00 виїду вже звідти. Не тут то було.
    Приїхав я о 8.55, повідомив що я вже є, на що мені грубо відповіли "ви записані на 9 то чекайте 9 години". В результаті попав на діагностику тільки о 9.35!!!. Діагностика по часу тривала 10 хвилин, потім у мене була запланована геометрія коліс, прочекавши 15 хвилин на геометрію, я пішов до їхнього "менеджера" і сказав, що геометрії вже не потрібно оскільки не маю часу. На що він зробив великі очі, і сказав "А що ви хотіли діагностика ПІВ ГОДИНИ і геометріч ГОДИНУ триває", це була 10.05, тобто за 1 годину і 5 хвилин, мені тільки зробили 10-хвилинну діагностику ходової. Якби я ще лишився чекати і робити геометрію, думаю, раніше 11.30-12.00 я б звідти не виїхав.
    ДЛЯ ЧОГО Ж Я ЗАПИСУВАВСЯ НА 9 годину ЧОТИРИ ДНІ НАПЕРЕД???
    Рекомендація всім хто цінує свій час, минайте даний сервіс.

    7.12.2012 ответ автосервиса (Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Доброго дня, Валерій!
    Описана вами ситуація могла трапитися, на превеликий жаль, в зв'язку з перехідним осінньо-зимовим періодом, коли зайнятість всіх постів становить 120-130%.
    У будь-якому випадку, якщо на майбутнє така ситуація трапиться, прошу без вагань мені телефонувати: (032) 297-0-112.

    З повагою,
    Генеральний директор
    Романишин Маркіян

  • Рейтинг: 4.0 из 5 19.11.2012 Лев на skoda octavia

    Пройшов ТО на 120 тис км. Задоволений цінами і сервісом, особливо після спілкування з "офіційними" станціями.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 25.10.2012 Павло на Toyota
    Время визита: 25/10/2012

    Сьогодні поміняв амортизатори. Якраз прийшов їм вже час. Дякую хлопцям за діагностику і роботу

  • Рейтинг: 4.0 из 5 6.02.2012 Андрій на Ford Focus
    Время визита: лютий 2012

    Хлопці допомогли з евакуатором і реанімували на сервісі мою машинку в ці люті морози.

    Дякую Гнатові і Павлові з прийомки за допомогу!

    6.02.2012 ответ автосервиса (Бош Авто Сервіс "112 Україна")

    Дякуємо. Завжди раді допомогти!

Добавить отзыв

Все Сто