Автосервисы Львова. Отзывы, каталог, карта, рейтинги и мобильная версияю

Вход / Регистрация



     
Рейтинг: 3.5 из 5 Средняя оценка 3.5 по 3 отзывам

АЗС ОККО

Заказать VIP-размещение
  • Адрес: Львов, ул. Научная, 2а
  • Телефон: (0322) 65-40-22

    При звонке или визите, сообщите, что вы нашли информацию на сайте Все СТО. Это повысит шансы получить качественное обслуживание.

  • Веб-сайт: http://www.okko.ua/station
  • Марки топлива: A-80, A-92, A-95, A-95+, ГАЗ, ДТ

Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Другие автосервисы по этому адресу

Отзывы к ОККО

Добавить отзыв

  • Рейтинг: 3.5 из 5 28.05.2016 Савицький Григорій Володимирович на без машини
    Время визита: 28.05.2016

    28.05.2016 я купив на АЗС вул. Наукова 2а дрова для мангалу,
    чек №7797, вартість 40 грн 50 коп. До оплати подав купюру номіналом 50 грн і монету 50 коп. Мав отримати решту 10 грн. Замість цього отримав порцію повчального хамства від оператора Чиж Надії: "У вас поняття як у моєї малолітньої дитини, фірма фірмою, а здачі немає". Це у відповідь на мою фразу про солідність ОККО та великі оброти коштів. Здачу я нарешті отримав дрібними, дрова забрав. Дякую.
    Савицький Григорій Володимирович, співробітник ІППММ НАН України.

    31.05.2016 ответ автосервиса (відділ комунікацій, ПАТ "Концерн Галнафтогаз")

    перепрошую за дану ситуацію. Передаємо відгук на опрацювання колегам з відповідного напрямку.

  • Рейтинг: 3.5 из 5 29.12.2014 Саша на КІА

    Дуже клієнто-орієнтовані заправки! Завше тільки позитивні емоції!

  • Рейтинг: 3.5 из 5 29.11.2013 Галина на Рено кенгу
    Время визита: 29 листопада 2013

    Заправляюсь в основному на заправках ОККО. 29.11.13 на заправці по вул. Наукова 2а м Львів, заправщик звільнився, але не підходив заправляти моє авто, після довгого очікування підійшов і у відповідь на мою претензію (доречі висловлену коректно) заявив наступне:" понадивились закордонних фільмів, рагулі, не дай бог з Івана - пана, з дурня - начальника" (дослівно). Чули всі, хто знаходився в той момент на заправці. Це така нова форма обслуговування?

    29.11.2013 ответ автосервиса (Марія Кучеренко, відділ зв'язків з громадськістю)

    Доброго дня!
    Приношу щирі вибачення за неприпустиму поведінку працівника. Чи можете сказати, в якій приблизно годині це було? На якому ви були авто?

Добавить отзыв

Все Сто