Автосервисы Винницы. Отзывы, каталог, карта, рейтинги и мобильная версия.

Вход / Регистрация



     
Рейтинг: 1.0 из 5 Средняя оценка 1.0 по 1 отзыву

Шиномонтаж Фаворит Винница

Заказать VIP-размещение
  • Адрес: м.Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, 89
  • Телефон: 0674300743, (0432) 55-78-88

    При звонке или визите, сообщите, что вы нашли информацию на сайте Все СТО. Это повысит шансы получить качественное обслуживание.

  • Веб-сайт: http://renault-vn.com.ua/

Описание

Место обслуживания колес транспортных средств, закачка шин газом, рихтовка, прокатка титановых и железных дисков, шиномонтаж, балансировка, ошиповка колес, нарезка протектора, балансировка колес не имеющих ступичное отверстие.
Автосалон Renault ООО Фаворит Авто Винница

Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Другие автосервисы по этому адресу

Отзывы к Фаворит Винница

Добавить отзыв

  • Рейтинг: 1.0 из 5 18.11.2018 Сергей на рено лагуна 3
    Время визита: 05,11,2018

    Історія така. В моему авто з'явились дві помилки зв'язяні з роботою палинвої системи (в мене мотор 2.0 dci). Так як їхати до найближчого офіційного сервісу 150 км - вирішив поремонтувати в гаражах. Місцеві горе-ремонтники спочатку замінили мені насос підкачки в баку, це не помогло і машина перестала взагалі заводитись. Вирішив везти авто на евакуаторі в офіційний сервіс. Подзвонив на Фаворит Авто в м. Вінниця і описавши проблему записався на наступний тиждень 30.10.18 на 14-00. Імя того, хто говорив зі мною, не запамятав. За день до назначеної дати мені телефонує жіночий голос нагадує мені, що я записаний на вівторок на сервіс, підтверджую шо буду і наступного дня привожу авто на евакуаторі за 150 км від Вінниці. Зайшов в приміщення автосалону, де сидять за столиками по прийомці в сервіс, двоє хлопців і дівчина. Зачекавши поки вони відірвуться від своїх телефонів питаю, кому мені віддати автомобіль для ремонту? На що отримую відповідь від рудого (не запамятав імя) хлопця по середині, що я в них ніде не записаний, продовжую наполягати і показую що до мені навіть звонили і попереджали вчора . Виявилось, шо дзвонила мені дівчина, шо сидить зліва, але в записах на ремонт моя машина відсутня. Рудий відмахується від моїх проблем і займається другим клієнтом на Мегані, якого очевидно знає і котрий записаний за дивним збігом на мій час. Далі втручається якийсь мабуть начальник і наказує прийняти машину мою в ремонт без запису приймальнику Тарасу Горпинюку, тому, шо сидить з правого боку. Я радію, нарешті моєю машиною займуться спеціалісти. Насправді, мені зробили лише діагностику і запропонували залишити авто на СТО для ремонту наступного дня. Наступного дня, як і на потязі всього наступного тижня, діалоги по телефону з Тарасом були однотипними. Я телефоную йому і питаю, що з машиною, він відповідає, що передзвонить, не предзвонює, через пів дня дзвоню повторно, спочатку Тарас годину не бере трубки, потім взявши, розказує казки, що в них багато роботи і ремонтувати моє авто будуть завтра. Так проходить тиждень. Нарешті, Тарас каже що з машиною все ок, паливну систему промили, фільтр поміняли і можна забирати ввечері авто, я повідомляю шо буду іхати здалеку і щоб вони все перевірили чи машина справна. Тарас каже, що майстер помітив якісь поштовхи в АКПП і зараз перевірить рівень масла і доллє, якшо що. Я сказав йому, що АКПП в мене працювала ідеально, але хай перевірить. Сів в маршрутку і за три години приїхав в Вінницю забирати своє авто. Яким же було моє здивування, коли Тарас повідомив, шо до АКПП так ніхто і не подивився, а в двигуні потрібно ще замінити регулятор тиску палива і запропонував залишити авто ще на добу. Я сказав йому що приїхав на автобусі, зараз вже вечір і переночувати в Вінниці я не можу, тому забрав авто, підписав папери які мені дали і поїхав. Проїхавши кілька кілометрів зрозумів, шо моє авто як підмінили, педаль гальм провалюється і шипить, а в АКПП, на яку в мене небуло ніяких нарікань, відчутні поштовхи і пробуксовки. Повернувся назад, так як Тарас вже традиційно не брав слухавки і попросив майстрів перевірити гальма, вони подивились і сказали, шо проблем не бачать і знову пропонували залишити машину. На мої претензії, шо проблем з гальмами і АКПП в мене не було, вони висунули гіпотезу, що це мені шось зламали попередні ремонтники в гаражах. Так, як ніяких доказів в мене не має, то я поїхав додому на своєму авто. Висновок. Лишилися неприємні враження про роботу СТО, особливо менеджерів з прийому на сервіс

Добавить отзыв

Все Сто