6 основних правил, як підготувати вантажівку до зими

29.09.2017
6 основних правил, як підготувати вантажівку до зими

Щоб вантажний автомобіль навіть в люті морози та ожеледицю працював, як годинник, потрібно ще до зимового періоду підготувати та перевірити основні його системи. Ми публікуємо шість основних правил, які допоможуть зосередитися на основних моментах.

 


Правило № 1. Заміна масла на менш в'язке
Першим об'єктом нашої уваги стає масло. Взимку, при низьких температурах масло, яке використовують влітку, може просто-напросто замерзнути. І за законом Мерфі, в найбільш непідходящий момент. Коли надворі легкий морозець, особливої різниці ви не відчуєте, але вже при температурі нижче –15 °C занадто в'язке літнє масло буде перешкоджати запуску двигуна, а слабкі акумулятори після автономного опалення вночі, ще й на морозі, можуть не прокрутити стартер. Тому радимо використовувати масло з меншими показниками в'язкості. Якщо влітку ви використовуєте масло 10W40, то взимку необхідно його замінити на 5W40.

Правило № 2. Перевірка акумулятора
Не забувайте про акумуляторні батареї. Адже саме від них залежить чи зможете ви завести машину в мороз чи ні. Починаючи з осені, навантаження на акумулятори значно зростає все більше часу їздять з включеними фарами, під час зупинки вмикаються аварійки і освітлення в кабіні. Вночі користуються автономним опаленням від чого батареї також потроху сідають. А вранці, коли зарядка доходить до мінімуму, ще потрібно завести мотор. І тут виникає запитання можна протягнути ще одну зиму чи краще замінити акумулятор і не ризикувати Наш простий тест допоможе зрозуміти це ще до морозів. Увімкніть автономне опалення на ніч. Якщо двигун вранці заводиться з труднощами, виміряйте рівень і щільність електроліту, а батарею зарядіть. Після чого повторіть тест — результати підтвердять або спростують побоювання з приводу надійності акумулятора. Водії, які не готові витрачати гроші на новий акумулятор, встають по кілька разів вночі та прогрівають мотор, разом з тим заряджають акумулятор. Але це досить сумнівний спосіб з економічної точки зору — витрати на пальне занадто високі, щоб просто так його спалювати.

Правило № 3. Взимку — зимове дизпаливо
Ще однією проблемою для водіїв може стати літня солярка. Коли настають перші морози, а в баку ще літнє дизпаливо, парафіни починають кристалізуватися і мотор не заведеться. За нормативами, вже при –5 °C потрібно переходити на зимове пальне. Оскільки зимова солярка дорожча за літню, наші водії ще при –10 °C так-сяк їздять. А от коли градусник перетинає позначку –10 °C, ризик заглохнути посеред поля стає досить великим. У Скандинавських країнах до зимового пального ставляться з особливою увагою, часто від нього залежить не лише вчасна доставка, але й життя водія. У досвідчених водіїв є одна хитрість, яка допомагає в сильні морози не мати проблем з пальним. Вони часто заправляються — їдуть від заправки до заправки і заливають в бак по 20 – 30 літрів. Оскільки пальне в підземних резервуарах значно тепліше.

Правило № 4. Замінюємо фільтри
Взимку можуть виникнути проблеми із запуском вантажівки через замерзлу пневмосистему. Комп'ютерна система сприймає перемерзлі датчики як несправність і не дає дозволу на запуск двигуна. Це неприємна ситуація, на вирішення якої може піти не одна година. Причиною стає волога, яка попадає в пневмосистему через несправний осушувач. Фільтр допомагає видаляти воду і забезпечує нормальну роботу пневмосистеми в будь-яку погоду. Є один простий спосіб, як запобігти промерзанню пневматики — перед початком зимового періоду потрібно залити в систему 50  грамів тосолу. Через деякий час процедуру можна повторити.

Правило № 5. Міняємо старі шини на нові
Безпека руху значно залежить від стану автомобільних шин. Особливо в зимовий період. Тому ще до перших морозів, десь у жовтні-листопаді краще замінити шини на нові. Зима — найскладніший період для перевезень, тому спеціалісти рекомендують замінювати восени шини на нові, особливо, якщо знос протектора перевищує 50 %. У такому випадку значно погіршується зчеплення з мокрим покриттям і керованість на дорозі під час ожеледиці та снігопаду. До речі, можна зекономити і продати каркаси в Дальнобої за вигідними цінами. Як показує досвід наших клієнтів, однією з найкращих шин для ведучої осі є шина Bridgestone M 729, яка має маркування М + S та, як і всі ведучі шини, блочний малюнок протектора. Навіть якщо ви не їздите в Скандинавські країни з суворими зимами, ланцюги протиковзання хоча б на ведучу ось можуть виручити в складних зимових умовах.

Правило № 6. Перевірка автономного опалення
Цей невеликий агрегат є одним з найбільш важливих, адже якщо автономне опалення працює справно, водієві буде тепло навіть у найстрашніші морози. За статистикою, автономка працює 7 – 8 місяців на рік. Тому раз в рік необхідно показувати її спеціалістам з метою профілактики. Вчасне сервісне обслуговування обійдеться дешевше, ніж витрачати стаціонарну пічку для обігріву кабіни взимку. Отож, дотримуючись цих простих правил, ви зможете впевнено почуватися взимку і спокійно займатися своєю роботою за будь-яких погодних умов.

Офіційний сайт Компанії Дальнобой - http://dalnoboy.com/
Дальнобой в Facebook - https://www.facebook.com/dalnoboycom
Дальнобой в Youtube- https://www.youtube.com/watch?v=WKevX8iUX6E
Є питання? Телефонуйте на гарячу лінію 701 (безкоштовно з мобільного)