Автосервисы Хмельницкого. Отзывы, каталог, карта, рейтинги и мобильная версия.

Вход / Регистрация



     
Рейтинг: 2.0 из 5 Средняя оценка 2.0 по 18 отзывам

СТО Бош Авто Сервис/Бош Дизель Сервис "ЛИДЕР СЕРВИС"

Заказать VIP-размещение

Описание

Авторизованная СТО
Услуги:
Комплексный набор услуг Бош Авто Сервис/Бош Дизель Сервис:
* инспектирование и замена масла
* техническое обслуживание (ТО) и ремонт
* электрика/электронные системы
* зажигание
* система бензинового впрыска
* система дизельного впрыска
* обслуживание тормозной системы
* шины, колёса, диски
* автомобильные мультимедиа
* заправка кондиционеров
* системы отопления
* все марки и все модели.
*Обслуживание и ремонт всех традиционных компонентов систем дизельного впрыска (топливные форсунки и насосы высокого давления типов А, М, MW, P, H, ZW, VE с механическим и электронным управлением)
*Диагностика дизельных систем на автомобиле, монтаж/демонтаж компонентов

Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Отзывы к Бош Авто Сервис/Бош Дизель Сервис "ЛИДЕР СЕРВИС"

Добавить отзыв

  • Рейтинг: 2.0 из 5 30.12.2016 Mykhailo на Citroën c5 1.6 hdi
    Время визита: 05/11/2016

    Привіт усім. Хочу і я поділитися своїм візитом на даний сервіс, та все часу не вистачало. Стараюся підбирати культурні слова, але справді дуже важко про цей СЕРВІС😡😡😡Авто Citroën c5 1.6hdi димів,чорним димом ( і далі Димить🤔🙄)
    Як писали уже інші клієнти в ремзону попасти справді важко, але якщо попав то не надовго
    (зараз стає зрозуміло чому!)
    Зробили діагностику сказали турбіну на реставрацію, середній її ремонт і це вам буде коштувати приблизно 4500грн. + 1500решта
    І ще сказали що сажовий фільтр забитий, але спробуєм пропалити(не пропалити бо він був чистий😂) Добре робіть
    Турбіну зробили, встановили не якісно (не поставили прокладки на патрубок возратки масла) після 100км все знову у маслі.
    Поставили новий хамут не якісниий, який дав тріщину.
    Що вони вміють робити чітко - це:
    Викачувати гроші..
    Обманююти на деталях...
    Рахують деталі яких не міняли.
    Рахують роботу яку не робили...
    Не кваліфіковані майстри.
    ДУЖЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ СЕРВІС .
    Одним словом сервіс ПОВНЕ ГАМНО!!!
    НАДІЮСЬ КОМОСЬ ДОПОМОЖЕ МІЙ ОТЗИВ.

  • Рейтинг: 2.0 из 5 7.12.2016 Людина яку обманули на Geely ck
    Время визита: бла бла бла

    Шановний Вітязь Андрій Олександрович мабуть ви не уважно читали? Там написано що регулятор працював навпаки і нульове положення було на 4 а не на 0, минулого разу коли налаштовували впустили мене в рем зону і я сам по команді майстра опускав та підіймав коректор фар і питань тоді не виникало і все було нормально я виїхав від вас задоволений. А від того що ручки майстрів кривенькі, в рем зону добитись дуже важко, тільки тоді коли всі косяки приховані, і клієнт нічого не побачить тоді можна буде зайти. По відгукам стає ясно хто є хто!
    Якби були у вас кваліфіковані майстри то гарних відгуків боло б більше ніж поганих, що і є логічним.

  • Рейтинг: 2.0 из 5 27.09.2016 Анатолій на рено кенго
    Время визита: 27.09.2016

    Сьогодні брат хотів відремонтувати своє авто. Рено Кенго дизель 1999 р. З чотирьох форсунок вдалося знятити лиш одну. Не хотів би повірити, що на такому розкрученому підприємстві зняття форсунок викликає проблеми, але факт є факт. Що ж, спробуємо знайти інших майстрів і про результат повідомимо. а поки-що оцінка - погано.

    Дополнение от 28.09.2016:
    У Тернополі на аналогічному підприємстві зняли всі форсунки та вирішили проблему. Соромно за місцеву фірму. Нижче плінтуса(((.

  • Рейтинг: 2.0 из 5 9.08.2016 Людина яку обманули на Geely ck
    Время визита: 2015 рік

    Да хлопці не уважні приїхав відрегулювати світло на джилі відрегулювали, але не перевірили що коректор працює навпаки ще з завода, виходить відрегулювали не в нижньоиу положенні а в верхньому і замість того щоб я міг підняти світло я ще опускаю його в низ. Невже займе багато часу покрутити герулятор і перевірити. Хоча минулого разу коли налаштовували впустили мене в рем зону і я сам по команді майстра опускав та підіймав коректор фар і питань тоді не виникало. А зараз оцінка нуль, гроші деруть а роботу виконують незадовільно. У мене ще було декілька візитів у це нещастя після них я собі сказав, "На БОШ сервіс не поїду навіть під дулом пістолета" !!! У них все оригінальне а не китай, смішно, я за майстром прослідкував він деталі купував на ринку а мені сказав що оригінал, тай дорожче майже у 3 рази, це що, за ноги майстру? Ганьба!!!

    1.09.2016 ответ автосервиса (Вітязь А.О. - керівник СТО)

    Шановний "Людина яку обманули на Geely ck", прошу Вас ознайомитись з інструкцією по експлуатаціі та ремонту на автомобіль Geely CK на стор 176. (Регулировка положения светового пучка головного света. Ближний свет.) де описана процедура регулювання без будь-яких стендів. Таким чином Ви зможете перевірити самостійно регулювання ближнього світла. Регулювання відбувається в положенні 0. Для того, щоб при завантаженні автомобіля, мати можливість скорегувати ближє світло таким чином, щоб не сліпити зустрічні автомобілі (опустити вниз!). Саме така робота коректора фар ПРАВИЛЬНА! Для на дання інструкції, консультації або безкоштовної контрольної перевірки, прошу зв'язатись зі мною. Вітязь Андрій Олександрович, т.0673833340, email: avityaz@avtolider-ua.com. Дякую за відгук.

  • Рейтинг: 2.0 из 5 5.07.2016 Владислав на Mercedes Sprinter 311
    Время визита: 22.06 - 02.07.2016

    Лохотронщики!!!

    Приїхав авто своїм ходом не реставрацію однієї форсунки. Обіцяли "зробити" за пів дня. В результаті "реставрували" всі 4 шт. Крім того замінили всі 4 розйоми на форсунках, сказали, що "хтось уже лазив і попідгинав контакти", спалили п'єзоелемент...
    І все за мії гроші!!!

    Авто пробуло на ремонті 10 днів, в результаті перестав працювати третій циліндр, забрав авто в несправному стані, виїхав з сто на трьох циліндрах...

    ЯКЩО Є РОЗУМ В ГОЛОВІ - НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЯ В ЦЮ ФІРМУ - ГІРШОГО СТО ЩЕ НЕ ЗУСТРІЧАВ!!!

    8.07.2016 ответ автосервиса (AVityaz)

    В побажаннях СТО "Бош Авто Сервіс" було надана інформація, щодо необхідності перевірки компресії в циліндрах двигуна та продовженні діагностики. Після отримання скарги від клієнта, ми зв'язавшись з паном Владиславом, з'ясували, що на іншому СТО був замінений датчик тиску палива, після чого троїння двигуна зникло, але, під час набирання обертів, автомобіль втрачає тягу. Також була перевірена компресія в циліндрах та підтвердився наш діагноз, що необхідно провести ремонт двигуна (занижена компресія в 2х циліндрах). При виникненні питань, прошу Ваз зв'язатись з нами. т 0673833340 З повагою, керівник СТО Вітязь Андрій Олександрович.

  • Рейтинг: 2.0 из 5 26.03.2016 Юрій на ваз2111
    Время визита: весной2016

    Гарний сервіс, все чисто, красиво та дорого. Заїжав кілька раз (ходова, грм, шиномонтаж ітд.)але останній раз це було шось - потрібно було зняти гбц та поміняти прокладку. Машину тримали майже два тижні, хоча обіцяли кілька днів, і я попередньо домовився про приїзд. Прийомщик дзвонить тільки тоді коли треба впарити якісь непотрібні для заміни деталі, а так інформацію витягнути неможливо. У підсумку сума ремонту у два рази більша від прогнозованої.
    Висновок- якщо увас немає куди дівати гроші та є багато часу, то цей сервіс САМЕ ДЛЯ ВАС

  • Рейтинг: 2.0 из 5 18.09.2015 Андрей на Mercedes
    Время визита: 11 сентября 2015

    3 месяца ездил с проблемой, глохла периодически, когда хотела, на гарячую, ездил по гаражам, никто не мог сказать в чем причина (на Спринтере), редукционный клапан подкидывали, форсунки меняли, насос проверили, оказался датчик при нагреве "глючил". Через 2 часа довольный поехал по своим делам. По дизелю ребята работают на "ОТЛИЧНО"!

  • Рейтинг: 2.0 из 5 1.08.2015 вадим на спринтер
    Время визита: 30.07.2015

    ужас а не сервис не рекомендую никому
    снимали форсунки с горем пополам сняли начали делать ..дослидження,. 4 форсунки с одним номером 1 с другим .версии у вас поменяли двигатель .на что 316 спринтер он и Африке 316.оказалось что форсунки стояли на машине от е-шки мерса е220.предложили их же и поримонтировать по 2900 за штуку.Я не согласился привожу 5 форсунок других спринтеровских поставили за день.выехал с сервиса проехал 2 км машина заглохла.звоню к ним сказали машину притянуть обратно.Притянул оставил на следующий день прихожу встречает меня платежка на 350грн.и не стыдно.я 300 отдал за транспортировку машины к ним.В место извинений у меня попросили еще баблишка.
    МОИМ ВОЗмущениям не было предела.

  • Рейтинг: 2.0 из 5 17.06.2015 Олександр на Колхида
    Время визита: визитов много было

    Заїхав якось з проблемою ходової були посторонні звуки, авто на гарантії майстер проїхавши сказав що нічого не чує що все в нормі, також були проблеми з кпп підвивала на 3 4 передачі, глухомайстер знову нічого не почув знову все в нормі. Робив діагностику гарантійного авто гроші взяли сказали що діагностика платна. Хлопці вам стидно має бути так робити не можна ваш рейтинг 00000. На інших сто платиш кошти все виправляють виїзджаєш від ніх з задоволенням, а від вас зі сльозами обдираєте в 3 дорога деталі купуєте на ринку накидаєте в тричі і деталь автоматом стає сертифікована і оригінальна. На сервіс пускають на 5 хв щоб ніхто не побачив що майстри криворукі, а на інших сервісах можеш стояти дивитись як виконується робота і нічого все добре і безпека тут нідочого. Враження від вас не сервіс а купа криворуких не професіоналів, та шарлатанів. НЕ псуйте ім'я людини з великої букви.

  • Рейтинг: 2.0 из 5 6.05.2015 Павло на SKODA
    Время визита: 20.12.2014

    Ремонт відбувається за принципом, "А давайте поміняємо ще це"! Якщо ви не дуже хочете, тоді кажуть що весь ремонт немає сенсу, якщо ви не заміните те що вам кажуть! Жодних гарантій вам не дадуть, якщо ви не зробите те що вам кажуть! Але в результаті вам напишуть що у вас гарантія сигментована, якщо ви заміните все те що вам назвуть... Тобто якщо у вас щось вийде з ладу те що замінювали вони, тоді вони будуть дивитися по своїх закритих даних, чи є гарантія на ту деталь і при яких умовах вона діє!
    Ремонтував ГБЦ, В результаті сума про яку говорили і рорзраховував вийшла в 4 рази більшою! По термінах я мовчу, машина два місяці була у них! Вроді питань до роботи головки немає, але після ремонту маю деякі трудності при холодному пускові! Сказав їм що до ремонту такого не було, вони відповіли, що якщо хочу можуть продовжувати далі ремонт! Сили, грошей і нервів далі ремонтуватися там - не було!

    Ставлю оцінку плохо! Тому що таке враження склалося співставивши все до купи що мав в своєму досвіді співпраці з цим сервісом! ХУЖЕ НЕ БУВАЄ поставив би сервісу АТЛ, там взагалі люди не знають що роблять! Там мені і позривали в головці різьби!...

  • Рейтинг: 2.0 из 5 2.02.2015 Степан на бензопила
    Время визита: 2,02,2015

    Сегвис гавно, детали покупают на рынке и наценивают в 2 раза, если на рынке она стоит 200 гр то в BOSH будет все 350 -400 гр говорят мол фирменная, за работу обдирают в тридорога, на счет строков врут мне сорвали две поездки, и не пускают наблюдать за работой мастера , в отличии от других сто видно мастера хорошие , никому не советую туда ехать хотите выбросить деньги на ветер, тогда вам в BOSH сервис. Там вас облапошут и за мелкую работу сдерут как за замену двигателя.
    СТЫД И СРАМ! ЛЮДИ НЕ ОБСЛУЖИВАЙТЕСЬ ТАМ ОБМАНУТ

  • Рейтинг: 2.0 из 5 7.07.2014 Павел на джили
    Время визита: весна 20014

    то-1. просто замена масла... 500 грн... в итоге масло потекло. снял защиту, незакручен масляный фильтр... позвонил на поддержку,начали расказывать о дефектных фильтрах и т.д. короче накосячили а признать свою вину смелости не хватает.. теперь вопрос. А что если эти горе бошовцы полезут что-то ремонтировать? я на своей машине проверять не готов. и никому не советую.

  • Рейтинг: 2.0 из 5 7.05.2014 Спартак на Nissan
    Время визита: май 2014

    Время визита ноябрь 2013 г. замена втулок стабилизатора "Nissan" juke . Вместо оригинала втюхивают втулки с "Qishkai" диаметром на 2мм больше, снимают деньги за замену. После выезда с СТО слышу стук (слышит стук даже моя 12-ти летняя доч). Повторно обращаюсь: механик стука не слышит.
    Обращаюсь к специалистам на "ЛИГА-II" в течении полутра часов выявяют подмену устраняют несправность. Приношу обратно липовые запчасти, их заберают деньги возвращать отказываются мотивируя бедностью фирмы, обещают перезачёт при следующим обращении.
    Время визита май 2014 г. После обслуживания перезачёт не проводят деньги вновь не возвращают.
    Неужели накрыв клиента на 288грн "BOSH" сервис решил все свои финансовые проблемы, теперь кризис ему нестрашен.
    Нивкоем случае не вздумайте обращатся. Это лохотрон!
    Наверняка есть взутые и на 2880 и 28800грн.!!!!!

  • Рейтинг: 2.0 из 5 13.01.2014 Борис на VW T4
    Время визита: 13.01.1014

    Мыли овто больше 2х часов!! Компьютерную диагностику, которая занимает 5 минут, делали 3 часа!!! Врут на счёт сроков. Если у вас много свободного времени и вы не знаете как его провести- вперёд на ЛИДЕР СЕРВИС.

  • Рейтинг: 2.0 из 5 7.11.2013 Сергей на Сеат Ибица
    Время визита: 10.11.2013

    Переобувал машинку на зиму.
    Шиномонтаж и балансировка 80 грн 4 колеса, сделали оперативно, проверили внимательно, увидели на 3-х вентилях трещины, заменили после согласования. Рекомендовали заменить один диск (плохая балансировка) и проверить развал-схождение. Оборудование на шиномонтаже в отл. состоянии, с придорожными и сравнивать не приходится. Качество выше цены. Рекомендую.

  • Рейтинг: 2.0 из 5 10.05.2013 Николай на БМВ
    Время визита: зимой 2012

    БМВ 34 кузов. По неосторожности поджарил двигатель без тосола, Морочили мне голову голову неделю в итоге- 7500 к оплате, высновок - мотор перегрет нужно заменить полностью! так чтоб понять умер ли мотор разве недостаточно просто снять головку ??? за выяснение того что двигатель непригоден 7500 не дороговато????!!!!!!!

  • Рейтинг: 2.0 из 5 27.01.2013 влад на ауди А6
    Время визита: декабрь 2011

    Полетел блок ABS в АУДИ А6 С5 1999 г!По причине высокой стоимости нового решил поставить б.у,!Напротяжении месяца привез на станцию 5 б.у блоков ни один из них после установки неработал-за работу не взяли никопейки-хотя и наигрались сомной!Большой профессионализм мастера-Владимира!!!По просьбе в техзону пустили ,запись по очереди!Все по-людски и профессионально!!!

  • Рейтинг: 2.0 из 5 25.07.2012 Алексей на Peugeot 406
    Время визита: Июль 2012

    Обслуживался в рем зону попал вместе с менеджером сервиса на 5 мин. потом директор попросил покинуть зону.,атомобиль тестировали,нашли причину неисправности,устранили сказали все будет хорошо,при растоянии 50км,10 км не доехал до дома,машина заглохла.(Приехал к ним с такой же неисправностью)
    Менял датчик коленвала, когда на следующий день спросил что
    дальше делать,ответ профессионалов - продайте автомобиль.

Добавить отзыв

Все Сто