Автосервисы Львова. Отзывы, каталог, карта, рейтинги и мобильная версия.

Вход / Регистрация



     
Рейтинг: 2.5 из 5 Средняя оценка 2.5 по 20 отзывам

СТО КБ

Заказать VIP-размещение

Описание

Компютерна діагностика авто, ремонт стартерів, генераторів, електрообладнання, електронних блоків управління, ремонт двигунів, ходової частини, КПП, рульових рейок

Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Отзывы к КБ

Добавить отзыв

  • Рейтинг: 2.5 из 5 9.02.2019 Yuriy Makhnyuk на Subaru Forester
    Время визита: 2018-2019

    Найгірший сервіс. Не думайте навіть їхати туди. Роблять капіталку мотору 3 раз. Обвинувачувати мене в поломках, завезли натє експертизу, всі деталі неоригінальні, платив за оригінал, багато лишили старог, заліпили герметиком який позабивав масляні канали. Мотор вкотре після 3000 застукав. Вимагає повернути кошти, ховаються не відповідають на телефони. Подаю в суд

  • Рейтинг: 2.5 из 5 12.11.2018 Андрій на Пежо
    Время визита: 29.11.2018

    Вирізав сажовий діагностував форсунки та міняв форсунку на своєму пижику 308. Незнаю які інші хлопці але мною займався Артур і я лишився задоволений. Ціни нормальні.

  • Рейтинг: 2.5 из 5 20.07.2018 Вдячний клієнт на Audi
    Время визита: 20.07.2018

    Ліворукі і неграмотні. Ціни беруться зі стелі (неадекватні). Інколи в 2-3 рази вищі ніж на інших СТО. Ставлять не правильні діагнози, ремонтують мені те що треба і беруть неадекватні кошти за дану роботу.

  • Рейтинг: 2.5 из 5 5.10.2017 Ростислав на Форд
    Время визита: 05.10.2017

    Слів немає одні матюки. Тричі уточняв дату та час комп'ютерної діагностики, вирвався з роботи, приїхав у чітко домовлений час, а "майстер пішов додому і не відомо чи ми сьогодні зробимо діагностику". Це не сервіс, а шлак. Люди, забудьте про них, якщо харкають в лице просто так, то що вони доброго зробити можуть.

  • Рейтинг: 2.5 из 5 27.08.2016 Юра на Nissan
    Время визита: Літо 2016

    Міняв там стойки, фільтра. Поміняли ніби норм. правда на топливний ключа не мали )))
    Замітив що на деталях накручують ціни в 2-а рази. Поцікавився ціни в них, потім пішов купувати сам і офігів. Те що коштувало 400 грн вони мені сказали 800 і т.д. А купляв в тому ж магазині в який дзвонили вони бо консультант спізнав список з деталей ))
    Ставлення до клієнтів ніяке.
    Ще й на заді на кришці багажника протерли форбу. Я так розумію хтось з робочих переплутав і помальувати мою машину хотіли))) Звісно вони не призналися в цьому а коли я це замітив - вже було пізно щось доказувати.
    Жалію що туди поїхав.
    А і ще компютерну діагностику вони класно проводять. Гроші заплатив а так і не дізнався чи все в порядку. Твердили що якогось там Артура немає, типу він діагностику провів і десь пропав і вони не знають результату))) А в кцінці я просто угарнув. Кажуть типу такі та у вас там чеків на ерані немає - думаємо все гаразд.
    Одним словом - хуже не бывает.

  • Рейтинг: 2.5 из 5 7.05.2015 vovka
    Время визита: 01.05.15

    Робий рейку до рено трафік на цьому сто і був дуже задоволений роботою майстра. РЕКОМЕНДУЮ

  • Рейтинг: 2.5 из 5 2.02.2015 Василь на Ауді
    Время визита: літо 2013

    Привіт.
    Ремонтували рейку на Ауді а6, подивився сайт в інтернеті і приїхав туди,побачивши це сто прозрів,так як від того ,що на сайті відрізняється взагалі. Це не сто а чорнобіль. Відремонтували за 4 дні,заплатив 3000 грн,після ремонту нічого не змінилось. Ніколи не їдьте на це СТО бо це лохотрон.

  • Рейтинг: 2.5 из 5 20.10.2014 Олег на Ситроен
    Время визита: осенью 2014

    Робив там рейку, так це взагалі унікальна історія.... знявши її з машини я завіс її туда на сервіс.... сказали шо там роботи на 2 дні... прийшовши за два дні і заплативши 200 грн я з радістю пішов її в свій гараж ставити.... поставивши рейку, я раптом проїхав 5 км... ну нічо, везу знову її туда, знову чекаю 2 дні, після того як я її забрав, знову поставив на машину, того разу проїхав метрів 10 максимум, знову та сама фігня, прийшов забирати 200 грн, сказали шо нема грошей в касі, прийшов на наступний день, та сама історія..... дзвонив потім, не брали трубки... кароче сервіс повна лажа....

  • Рейтинг: 2.5 из 5 2.08.2014 Олег на Citroen Berlingo 2004р.
    Время визита: Весна 2014

    Дуже погане обслуговування.Майстри міняються щотижня, хто хоче щоб молоді хлопці які немають досвіду роботи з авто вчилися їх лагодити саме на вашій машині звертайтесь саме сюди. Питання з моєю кермовою рейкою вирішувалось 3 місяці. [b]Висновок роботи[/b]: замість відреставрованої рейки відкупили нову; Вийшло з ладу 2 моїх насоси (компенсації 0); Підкапотом все в маслі, крила теж; Дитяче крісло яке було встановлене на задньому сидінні розібране; В машині корки від пива; Руль не виставлений в нормальне положення. До всіх цих проблем хамське ставлення до мене. Після того як все закінчилось я вимагав скласти акт виконаних робіт Але мені в цьому відмовили. Після чого я просив поставити хоча б відмітку в гарантійному талоні, з чим в мене виникли проблеми через те що власник сказав що це не гарантія а якась бумажка, хоча вони мені ж самі видали цю "бумажку" з печаткою. Всеж таки відмітку якщо це можна так назвати вони поставили але в печатці відмовили. Одним словом недай боже опинитись в такій ситуації як я. НЕРАДЖУ
    І ще одне відгук реального клієнта на їхньому сайті НЕМОЖЛИВИЙ!!!

  • Рейтинг: 2.5 из 5 26.06.2014 Андрей на Авео

    Ремонт рулевой рейки обошелся в 1800 грн при стоимости новой в 2300. Мастер обещал сделать лучше новой и давал гарантию на 20000 км. Ни чека ни гарантийного талона не выдали. Через пол года и 1000 км пробега появился люфт. Ремонт отказались проводить ссылаясь что был пунктик в гарантии что она действует всего пол года, естественно перед ремонтом никто об этом не говорил... Вывод - всегда лучше менять на новую, ремонт рулевой - лотерея особенно у недобросовестных мастером

  • Рейтинг: 2.5 из 5 1.05.2014 Олександир

    Нікому не рекумендую це СТО майстрів там нема взагалі!!!самі халтурщики і АФЕРИСТИ!!!рейкі рульові ремонтувати не вміють!!!обладнаня не мають ніякого на сервісі бардак ужасний!!!рекоминдую всім на це сто НЕ звиртатись!!!

  • Рейтинг: 2.5 из 5 30.12.2013 Дмитро
    Время визита: Зима 2013

    Ціни далекі від заявлених на сайті, комп'ютерна діагностика у них 150 грн, коли на BOSCH сервісі 70 грн, причому що роблять там набагато кращим обладнанням, а не китайський комплектом за 500 баксів. Стандартна ціна на 90% СТО 80-100 грн, ну аж ніяк не 150. Хоча на сайті у них написано " Комп'ютерна діагностика автомобіля
    від 50". Діагностика ходової проведена також погано, поки не скажеш що ось гляньте там і гляньте тут, ніхто не буде і дивитись. Про підшипник ступиці не нагадав, так і ніхто й не дивився, це у них така діагностика ходової. Плюс в процесі діагностики зламали пластикову заглушку на стойці. "А ШО ВОНО І БЕЗ ТОГО ЇДЕ". Не рекомендую цей сервіс, тупо здирання грошей.

  • Рейтинг: 2.5 из 5 6.10.2013 Stepan на vw
    Время визита: 2013 початок року

    Колись хотів записатись до них на заміну масла і фільтрів. Подзвонив, сказали передзвонити через пів години, через пів години передзвонив, вже сказали що самі передзвонять. Так і не передзвонили. Та що я бігати за вами буду?
    Клієнтів тут не шанують і не намагаються нових отримати.

  • Рейтинг: 2.5 из 5 3.10.2013 на
    Время визита:

    Ніколи не звертайтеся на даний сервіс!!! Попередній відгук написаний керівництвом сервіса.

    Дополнение от 10.10.2013:
    http://www.list.lviv.ua/businesses/39412-sto-kb-lviv

  • Рейтинг: 2.5 из 5 21.09.2013 Олексій на Міцубісі
    Время визита: 21 вересня 20013

    постійно обслуговую свій автомобіль на СТО КБ.завжди коли приїжаю мене пригощають смачною кавою. по обслуговуваню моєї машини яку я дуже люблю я притензій не маю. майстри ремонтують дуже добре якісно і надійно і дуже відповідальні за свою роботу.ціни на цьому СТО помірні ну принаймі мене влаштовоють.можу сказати тільки одне автосервіс дійсно ліпший у Львові!!! і майстрів таких як там не знайдеш їм просто нема ціни!!!
    Прочитав вчора я повідомленя як якийсь Стас на Хюндай писав про СТО.... не знаю чи то прізвище таке цікаве в нього нагадує марку автомобіля....ну менше з тим....дійсно був якось я ше скоріше два місяці тому приблизно заїхав випатково на СТО КБ порадитись з майстром....і побачив в них стояла машина згорівша в щент тільки мішок металобрухту лишився...я розпитався майстрів які там працюють що це за купа хламу вони зказали що за цю машину ні на одному сервісі не хотіли вимазувати руки об сажу так їм сказав клієнт цього авто...і майстри пожаліли цього клієнта приняли його автомобіль на ремонт хоть на вигляд так як він згорів не було що вже ремонтувати....і ось я прочитав нижче повідомленя Стаса Хюндай і поняв що це все повний брєд! заїхав сьогодні спіціально на СТО почав розпитуватись майстрів які робили це чарупя! жалко мені їх бо бачили би ви як вони модохались над нею ... так мені розказували інші клієнти які були в цей час....майстри зказали що клієнт не сирйозний був запчастини привозив вживані напів поломані...шей привозив не вчасно коли обіцяв...затримки були і по пів місяця а то і більше....сказали ще майстри що клієнт привіз побиті і гнелі старі крила і всіх працівників заставляв виставити зазор йому за шо його вони і послали до кузовщиків які рихтують і малюють авто...але не розумію як можна вимагати від майстра виставити зазор на погнутому і гнилому крилі і двирях шей від іншої марки авто....розповідали майстри ще шо запчастини які їм привозив цей клієнт були дуже грязні і мали майстри підозру що це також з погорівшої машини вони були зняті ці запчастини...ще майстри розповідали багато інтересного по ремонту цього авто...і сказали вони що можна зліпити з купи металопрухту...авто яке горіло це вже не авто це купа металолома....не з наю хто з них правий а хто ні но на мою думку я з майстрами згідний 100%...я сам опслуговуюсь і мої друзі обслуговуються на СТО КБ і не мають ні яких зауважень на цей сервіс...я обслуговуюсь в них вже понад 6 років і я задоволиний цим СТО !!! і вам раджу завітати до них!!!

  • Рейтинг: 2.5 из 5 19.09.2013 Стас на Хюндай
    Время визита: літо 2013

    Щоб описати свої емоції, коментаря буде замало. Тому постараюся описати коротко і по суті, не вдаваючись в подробиці - приїхав, оцінили обсяг і вартість робіт - 2-3 тижні, 700-800 дол. Забираю машину через 2 !!!! місяці і 2 дня (по моїй вині - невчасне постачання запчастинами, може 4-5 днів простою), робота 1000 дол. А якби я не звернув увагу на те, що в цінник мені просто продублювали роботи (за одну і ту ж роботу хотіли взяти двічі) то було б 1200 дол!!! Вписували УСЕ - від ізоленти до пластикового хамутика, хоча це є витратні матеріали електрика, і повинні входити у вартість робіт.
    На попутні роботи (що не були включені в попередню домовленість) - ціна завищені вдвічі - втричі!!! (наприклад поміняти завіси на дверях 150 грн., це при тому, що відрегулювати замок НІХТО не спромігся, Ви не повірите, але Я брав ключ, і показував майстру, як відрегульовується дверка, кажу поміняти нижній направляючий, міняють верхній, забирати машину, а сигналки нема, зняли, знайти не змогли навіть через тиждень, правда гроші віддали.
    І саме основне - відношення до клієнта - поваги повний нуль!
    Приїхав забирати машину, вона не готова, поїхав назад, приїхав на наступний день - ручка не прикручена, зазори не виставлені, номерний знак в багажнику, салон був настільки засмальцований, що я двічі!!! їздив на хімчистку. І знаєте куди я поїхав в першу чергу, коли забрав машину?.. На наступний сервіс, на передачі машина подьоргувалась. Як вияснилося - не чищені форсунки, хоча, як Ви вже здогадалися, за чистку форсунок у мене гроші взяли на КБ сервісі...
    Робіть висновки самі. Я лише додам, що сервіс знаходиться уже не на Сахарова, а на території Сільмаша (Городоцька)

  • Рейтинг: 2.5 из 5 29.04.2013 Олександр на ВАЗ-2108
    Время визита: 29 апреля 2013

    Встановлення 2сторонньої сигналізації на вітчизнянну 2дверну машину - 600 грн. Майже як вартість її самої. При тому, що ціни в інших СТО коливається 300-400. Цікаво в чому різниця?

  • Рейтинг: 2.5 из 5 25.01.2013 Сергей на Мерседес 210

    Привет всем! автолюбителям !!! Недавно был на СТО КБ ребята супер, професионалы своего дела, делают быстро, качественно. К работе относятся ответственно, менеджер тоже нормальный "чел". Всегда улыбчив и приветлив. Всем советую

  • Рейтинг: 2.5 из 5 28.11.2012 Юрий на huyndai
    Время визита: август 2012

    ШАРАШКИНА КАНТОРА!!! Уважения к клиенту нет никакого, менеджер Валера - настоящий Валера, не имя, а диагноз, решить ничего толком не может, его же подчинённые мастера посылают его нахер при клиентах, сплачёности в организации нет вообще. Прейскурант цен на сайте не соответствует действительности. Менял двигатель на легковом автомобиле, поставили не качественно, содрали 2300 грн., в акт выполненых работ вписали запчасти, которые реально не меняли или если менялись то не в таком количестве, например вписали, что поменяли 20 зажимов, реально 2-3, помимо замены двигателя приписали замену корзины зцепления, что по идее должно входить в сам процес замены двигателя. Когда после выполнения работы попросил поставить соответствующую печать предприятия в акте выполненых работ, зделали большие глаза, включили дурака и сказали, что печать находится в директора (а директор наверное держит ее дома под подушкой, чтом никто не украл). В результате акт составили на бумажке бе печати, которая выглядела как из жопы, вся грязная и помятая. Одним словом ужас, впервые в жизни сталкиваюсь с таким безответственным СТО. Не испытывайте судьбу, 100% лажа, советую никому умному не обращатся к этим лабухам!!!!

    6.12.2012 ответ автосервиса (СТО КБ)

    Дякую за критику. Трохи прокоментую ситуацію.
    1. Менеджера Валеру звільнено. Зараз є новий менеджер - Віталік. Дуже добре ставиться до клієнтів (можете перевірити).
    2. Ціни на сайті вказані мінімальні (для вітчизняного автопрому).
    3. Пошуком двигуна та щепленням відповідно - займався клієнт. Тому, коли двигун переставили і виявили, що щеплення не працює (всі деталі були вживані), було прийнято рішення поставити старе щеплення, відповідно за рахунок клієнта. Тут і вийшла різниця в 300 або 400 грн точно не памятаю.
    4. На рахунок зажимів не коментую, але думаю, що це не відповідає дійсності.
    5. На сервісі завжди є пропечатані квитанції. В них потрібно вписати лише суму та перелік послуг. Акти виконаних робіт надається юридичним особам.
    6. Велике прохання до клієнтів. Якщо у Вас виникли будь-які питання прошу їх вирішувати на місці. Я переконаний, що ми позитивно (на користь клієнта) вирішимо будь-які питання.
    Ще раз дякую!

  • Рейтинг: 2.5 из 5 16.10.2012 саша
    Время визита: 2 апреля 2011

    Делитанты

Добавить отзыв

Все Сто