Автомойка ЦИКЛОН

Описание

Автомийка цілодобово, шиномонтаж, СТО, перешиття автосалону, NANO захист лакофарбного покриття, титанових дисків, салону авто, хімчистка, вініловий стайлінг, ксенон продаж та встановлення, кафе, мийка та шиномонтаж TIR


мийка зовнішня 50 грн.
  • Иван на Mercedes 17.09.2019
    Время визита: 15.08.2019
    Очень хорошо почистили машину, даже старые пятна убрались. Мастер очень хорош, все сделал внимательно и опрятно. Все советую!
  • Максим на Шкода Фабія 20.07.2019
    Время визита: 20.07.2019
    Змушений залишити свій негативний відгук відносно неприйнятної ситуації, яка трапилася в автоцентрі «Циклон», що по вул. Городоцька 355/7 у м. Львові. Маю надію, що власниця даного автоцентру все ж таки відреагує належним чином на цю прикру подію. Зокрема, 19.07.2019 близько обіду, я залишив свій автомобіль в даному автоцентрі, де мала бути проведена хімчиста салону мого авто та його повна мийка. Наступного дня, тобто 20.07.2019 близько 19.00 год мені зателефонував працівник даного автоцентру на ім’я Микола та повідомив, що все готово та я можу забрати свій автомобіль. Приїхавши на місце, я візуально оглянув кузов та салон автомобіля і залишившись задоволений проведеною хімчисткою та мийкою автомобіля, оплатив повну вартість даної послуги. Однак сівши за кермо свого автомобіля та запустивши двигун, я виявив що, електро-підіймачі скла двох передніх дверей працюють несправно, хоча до проведеної хімчисти та мийки в даному автоцентрі все було в порядку та все працювало як належить. Зокрема, несправно став працювати електро - механізм підіймання та опускання вікон авто та на панелі керування автомобілем появився значок-попередження «помилка подушки безпеки». В цей же час, окрім вищезазначених проблем, також було виявлено, що несправно працюють електо-підіймачі скла передніх дверей при постановці автомобіля на сигналізацію, зокрема коли автомобіль «ставився на сигналізацію», вікна опускалися та залишались опущеними. До того, як було проведено мийку автомобіля в цьому автоцентрі, все працювало справно та таких проблем не було. Тоді я одразу звернувся до Миколи, який проводив хімчистку та мийку авто та який власне пояснив, що таке іноді трапляється і вони зможуть все виправити. Своїм автомобілем я заїхав в один з гаражів-боксів даного автоцентру, де інший працівник підключив електро-обладнання та став «видаляти помилку подушки безпеки». В той момент в даний гараж зайшов чоловік, який представився директором автоцентру «Циклон», на ім’я Руслан. Хочу зазначити, що помилку «подушка безпеки» на панелі керування вдалось видалити, проте електро-підйомники скла й надалі продовжували працювати несправно. Тоді я звернувся до директора даного автоцентру Руслана, коректно та спокійно пояснивши проблеми, які виникли після авто-мийки. На мої слова директор автосалону на ім’я Руслан відреагував крайнє неадекватно, зокрема почав агресивно та підвищеним тоном говорити до мене, що він не відповідає за сигналізацію у моєму автомобілі та що він не розуміє які у мене претензії до нього. В той час при ньому я показав, як саме несправно працюють електро-підйомники скла та сказав, що до проведеної мийки таких проблем не було. Однак замість того, щоб намагатись владнати якось дану ситуацію, вищезазначений неадекватний директор ще агресивніше став вже практично кричати до мене, що він не розуміє, чого я виставляю якісь претензії до нього та з даного приводу сказав, що звідки він знає, можливо такі проблеми у мене були раніше. Розуміючи що з неадекватним та агресивним директором даного центру не вдасться вирішити мою проблему, я попросив номер власника автоцентру, на що директор Руслан почав запитувати, чи я хочу його таким чином налякати та надавши номер, став вимагати, що б я дзвонив при ньому. В подальшому мені вдалось поговорити з власницею даного автоцентру, яка вислухавши мене, неодноразово вибачилась та запропонувала мені матеріальну компенсацію. Зрозуміло, що від неї я відмовився, адже причиною даного коментаря, як і дзвінка до неї, стала аж ніяк не поломка автомобіля та матеріальна компенсація, а бажання розповісти про поведінку неадекватного директора її автоцентру.
  • Стас на vw 05.07.2016
    Время визита: 20 червня 2016р.
    Просто ЖАХ , при хімчистці зламали обидва кріплення заднього крісла - відшкодовувати відмовилися. При поліруванні дверей в двох містях зняли і лак,і фарбу, і грунтовку - відшкодовувати відмовилися , мовляв як докажеш, може такі ушкодження вже були на автомобілі . Тому дорогі автомобілісти якщо вирішили зробити хімчистку салону , або поліровку кузова, де інде тільки не на ЦИКЛОНІ на Городоцькій.
  • Микола на Renault 23.09.2015
    Время визита: Осінь 2015
    Завжди доводиться довго чекати, навіть якщо немає черги. І сам процес мийки проходить ніби в slow режимі.
  • Тарас на Mercedes 23.07.2015
    Время визита: 17.07.2015
    Дуже класна мийка! Швидко помили автомобіль, запропонували додаткові послуги за нормальну ціну. В машину аж любо сідати.
  • Сергей на Ситроен 10.04.2013
    Время визита: 10.04.13 14:00
    Приехал, простоял минут 40 (была машина), заехал в бокс (в боксе еще минут 5-7 ждал мойщика), тот подошел и сказал мне выезжать потому что у них еще 1 машина. Послал его туда, куда он уже не раз ходил. Итого 1 час просраного времени.