АЗС ОККО

Опис

OKKO - Компания премиум класса на рынке нефтепродуктов.
Автозаправочная станция предлагает потребителю различные виды топлива. Вежливое обслуживание и необходимые в пути дополнительные услуги. Доступные цены за отличное качество.
  • андрей на шевроле лачетти 14.09.2015
    Час візиту: 13,09,2015
    Заправляюсь на этой заправке 3 года бенз 95+. Периодически парят бодягу за большие деньги. Для большой сети не комильфо. В общем окко это такая же лотерея как и придорожные канистры. Сервис как и везде на всех заправках на троечку.Так что заправляясь на окко вы рискуете получить бодягу по цене европейского бензина.
  • Клієнт на Ford Focus TDCI 05.03.2014
    Час візиту: 10 лютого
    Мені видається доцільним поділитися власним досвідом на прикладі інциденту, що трапився зі мною 10 лютого на цій АЗС. Відповідний запис зафіксований на гарячій лінії OKKO. Неприємний випадок: замість Puls Diesel я отримав бензин Puls 95 в бак свого авто Ford Focus TDCI. Користуюся з 2008р, такого ні разу не було:( В результаті: буксування, станція, ремонт... Витрати часу та грошей... Коментарі колег щодо гарантованих неприємних емоцій та великих проблем з компенсацією з боку АЗС... Невизначенність... Наступного дня мені подзвонив пан Ігор Новік, менеджер АЗС. Він попросив надати певні деталі інциденту, та пообіцяв адекватно відреагувати відповідно до записів відеокамер та коментарів усіх учасників. Говорив настільки впевнено та коректно, що я зрозумів реальність сподівань на об'єктивний висновок. Але наша зустріч, що відбулася на тому ж тижні додала декілька важливих пунктів щодо моєї довготривалої лояльності до вашої компанії. Що я побачив: - Щире розуміння проблеми та відверте бажання не просто "закрити проблему", а зберегти мої емоції. Прекрасно підібрані слова, інтонація, жестикуляція, послідовність дій. Разом дивилися відео, після цього уважно, не перебиваючи вислухано мої коментарі. - Декларація важливості клієнта для компанії, а також особистого розуміння керівництвом та працівниками цих принципів не на словах, а на ділі, а також демонстрація на особистому прикладі, як це працює... - Готовність брати на себе відповідальність за дії персоналу та повної компенсації витрат без довгих відкладень та емоцій. - Надзвичайно емоційно позитивний настрій та тон на протязі усього спілкування. Вважаю, що власне такі люди здатні зробити дивні речі у сфері обслуговування. Обернути потенційну недовіру на максимальну лояльність! Я ділився цим прикладом з багатьма колегами, повинен сказати, що це справляє враження.