АЗС ОККО
  • Мирон на Mitsubishi Lancer 16.01.2020
    Время визита: 13.01.2020
    Заправив 10 літрів 95 на цій заправці, додому якось доїхав. На другий день не міг завести машину, думав акумулятор сів, поставив новий теж саме, завів всетаки, гарь чорна полетіла з вихл труби, швидко поїхав на Сокар залив 98 щоб розбавити з цією бадягою, нікому не раджу тут запрявлятись, бережіть своє авто і здоровʼя.
  • Владимир на ВАЗ2101 15.02.2015
    Время визита: 19.01.15
    заправив А-92 19.01.15 ВАЗ 2101 на Зеленій при виізді з Сихова. НА ДРУГИЙ ДЕНЬ ПОСАДИВ АКБ. ЗавІВ З буксира.Ледве виІздив.Спеціально не ліз нікуди. Потім заправив на укрнафті-підсос,стартер,поіхали (ТІЛЬКИ НЕ НА ОККО).Іздив на невеликі відстані 2тижні,Спалив по 11л.на100км.
  • Олег на пежо 806 10.01.2014
    Время визита: -
    якість сервісу та (особливо(!))пального(заправляю "95-тий) мене довший час задовільняла, напевно,найбільше з усіх ОККО,які є у Львові. та десь вже місяці зодва діє в вашій мережі "чарівна акція",суть якої я так і не вловив,-поясніть мені просту річ:нащо опускати ціну на пальне на 30коп. і автоматично відправляти мене чистити інжектор??? це коштувало мені певних коштів,і заставило шукати альтернативу...та все ж буду справедливим-недавно заправлявся і якість палива дещо покращилась,але не до того рівня,як було. а ще ,-ви мережа чи ні? як може так суттєво відрізнятись бензин однієї і тої ж марки на різних заправках мережі?ви або контролюйте,або ж навчіть всіх однаково розбавляти,щоб не сильно відрізнявся. коли заправлявся і сталась прикрість-на поч.жовтня залили таке г... що мусив на "согарі" розбавляти тим дорожчим пальним,бо не доїхав би.а в грудні заправився так,що поїхав на сервіс.дати не памятаю.
  • Конан на Ssangyong Actyon 24.11.2013
    Время визита: 3 года
    Третью зиму буду заправляться их плюс-дизелем. Даже в -20 прошлой зимой заводилась с полтыка. Но фильтр лучше менять как раз перед началом холодов.
  • Водыі Вова на MAN 22.10.2013
    Время визита: 15/02/2012
    Дизельне паливо івно, замерзає постійно. Скоро знову зима. ані ногою на ваше око!
  • Вячеслав на Honda Pilot 18.07.2013
    Время визита: 05.07.2013
    Уважаемая Марина! Не имея ничего конкретно против вас, желаю вашей компании всего хорошего в дальнейшем, так как именно из-за "прекрасного" качества вашего "топлива" летний отпуск в виде путешествия пошёл к псам под хвост. Вчерашний пост был спровоцирован потоком эмоций, так что, как вы и просили, суть претензии: неработающая машина после заправки на этой азс (заехал-залился-проехали около 6 км в город к знакомым), а после - стоящая на СТО в незнакомом мне городе (промывка система, новые свечи), подпорченный отдых с семьей, вынужденная задержка во Львове, попусту потраченные деньги, нервы... Дата визита была указана ещё в предыдущем посте, продублирую тут ещё дважды - 05.07.2013, по времени - в районе двух дня.
    Ответ Марія Кучеренко 18.07.2013
    Я дуже Вас прошу, якщо не складно, надіслати на мою електронку [email protected] листа з Вашими контактами, щоб ми могли з Вами зв'язатися поштою і телефоном. Дякую!
  • Вячеслав на Honda Pilot 17.07.2013
    Время визита: 05.07.2013
    Откуда такие отзывы?? Настолько ср..странные АЗС что в Киеве, что на вотчине. Бензин ужасно говённого качества стал, что просто за голову берешься. Видимо, рагулизм настолько прочно зацепился в головах руководства, что убеждаешься в том, что рыба с головы гниёт!! ФУ! Всю жизнь думал что хуже ТНК быть ничего не может - так спасибо "видчизняному виробнику", разубедили!! ПОЗОР! До сих пор вспоминаю ту заправку как страшный сон!
    Ответ Марія Кучеренко, відділ зв'язкыв з громадськістю "Концерну Галнафтогаз" 17.07.2013
    Доброго дня! Дякую за Вашу увагу до мережі АЗК "ОККО". Хотіла б звернути Вашу у вагу на те, що на цьому ресурсі не дарма передбачена можливість представникам компаній - АЗС, СТО тощо, залишати свої коментарі. Це зроблено для того, аби діалог між клієнтами та закладами/мережами був конструктивним. Наша Компанія максимально зацікавлена у такому діалозі. Тому дуже прошу Вас зі свого боку також поводитися конструктивно. Принаймні якщо Ви пишете на цьому ресурсі, тут є можливість чітко викласти свої зауваження та отримати офіційну відповідь. Будь ласка, повідомте суть Ваших претензій/інциденту, дату і час заправки, щоб ми могли перевірити інформацію, якщо це можливо і мали змогу 1. відстояти честь, якщо Ви помиляєтесь/виправити ситуацію, якщо Ви праві. У випадку, якщо ж такої інформації не буде - коментар не можливо розцінювати інакше, як зумисний тролінг мережі ОККО.
  • Найкраща АЗС ОККО у місті Львові на вулиці,Зеленій,283