Автосервисы Львова. Отзывы, каталог, карта, рейтинги и мобильная версия.

search_iconПоиск по сайту



     
Рейтинг: 4.0 из 5 Средняя оценка 4.0 по 30 отзывам

СТО Бош Авто Сервіс "Авторитм"

Заказать VIP-размещение

Описание

Діагностика автомобіля
Ремонт ходової
Заміна фільтрів
Заміна ремнів
Заправка кондиціонера
Геометрія коліс
Мийка
Регулювання світла фар
Ремонт двигуна
Ремонт паливної апаратури
Ремонт електрообладнання

Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Отзывы к Бош Авто Сервіс "Авторитм"

Добавить отзыв

  • Рейтинг: 4.0 из 5 24.02.2021 Юрий Смольный на Renault
    Время визита: Январь 2021

    Неплохо. Много чего ремонтируют в автомобиле.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 22.02.2021 Женя на Вольво
    Время визита: 20 листопада

    Круті майстри!!! Крутий сервіс!!! РЕКОМЕНДУЮ. Не дешево, але результативно

  • Рейтинг: 4.0 из 5 20.02.2021 Романна на Шкода Фабія
    Время визита: 10лютого

    Враження про сервіс тільки позитивні.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 18.02.2021 Марта на Бмв 316
    Время визита: 30.02.2021

    Шановні вчора писала відгук,взяли і виставили,це 😡😡😡моє право,я хочу поділитися досвідом на вашому СТО.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 18.02.2021 Марта на Бмв 316
    Время визита: 30.02.2021

    Не думайте не показувати мій відгук,і цей і попередній,це моє повне право,і чиста правда. Люди і вище руководство має про це знати.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 18.02.2021 Марта на Бмв 316
    Время визита: 30.02.2021

    Ну що я можу сказати про автосервіс "BOSH")) Якщо думок і вражень ну просто не перерахувати,відійти неможу від вражень від страшних вражень,я не збираюся нікого відмовляти від їхніх послуг,чи наговорювати на них,бо поки сама не опеклася то на відгуки не реагувала про шо дуже потім пожаліла і згадувала тих людей які писали відгуки,щоб застерегти в подальшому людей від здирництва і варварства,я під кожним сказаним словом можу підписатися,і відповісти від А до Я,за свої слова, про свій досвід на Боші і про людей які там працюють про "обслуговуючий персонал" без совісно лупошуть людей по чорному,розводять на гроші, БРЕШУТЬ і ще раз БРЕШУТЬ,і ще раз кажу,я за кожне слово відповідаю і кожне слово я можу обяснити чому так....
    РОЗКАЖУ КОРОТКО СИТУАЦІЮ....
    Трохи більше як дві неділі назад з вірою і надією на цей автосервіс,привезли машину на вул.Кордуби на автосервіс Бош, машина бмв 316 є 46, машина простенька мала проблему з тягою,ми озвучили проблему в машині,наші вимоги такі як і у всіх людей які приїжають на СТО продіагностувати машину встановити причину поломки і ліквідувати її,на це і є діагностика і спеціалісти, нас прийняли,за пів дня позвонили що Діагностику зробили і причина встановленна, потрібна заміна "КАТУШКИ" звичайно ми погодилися на їхні послуги і ціни, потім перезвонили що результату не дало,бо проблема в тому що в "КОЛЕКТОРІ ДИРКА" запропонували замінити його, звичайно ціна зросла,я була готова платити за свою машину,за "справну машину" погодилася зі словами "якщо забере проблему,то міняйте" домовлений термін на понеділок на момент була п'ятниця, прийшов понеділок ніхто не звонить, вівторок не звонить середа звонимо ми, директор Андрій Васильович сказав що ще пару днів їм потрібно бо результату дана робота також не дала,)))чекаємо, звонить Андрій в п'ятницю попросив прийти в суботу поговорити,ми прийшли з нами зустрівся директор Андрій і ще напевно механік, почали розказувати що все-таки проблема в МОТОРЧИКУ "ВАЛЬВАТРОНІК" що він не прослуховується і навіть до брами не доїдем, (а як ми до того їздили і туди приїхали це лишилося досі загадка) ))) ціна питання 17000грн, ну думаємо "стільки вже зробили, стільки чекали тиждень минув, і що на пів дорозі зупинятися нема сенсу" на це вони і розраховували,це їхні методи роботи як розвести людину, ну ми довірилися бо не "шарашкіна кантора" та й погодилися, в понеділок мали почати заміну моторчика "ВАЛЬВАТРОН" сказали вівторок буде готова,але в вівторок опять ніхто не звонив і опять звонимо ми, а "шановний" Андрій сказав "що новини погані дайте ще день два", проходить день проходить два,на третій день звоню опять сама до Андрія "добрий день,як наша машина" відповідь; "можите забирати" я зраділа кажу; "машину зробили так" і знаєте що я почула у відповідь?))) "Я ж казав новини погані",звісно я в шоці знову запитую "тобто машина не справна,і ціна все та ж 17000?" На що Андрій відповів; "ну так, запчастини ж міняли" ніби я приїхала просто поміняти запчастини,за 17000грн і за дві неділі,)))на якій машині я приїхала,на такій я мала і поїхати,але ще заплатити 17000грн, наглості його не було меж,це просто як з людської як з професійнійної сторони,недопустимо це просто ужас, це варварство...Прийшла за машиною з адвокатом домовилися що вони знімають свої запчастини,ставлять назад мої,сказали демонтаж запчастин буде тривати 3години, коли я захотіла бачити як знімають їх, як знімають моторчик ВАЛЬВАТРОН за 7600грн то чомусь машина була готова за 20хв))),акт робіт небуло виконано,нових запчастин які ніби встановлювали мені не показали,ні чеків ну просто нічого,бо нагло розводили в прямому смислі,просто розводили ,взяли ще 7000грн і навіть вибачень я не почула,і поїхала на такій машині на якій і приїхала напочатку)мінус нерви,час,і 7000грн і то,бо відстояла,а хотіли здерти 17000)) все записано знято,буду звертатися колективною заявою зі скаргою до начальства,рекомендованим листом,звертаюся в "захист прав споживача" і всі відповідні інстанциї, після такого навіть вибачень небуло,якої наглості треба набратися,я нікого не призиваю туди не звертатися але поділитися я мусила і маю на це повне право і бажання,а вам шановні пораджу мати просто совість,і не засирати ім'я "BOSH".... Продовження має місце бути.

    24.02.2021 ответ автосервиса (BCS)

    Пані Марто!
    Нам дуже прикро, що співпраця з нашою компанією залишила у вас такі враження. Враховуючи те, що нам все ж вдалось досягти консенсусу у ситуації, яка склалась, а також відчуваючи відповідальність перед Вами та перед кожним нашим клієнтом, ми вважаємо за необхідне роз’яснити ситуацію.
    Перш за все хочемо наголосити, що наш автосервіс усуває проблеми з авто, базуючись винятково на результатах діагностик, тестувань та замірів, а кожен етап робіт завжди узгоджується з клієнтом та є виправданим, відповідно до технологій ремонту та сервісних бюлетенів заводу виробника автомобіля. На жаль, не кожну проблему можна вирішити на першому етапі ремонту, а у його процесі стають очевидними й інші несправності авто. Відтак, і витрати на ремонт можуть збільшитися. Ми деталізуємо ситуацію клієнтові на кожному етапі робіт, після чого він у праві погодити чи не погодити подальші дії сервісу.
    Причиною Вашого звернення на наш автосервіс з авто BMW 3 Е46 2002 року була нерівномірна робота двигуна, «троїння», втрата потужності,
    хлопки в впускному колекторі після 2000 обертів двигуна. Роботи відбувались послідовно, згідно з технологіями ремонту, у кілька етапів (усунення несправності високовольтної котушки, виявлення негерметичності впускного колектора та його демонтаж, виявлення непід’єднаного патрубка вентиляції картерних газів двигуна, а також забитого фільтру картерних газів (сапуна)). Усі роботи та їхня вартість були погоджені з клієнтом - чоловіком пані Марти, паном Андрієм.
    На крайньому етапі робіт та діагностики виявлено, що локалізація проблеми полягає у системі Valvetronic, і авто потребує заміни її сервопривода. Пан Андрій після кількаденних роздумів дав згоду на ці роботи. Результатом заміни сервопривода системи Valvetronic був висновок про механічний знос та пошкодження даної системи.
    Дізнавшись про необхідність продовження ремонту, пані Марта прийняла рішення забрати автомобіль з нашого сервісу. Залучивши до візиту на сервіс адвоката, клієнтка наполягла на узгодженні неповної оплати за раніше погоджені послуги та матеріали, тому що, попри проведені роботи, усунення дефекту не відбулося. Пропозиція клієнта полягала у зменшенні суми з 16500 грн до 7000 грн, шляхом демонтажу нових деталей, встановлених автосервісом на авто зі згоди замовника, та встановлення раніше демонтованих.
    Сервіс без вагань погодив таке рішення та передав автомобіль замовнику.
    Ще раз приносимо вибачення за незручності, з якими Вам довелось зіткнутися.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 18.06.2020 Євген на Renault Megane
    Время визита: 17.05.2020

    Відвідав дане СТО на мегані 3 з проблемою нерівномірної роботи двигуна!
    Провели діагностику дали пораду перевірити паливну апаратуру на спеціальному обладнанні
    я був здивований оскільки замінив форсунки на нові 100км перед візитом до них борячись з цим дефектом!
    Я погодився. Після перевірки сказали що форсунки не справні я не повірив оскільки після заміни форсунок перших 50км все було ок...
    Проте хлопці пояснили що такі роботи проводяться комплексно з ревізією всієї системи насос бак і так дальше
    я поскрипів зубами але погодився оскільки я вже витратив 1200$на форсунки і як виявилось без результатно!!!
    ремонт тривав 4 робочі дні після дзвінка менеджера я приїхав і забрав своє авто яке працює повністю коректно вже 5тис км
    тобто мораль мабуть така ... СКУПИЙ ПЛАТИТЬ ДВІЧІ так було і зі мною...
    а сприводу хамства про яке читав у відгуках нижче важко прокоментувати оскільки до мене віднеслися надзвичайно лояльно без натяку на не порозуміння по коштах відхилення були ті які і сппогнузовали спочтку.
    Дане СТО РЕКОМЕНДУЮ оскільки хлопці правельно ставляться до роботи якби так зробили і на попередньому 1200$в мене б залишилася....
    А люди бувають різні я думаю що ніхто з тих кому щось не підійшло не підходив до представників даного сервісу з довідкою від психіатра і підтвердженням того що він адекватний член суспільства і може правельно сприйняти донесену до нього операцію......

  • Рейтинг: 4.0 из 5 18.06.2020 Михайло на Mercedes
    Время визита: 10 червня

    Користувалися послугами діагностики стану авто перед купівлею . Дуже вразила професійність працівників та їх привітне ставлення до клієнтів . Надалі будемо їхніми клієнтами і радитимемо іншим.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 18.06.2020 Ярослав на Каддік
    Время визита: 10.06.2020

    Робив діагностику форсунок. В результаті хлопці запропонували ремонт і роботи по усуненню причин поломки. Якісно і в обговорені терміни. Розхід палива зменшився. Чудово.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 16.05.2020 Роман на Mercedes
    Время визита: 13-05-2020

    Ну що ж друзі відносно даного сервісу які називають себе Бош автосервіс ставлю таку оцінку як дуже низьку по відношенню до клієнта а саме не вміння вислухати клієнта неузгодження вартості проведених робіт та та з запчастин.
    Було домовлено про комп'ютерну діагностику а також визначено попередньою вартість одну new кінцевому випадку не подавши що будемо робити і що замінити можна поставити свої запчастини виставити зовсім іншу суму.
    Даючи запитання керівнику даного автосервісу тому що в менеджер або боїться бути присутнім при розмові або за все тільки відповідає директор можна все стихнути на коронавірус і режим карантину але ми не живемо в кам'яному віці існує viber WhatsApp messenger skype електронна пошта де можна враховуючи карантин і не маючи змоги клієнту бути присутнім на сервісі під час проведення будь-яких робіт
    Суть даного звернення полягає в тому що будьте обережні з цим сервісом не завжди вам скажуть кінцеву ціну ремонту
    А коли ви будете забирати своє авто я не впевнений що ви будете задоволені
    Є ще один момент коли відмовляєшся від автосервісу it проведених робіт суть така що авто приїхало з проблемою авто вимушене покинути даний автосервіс ви не будете знати що з ним робили
    Раджу обходить цей автосервіс дуже далекою дорогою
    Відносно даного питання буду звертатися офіційно Бош
    не рекомендую!!!
    суть така що авто приїхала з проблемою і буду змушений звертатися на інший сервіс

  • Рейтинг: 4.0 из 5 13.12.2019 Марина Собик на Порш каен
    Время визита: Декабрь 2019

    Работают без ошибок. Молодцы.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 26.09.2019 Кирил на BMW
    Время визита: Сентябрь 2019

    Компетентные консультанты. Профессиональные мастера

  • Рейтинг: 4.0 из 5 11.03.2019 Паша на Рено
    Время визита: 5/3/19

    РЕКОМЕНДУЮ!!!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 22.09.2018 Виталий на Мерседес
    Время визита: август

    Обслуживаю свой Мерседес уже 2 года. То, что делают с автомобилем - детально объясняют и советуют. Всем доволен.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 5.09.2018 Михайло на мазда
    Время визита: 20.08.18

    добрий день. Звернувся у сервіс по присигі що авто глохло((.... ніодин сервіс не міг назвати причини. Декотрі сервіси в повний автомат боялись лізти. Приїхав на Кордуби, відповіли що за тиждень дадуть результат. Пройшло 3 дні, мені передзвонили і поремонтували авто. Молодці-Професіонали. П.С: була проблема по електриці. Рекомендую і буду рекомендувати даний сервіс!!!

    6.09.2018 ответ автосервиса (Андрей Юр)

    Дякуєм за відгук

  • Рейтинг: 4.0 из 5 3.08.2018 Олег Струк на Форльксваген
    Время визита: 2 серпня

    Чекав на візит до цього сервісу тиждень. Але воно цього варте. Авто зробили в погоджені терміни. Все СУПЕР!!! Дякую кваліфікованому персоналу даного автосервісу.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 9.04.2018 Максим на Форд Едж
    Время визита: 4 04.2018

    Были проблемы с электроникой. Приняли. Быстро определили и устранили проблему. Спасибо за качественный сервис.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 15.02.2018 Vasyl на Mazda 6, Diesel
    Время визита: 07.02.2018

    Внаслідок мінусової температури автомобіль перестав заводитись. Здійснив декілька дзвінків на запис до різних СТО проте вже на початках розмови чув відмову або небажання братися за ремонт в силу дизельного агрегату двигуна. За рекомендацією звернувся до BOSH Авторитм на Кордуби 5, почувши відповідь у вигляді: "Ми Вас приймемо у будь який момент в межах робочих годин". Здійснив виклик евакуатора у зручний для себе момент та завіз авто.

    Автомобіль перебував на ремонті протягом 2-х робочих днів під час яких здійснили: 1) локалізацію проблеми "А/М не заводиться" 2) усунення проблеми (безпосередньо повідомивши про перелік робіт та їхню вартість). Після завершення вищезгаданих робіт зателефонував менеджер, повідомивши мене про можливість забрати автомобіль. Така можливість випала на понеділок, проте повідомили, що можу забрати авто у СУБОТУ в межах першої половони дня.

    У підсумку хочу підкреслити, що даний відгук був залишенеий з метою надання об"єктивної та аргументованої оцінки роботи даного СТО з послідовністю подій, які відбувались внаслідок співпраці з даних сервісом.

    Також слід зазначити, що кожного разу, спілкуючись з представниками сервісу, полеміка проходила у вигляді конструктивного діалогу: "Локалізовано. Вартість робіт та дозвіл на виконання робіт та повна підтримка зв"язку на протязі усього часу перебування на СТО".

    Матеріальна складова, на мою думку не могла бути використана, і буде вважатися суб"єктивною думкою, оскільки кожний окремий випадок має свою вартісну оцінку.

    Недолік - це відсутність окремого веб-сайту, який надав би можливість отримати різного роду інформацію та можливість пошуку даного сервісу. (ЗВЕРНУВСЯ ДО СЕРВІСУ ЗА РЕКОМЕНДАЦІЄЮ)

    16.02.2018 ответ автосервиса (BCS)

    Дякуємо за відгук. На рахунок зауваження по веб-сайту - в даний момент працюємо над розробкою і запуском сайту.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 9.01.2018 Саша на Таурег
    Время визита: 21.12.2017

    Сучасний автосервіс. Персонал люб‘язний. Механіки зі знанням своєї справи. Попав на цей автосервіс випадково (проїжджав транзитом м.Львів), швидко зробили діагностику і ліквідували несправність. Дякую. Саша таурег.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 29.10.2017 Володя на MB Sprinter
    Время визита: 27.10.217

    Кваліфікований персонал

  • Рейтинг: 4.0 из 5 21.10.2017 Рината на Ниссан
    Время визита: Сентябрь

    Записалась на сервис. Приехала по записи. Персонал быстро и вежливо отрегагировал и отправил машину на диагностику. Мне предложили кофе. По сравнению с превидущим сервисом была приятно удивлена ,что люди занимаются работой, а не «курят».
    После диагностики дали информацию о срокам и цене ремонта.
    Была повторно. Машину сделали быстро и в обещаные сроки. Буду Вашей клиенткой. Рината

  • Рейтинг: 4.0 из 5 20.10.2017 Леонид на Opel Astra
    Время визита: 20 октября

    Понравился сервис. Отремонтировали машину. Спасибо.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 19.10.2017 Дмитрий на VW GOLF 5
    Время визита: 10/10/2017

    Хорошее СТО, быстро, качественно и цены доступные! Всем советую

    20.10.2017 ответ автосервиса (BCS)

    Спасибо за Ваш комментарий. Всегда приятно когда клиент доволен.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 19.10.2017 Роман на BMW X6 2013
    Время визита: 20.04.2016

    Хороший автосервіс. Вже не перший раз обслуговуюсь. Приїжджаю, ставлю авто і знаю що все буде добре зроблено. До цього перепробував багато автосервісів. Було хороші й погані. Тут сподобалось найбільше.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 19.10.2017 Микола Перейма на FORD FIESTA V / 1.4 16V (2008)
    Время визита: 25.07.2017

    Майстри швидко провели діагностику, все дуже сподобалось. Якість обслуговування на найкращому рівні!

Показано 25 из 30 отзывов

Добавить отзыв

Все Сто