Автосервисы Киева. Отзывы, каталог, карта, рейтинги и мобильная версия.

Вход / Регистрация



     
Рейтинг: 3.5 из 5 Средняя оценка 3.5 по 2 отзывам

АЗС ОККО

Заказать VIP-размещение
  • Адрес: г. Киев, ул. Новоконстантиновская, 1Б
  • Телефон: 0 800 501 101

    При звонке или визите, сообщите, что вы нашли информацию на сайте Все СТО. Это повысит шансы получить качественное обслуживание.

  • Веб-сайт: www.okko.ua/
  • Марки топлива: Pulls 95, А-92 Евро, А-95 Евро, ДТ pulls, ДТ Евро

Описание

OKKO - Компания премиум класса на рынке нефтепродуктов.
Автозаправочная станция предлагает потребителю различные виды топлива. Вежливое обслуживание и необходимые в пути дополнительные услуги. Доступные цены за отличное качество.

Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Отзывы к ОККО

Добавить отзыв

  • Рейтинг: 3.5 из 5 14.09.2015 андрей на шевроле лачетти
    Время визита: 13,09,2015

    Заправляюсь на этой заправке 3 года бенз 95+. Периодически парят бодягу за большие деньги. Для большой сети не комильфо.
    В общем окко это такая же лотерея как и придорожные канистры.
    Сервис как и везде на всех заправках на троечку.Так что заправляясь на окко вы рискуете получить бодягу по цене европейского бензина.

  • Рейтинг: 3.5 из 5 5.03.2014 Клієнт на Ford Focus TDCI
    Время визита: 10 лютого

    Мені видається доцільним поділитися власним досвідом на прикладі інциденту, що трапився зі мною 10 лютого на цій АЗС. Відповідний запис зафіксований на гарячій лінії OKKO.
    Неприємний випадок: замість Puls Diesel я отримав бензин Puls 95 в бак свого авто Ford Focus TDCI. Користуюся з 2008р, такого ні разу не було:(

    В результаті: буксування, станція, ремонт... Витрати часу та грошей... Коментарі колег щодо гарантованих неприємних емоцій та великих проблем з компенсацією з боку АЗС... Невизначенність...
    Наступного дня мені подзвонив пан Ігор Новік, менеджер АЗС. Він попросив надати певні деталі інциденту, та пообіцяв адекватно відреагувати відповідно до записів відеокамер та коментарів усіх учасників. Говорив настільки впевнено та коректно, що я зрозумів реальність сподівань на об'єктивний висновок.
    Але наша зустріч, що відбулася на тому ж тижні додала декілька важливих пунктів щодо моєї довготривалої лояльності до вашої компанії.

    Що я побачив:
    - Щире розуміння проблеми та відверте бажання не просто "закрити проблему", а зберегти мої емоції. Прекрасно підібрані слова, інтонація, жестикуляція, послідовність дій. Разом дивилися відео, після цього уважно, не перебиваючи вислухано мої коментарі.
    - Декларація важливості клієнта для компанії, а також особистого розуміння керівництвом та працівниками цих принципів не на словах, а на ділі, а також демонстрація на особистому прикладі, як це працює...
    - Готовність брати на себе відповідальність за дії персоналу та повної компенсації витрат без довгих відкладень та емоцій.
    - Надзвичайно емоційно позитивний настрій та тон на протязі усього спілкування.

    Вважаю, що власне такі люди здатні зробити дивні речі у сфері обслуговування. Обернути потенційну недовіру на максимальну лояльність! Я ділився цим прикладом з багатьма колегами, повинен сказати, що це справляє враження.

Добавить отзыв

Все Сто