Автосервисы Львова. Отзывы, каталог, карта, рейтинги и мобильная версия.

Вход / Регистрация



     
Рейтинг: 4.5 из 5 Средняя оценка 4.5 по 37 отзывам

СТО Авто-студия Гараж 23

Заказать VIP-размещение

Описание

Авто-студия «Гараж 23» - это одна из первых и самых известных тюнинг-студий во Львове.

Имея огромный опыт сложных инсталляций, мы готовы воплотить в реальность практически любое, даже самое нестандартное желание нашего клиента. Наши сотрудники - это лучшие специалисты в своей области в Западной Украине, и это обеспечивает максимальное качество наших услуг.

Мы предлагаем нашим клиентам практически все виды тюнинга автомобиля:
• встроенная GPS-навигация
• адаптация и русификация американских авто
• автоакустика
• мультимедийные системы
• интерьер
• шумоизоляция
• защита авто антигравийной пленкой
• стайлинг авто пленками
• охранные системы
• автоэлектроника
• штатные автомагнитолы
• анти-радары и радар-детекторы
• комплексная подсветка авто
• установка ГБО
• тонировка

Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Отзывы к Авто-студия Гараж 23

Добавить отзыв

  • Рейтинг: 4.5 из 5 5.07.2018 Василь на сузуки
    Время визита: 03.07ю18

    хороший сервіс! підібрали та поставили магнітолу, показали як користуватися. Хлопцям дякую!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 3.07.2018 Юрій
    Время визита: 28.06.2018

    Призначили роботу на святковий день. Не передзвонили.
    Ціну назвали, а потім сказали, що послуга буде коштувати вдвічі дорожче. По телефону сказали "Повернем завдаток. Їдьте на інший сервіс"
    Не рекомендую.

    Дополнение от 04.07.2018:
    Я зрозумів слова вашого працівника буквально. Говорилось ще про додаткові роботи на весь день і повна сума була названа 2000 чи менше.
    Якщо поліровка и поклейка 1400 - то за все інше 600? Включаючи тестування проводки та потенційну розбірку панелі?

    Роботу зробили хлопці, які випадково зайшли за інструментом. Плівки був останній шматочок, якого ледве вистачило. Були б фари ширші - не зробили б і того.

    Пропозиція повернути завдаток і йти в інше місце звучить відкритим хамством.

    Я до вас більше не приїду і всім, кого знаю, буду радити обходити десятою дорогою.

    4.07.2018 ответ автосервиса (Юрій (керівник))

    Добрий день!
    Так дійсно в нашій країні так багато вихідних, що ми помилково записали Вас на вихідний день. Це наша провина.
    Але ми зробили Вам більшу частину робіт в той самий день.
    Що стосується ціни, то Ви мабуть розумієте речі так як Ви хочете. Ми Вам називали ціну полірування 600 грн, та антигравійна плівка 800 грн. По незрозумілих причинах ви чомусь подумали, що 800 грн це ціна антигравійної плівки разом з поліруванням. Нашої вини в тому нема, що ви розумієте прості речі так як Вам вигідно.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 2.07.2018 Герман на форд
    Время визита: 26.07.18

    Спасибо, парни вышли в выходной день и сделали мне машину, молодцы! обращайтесь смело

  • Рейтинг: 4.5 из 5 4.06.2018 Аліна на Опель
    Время визита: 1 червня

    Советую!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 22.05.2018 Tоля на Опель
    Время визита: 19 мая

    Приехал сюда для тюнинга аккустики. За 2 дня сделали. Полностью сами все заказали, сами все поставили. Цена-качество идеальное, очень доволен звуком!!!!
    Отдельный респект мастеру Вове!!!!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 15.05.2018 Taras на Bmw
    Время визита: 14.05.18

    записався затоннувати авто на понеділок
    приїхав в 9 ранку
    забрав машинку в 13-00
    поклеїли гарно, сказали через неділю приїхати на контрольний огляд.
    я задоволений
    ціна-якість за тоннування супер!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 11.05.2018 Рустам на suzuki sx4
    Время визита: май 2018

    Тонування швидко та якісно!!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 7.05.2018 Володя на Honda Pilot
    Время визита: весна 2018

    Робив тут шумоізоляцію 4-х дверок. Результатом задоволений!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 28.03.2018 Сергей на Dacia Logan
    Время визита: Март 2018 года

    Приехал к ним с проблемой освещения дороги, передние фары. Сделали на 5+,в течении 3 дней,особенная благодарность мастеру по имени Владимир!!! Теперь езжу и радуюсь проведенной им работой, так держать, большое спасибо!!!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 13.03.2018 Євген на Пассат Б8
    Время визита: 13.03.1980

    Реально проблема!

    Хлопці 3 тижні (!) не могли правильно встановити сигналку на Passat B8! То система Старт-Стоп не працює, то після звичайної мийки нового авто комп.видає купу помилок і двигун не заводиться, то вона током б'є...

    Керівники постійно вмовляли - приїдьте, ми все виправимо, як не працюватиме - віддамо гроші. Але вчора я вже втомився від того і попросив гроші... мені віддали на 220 доларів менше! Сказали, що то я винуватий і не вірно юзаю їх сигналку, а авто в мене - ну дуже нової моделі і складне! Пассат Б8! Модель - випущена ще у 2014 році!!! :))) Нова складна модель :)))

    І що якби я ще раз погодився "потестити" то, як вони все підключили, то все було б добре... Реально - з мене вистачає.

    Як хочете, щоб майстри "вчились" на ваших авто - то вам сюди. А як не згодні - то ви є лох і попали на гроші... як я.

    13.03.2018 ответ автосервиса (Юрій керівник)

    Уважаемый Евгений, раз уж Вы решили вынести наши с Вами разногласия на всеобщее рассмотрение, то оставляю за собой право ответить.
    По поводу аматоров.http://g23.lviv.ua/ua/nashi-roboty
    Я думаю уровень работ и автомобилей говорит сам за себя.
    Во--первых, несмотря на сложившуюся ситуация, хочу написать Вам, что на протяжении всего сотрудничества с Вами у меня сложилось по отношению к Вам очень позитивное впечатление, вы очень культурный и интеллигентный человек и и даже дискутировать с Вами реально приятно.
    Во-вторых, что касается самой ситуации. Начнем с самого начала.Вы приехали к нам после неудачного опыта с предыдущими установщиками. У Вас уже был соответственный настрой.
    В-третьих вы немного не так и не до конца рассказывает ситуацию.
    Если бы машина была простая,то офицалы бы вам наверно поставили сигналку и друзья не советовали бы Вам туда вообще не лезть. Любой современный автомобиль непрост в работе, иначе в каждом гараже ставили бы допы на такие авто.
    Потому и даётся гарантия не только на оборудование, но и на услуги. И я Вас заранее предупреждал, что возможно вам надо будет заехать на донастройку сигналки.
    После установки сигнализации через какое-то время действительно с ваших слов были нестабильности в работе системы старт/стоп и один раз машина не завелась после мойки.
    Кстати тут небольшое лирическое отступление. Назовите мне сервис, который бы отправил в такой ситуации к Вам поздним вечером кажется ещё и в выходной день электрика. В мороз. Вам либо вообще никто трубки бы не поднял либо сказали бы брать машину на эвакуатор и утром приезжать. Мы приехали Правда тогда не поняли в чем проблема и потому решили отключить оборудование. Понятно что под мойкой вечером с этим никто разбираться не будет. Хотя машина завелась еще до приезда электрика.
    Дальше мы решили переподключить питание и все протестировать, а в случае некорректной работы пообещали вам вернуть деньги. Вы приехали мы переподключили, проверили все, но вы как только сели машина не завелась. К сожалению машину Вы забирали после 6 и остался только мастер приёмщик, который в этой ситуцаии разобраться не смог. Хотя опять же машина сразу после включени-выключения зажигания завелась. Эта ситуация навела нас на мысли, что ну не может быть чтобы у нас все работало, а у вас сразу глюки начинались.
    Мы начали думать и искать причину. В течении двух часов у нас 50 из 50 раз машина заводилась и не было никаких проблем и тут мы попробовали один раз не дождаться авторизации, которая длится от 2-х до 5 секунд и в этот промежуток времени завести машину, и о чудо машина не завелась. То есть просто оказалось, что вы ею неправильно пользовались. Мы до этого даже предположить этого не могли. И так происходило каждый раз когда мы пытались завести машину не дождавшись авторизации.
    Потому мы Вам это объяснили и предложили поездить неделю правильно пользоваться сигналкой и если и тогда что-то останется из проблем, то мы все снимем и вернём Вам все деньги, но вы не захотели, вы уже настроились на то что мы аматоры и на что в Вашей машине вообще сигналка не нужна, почему я Вам в таком случае должен возвращать всю сумму, проделав кучу работы и оставшись с не новым оборудованием, просто потому что Вы неправильно использовали оборудование?
    Потому выбор потерять деньги вы сделали сами из-за свое перепуганнсости и предыдущего негативного опыта.
    В общем читайте и делайте выводы сами.
    Мы готовы и сейчас поставить оборудование назад и в случае некорректной работы вернуть всю сумму.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 12.03.2018 Анатолій на wv amarok/ mitsubishi l200
    Время визита: 01-2018

    В січні терміново потрібно було поставити лебідки на 5 автомобілів, Єдині у Львові хто пообіцяв це зробити за 5 робочіх днів це хлопці з Гаражу 23. Зробили за 6. Особливо дякую майстрам Славіку та Андрію.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 6.03.2018 Олег на BMW
    Время визита: 06.03.17

    передзвонив зранку на рахунок перетяжки стелі. відповідь була така_-на завтра можем записати.. ціну узгодили .тобто на 07.03. 06 .03 поїхав глянути з якого матеріалу хлопці роблять так от що виходить вони не можуть зробити перетяжки по перше бо можливо обвисне через 2 місяці тобто ми перетягнем але не знаємо чи буде триматись))) і це добре що хоть не обманули хоча по телефону все в них в ажурі. а по друге що майстра нема .хоча були готові по телефону записати на виконання робіт. Висновок такий або не вміють працювати або не хочуть а скоріш за все одне та інше..

    Дополнение от 08.03.2018:
    та мені байдуже що Ви робите і як!!! а от брехати і відбріхуватись вмієте добряче тому що рік авто і модель обговорювалось перше в тел. режимі . і по друге то майстер хворий з Ваших слів мені при зустрічі . а в коменті - то ми його відпустили))) . не погано . тільки от не помятаєте що говорите або щось інше))) . а це все тупі відмазки з вашої сторони тіпа ви завжди праві . ну а на подальше клієнтам вирішувати чи користатись вашими послугами. а доречі можу долучити вам тел. розмову де чітко говорилось модель і рік авто)) я думаю що ви це найдете в інтернеті з тел.розмовою з вашими кометами віловідями.не в тому справа що ви не зробили просто ненавижу коли нагло брешуть.успіхів вам

    8.03.2018 ответ автосервиса (Юрій керівник)

    Добрий день!
    Я не розумію які з Вашого боку до нас можут бути претензії? Ми реально на таких старих автомобілях не даємо гарантій на перетяжку сетлі, тому що в таких старих авто вона може з часом. Ми зазаделегідь попереджаємо клієнтів, що гарантії на таки роботи не даємо. Інформація по телефону і в реалії ми надаємо однакову, просто Ви не говорли рік авто по телефону.
    А те що майстра не було в ммент коли ви приїхали на консультацію, то в чому проблема? Ми його з особистих причін відпустили додому. Для того щоб з Вами поспілкуватись майстен не був потрібен.
    Я вже не кажу, що Ви перед тим намагались щось там самі клєїти і стеля буда в жахливому стані.

    Додано.
    В Вас якась викревлена психологія. Це так дуже мяко кажучи.
    1.Чим відрізняється людина захворіла і ми її відпустили. В ччому брехня?????
    2.я чітко помятаю, що ви говорили кзов авто. В мене теж записуються всі розмови і як би я памятам ваш телефон, то обовязково прослухав би її. Навіть, якщо припустити, що Ви говорили рік авто, то в чому брехня за нашого боку??? Ми при огляді машини Вас ЧЕСНО попередили, про те що можливо дах провисне. Ми не зробили ж Вам машину, а потім, через півроку, коли стеля обвисла сказали Вам, що соррі це можливо, та від нас це незалежить.
    Поясніть адекватно в чому брехня з нашого боку???????

    Якщо вже говорити про що хто ненавидить, я ненавиджу неадекватних людей, які в обличчя посміхються, коли їдуть від нас кажуть дякую, 20 хвилин просять зробити роботу, обіцяють приїхати в понеділок поговорити з майстром, а потмім пишуть в інтернеті неадекватні відгуки. А все чому? Тому що сказати в обличчя не можуть. Комплекси. А в інтеренеті поливати брудом. то це без проблем. Тут крутим може бути будь хто, в кого є клавіатура

  • Рейтинг: 4.5 из 5 28.02.2018 Євген на BMW F10
    Время визита: Грудень 2017

    Ставили NBT. Все працює коректно. Хлопці професіонали.
    Хлопецт на рецепції с синім кольором волося здивував:)

  • Рейтинг: 4.5 из 5 31.12.2017 Alex на AUDI A4 MQTFSI200
    Время визита: 29.12.2017

    Робив шумоізоляцію дверей на універсалі AUDI A4, результатом задоволений на всі 100%. Робота виконана вчасно і якісно. Плюс за фотографії в мою колекцію робіт по машині. Плюс за можливість самому здійснити невеликий ремонт, поки машина очікувала. Плюс за контакт через ФБ. Плюс за оплату як мені зручно. Плюс за безкоштовну додаткову послугу. Невеликий мінус - за той під"їзд до боксу, зверху вниз - чуть колеса не повідлітали, проте заодно й провірив результат :)
    Однозначно рекомендую. До наступних робіт!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 13.09.2017 Віталій на Mitsubishi Pajero Wagon
    Время визита: 01.07.2017

    Робив повну шумоізоляцію в середині літа, трошки переживав бо сказали,що машина повністю буде розбиратись, та як показала практика даремно. Роботою дуже задоволений, салон став реально тихшим в разів 10! Зробили за робочий тиждень. Дуже сподобалось,що перед тим як прийняти в роботу машину, майстер проїхався зі мною по Коперника, і коли здавали також. Як і домовлялись зимою приїду до вас на перетяжку салонна і надіюсь на обіцяну знижку)!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 1.08.2017 Назар на Lanos
    Время визита: 01/08/2017

    Треба було затонувати авто. Подзвонив, сказали приїхати на наступний день на 9.00, залишити авто і затонують. Супер, відкладаю всі справи, приїжджаю і дульки, про мене ніхто не знає, майстри по тонуванні у відпустці а директор з яким я розмовляв, вимкнув телефон. Одним словом сервіс "на найвищому рівні". ЗАСТЕРІГАЮ З НИМИ ПРО ЩОСЬ ДОМОВЛЯТИСЬ! Не сервіс а шарашкіна кантора!!!

    2.08.2017 ответ автосервиса (Керівник)

    Добрий день!
    Просимо вибачення за те, що так склалося.
    По майстрам проблемі вийшла в тому, що мали вийти інші по субпідряду, поки наші були у відпустці, але вони нас підвели. Відповідно ми підвели Вас. Я дійсно був з вимкненим телефонам по своїм особистим справам, тому що був впевнений, що все буде добре.
    Але все рівно це цілком наша провина.
    В рахунок компенсації, якщо маєте бажання можемо затонувати машину Вас зі знижкою 30%, коли наші майстри повернуться з відпустки.
    Ще раз просимо вибачення

  • Рейтинг: 4.5 из 5 27.07.2017 Костя на Кемрі
    Время визита: Літо 2017

    Дуже позитивні враження про сервіс. Встановлював в них сигналізацію, замок капоту парктронік, та реєстратор. Зробили все в обіцяний термін і дуже ювелірно. Парктронік взагалі наче заводський. Сервіс насправді не дешевий, але в нас у Львові більше і нема куда звертатись за подібними речами, тай той пальоний китай купувати собі дорожче вийде…(знаю з досвіду))

  • Рейтинг: 4.5 из 5 4.07.2017 Тарас на Renault Scenic
    Время визита: весною 2017

    Купив я собі магнітолу Alpine, хотів щоб мені встановили, подзвонив, записався. Приїхав на другий день і зрозумів що хлопці зажралися, почали питати нафіга встановлювати таку магнітолу на РЕНО, це закруто для такої машини, сказали що ця магнітола не сумісна з авто. Я показав відео на YOUTUBE з такою самою магнітолою і таким самим авто де магнітола сумісна з підрулевими кнопками і дисплеєм - загрузилися. Сказали що треба адаптери ще купити, але вони нічим не поможуть і їм це не цікаво бо вони займаються тільки крутими і новими авто, а включати мозги і шукати вирішення проблеми це не їх коньок. Короче культурно послали і втішилися що позбулися.

    Дополнение от 05.07.2017:
    Нарахунок економічної ефективності цей варіант Вам не підходить, бо я все би привіз, просто потрібно було встанови, за роботу звичайно було б заплачено скільки би Ви вважали за потрібне. По друге вислуховувати від хлопців їхню особисту думку - "Навіщо ставити таку магнітолу в такий автомобільі що воно працювати не буде" нехай тримають при собі в своїй голові. А на рахунок інших сервісів - хлопці нормально підходили до питання, радили інших (навіть ваш гараж), давали номери, хотіли помогти і за пів дня я це питання вирішив - все стоїть і працює. Тож хлопці будьте ввічливими, бо реклама це не тільки сайт, а і ви самі........

    Дополнение от 06.07.2017:
    Все таки культури вам не вистачає, бо навіть у листах умудряєтеся принизити клієнта, я маю на увазі про вашу доброзичливість щодо встановлення в інших сервісах і про мою уважність і слух. Мінитися не хочете, я розумію що ви відстоюєте своїх хлопців, але деколи потрібно признавати і свої помилки щоб вирости професійно. А на рахунок магнітоли я би привіз всі адаптери і навіть статті з схемами підключення, просто потрібно було нормально поговорити і пояснити але цього не було зроблено.... Хватить відписувати, бо це виглядає принизливо для вас. Питання закрито!

    6.07.2017 ответ автосервиса (Юрій (керівник))

    Ми як і будь-яка організація маємо право братися за ту чи іншу роботу виходячи економічної ефективності даної операції.
    У Вашій ситуації нам не було сенсу вивчати питання, шукати адаптери і брати на себе ризики по сумісності обладнання. І навіть братися за це заради досвіду, щоб використовувати в подальшому теж, тому що таких запитів у нас не було і я думаю, що в майбутньому не буде.
    А Ваші образи залиште при собі. З таким же успіхом можете поїхати ще на кілька сервісів у Львові і Вам теж відмовлять - можете написати і про них негативні відгуки.

    Доповнення
    Ви напевно неуважно читаєте і так само слухаєте. Ми Вам сказали, що не будемо вивчати питання які Вам потрібні адаптери і перехідники на проводку, тому що досвіду по установки такої магнітоли в такий автомобіль як у Вас у нас немає, а машина і обладнання специфічне. Якщо Ви самі підібрали б це обладнання ми б встановили без проблем.
    Що стосується нашої думки. То ми всім клієнтам завжди підказуємо і говоримо який кращий варіант ми бачимо в даній ситуації. І це як раз дуже правильно і нормально. якщо Ваша думка розходиться з нашою, то Ви можете просто послухати і як клієнт прийняти те рішення, яке Ви хочете.

    Доповнення 2
    Виявляється я не знав повної картини того що сталося.

    Після бесіди в офісі зі мною Ви ще спілкувалися з нашим технічним директором і електриками. Ви показали їм посилання яке знайшли самостійно і стверджували, що там не потрібен адаптер. Наші хлопці подивилися це посилання і сказали Вам, що в схемі адаптер є і Ви помиляєтеся (навіть модель Вам сказали) і подзвонили до нашого постачальника Альпайн і запитали чи є у нього такий адаптер, але у нього не було необхідного обладнання. Тобто Вам нормально ще підказали і пояснили, що Ви помиляєтеся і що Вам потрібно.

    З огляду на ці обставини, я вважаю що Ви взагалі не маєте совісті залишати тут негативні відгуки про нас.

    Доповнення 3
    У мене з культурою все нормально. Просто Ви чуєте і відповідаєте тільки на те що Вам зручно. Просто Вас взяла образа за що ми на Вашу думку повинні були приділити Вам час, а ми цього не зробили, і тепер такими відгуками намагаєтеся за цю образу помститися. Тому по суті і не відповідаєте, хоча я Вам вже чітко і конкретно пояснив чому ми не шукали перехідник і що ми Вам допомогли безкоштовно розібратися в Ваших помилках.
    Тому я прекрасно зрозумів, що весь цей відгук пов'язаний тільки з Вашими комплексами.
    Розумні люди розберуться хто правий в цій ситуації.
    До побачення.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 4.07.2017 Володимир на Citroen
    Время визита: 03.07.2017

    Вся історія почалася 1.5 місяці тому, коли вирішив поставити ГБО на Гараж 23. Спочатку все виглядало добре...але... Через 1 день чую в салоні запах газу - виявляється не подотягували хомути на шлангах...виправили... Через 3 дні бачу незрозуміле мигання кнопки - поїхав до них... "майстри" не розуміли що робиться - виявили на наступний день що полетів комп'ютер...поки замінили потратив ще 2 дні і купу нервів. Через декілька днів коли в балоні закінчився газ система не перейшла автоматично на бензин - проблема з налаштуваннями. При 2800 обертів чую дивний звук з-під капота ... їду знов до них і чую: "у вас проблеми з мотором"....як?-машина майже нова...куплена мною в салоні (46 тис. пробіг).
    Після цього вирішив поїхати до майстрів де троє знайомих ставили газ. Кажуть що мені поставили дешеве і неякісне обладнання і ще проблеми з налаштуваннями. Заїхав до інших - відповідь та сама.
    Вирішив зняти то все...забрали вони свій мотлох... і...чую "ми не готові віддати кошти...приїдьте через 3 дні".... Віддали (я наполегливий)))). Просто розводять людей.
    Більше сам туди не поїду і нікому не раджу!!!!!!!

    6.07.2017 ответ автосервиса (Юрій (керівник))

    Добрий день!
    Ваші претензії ми вважаємо несправедливими.
    1.То що полетів комп - не наша провина. На те й існує гарантія, що будь-яке обладнання може ламатися.
    2.Вам поставили не саме дешеве обладнання. Вам поставили обладнання середнього цінового сегмента за ту ціну, яку Ви хотіли. Так є обладнання дорожче і ми їм торгуємо, але ви не просили щось дорожче. Те що Вам було поставлено - це на нашу думку хороше співвідношення ціна-якість. Є аналоги значно дешевше і гірше.
    3.Гроші Вам повернули в 18.00, а зняли обладнання в 13-14.00 в цьому я не бачу ніякої проблеми. За великим рахунком при нашому бажанні цей процес міг затягнутися дуже сильно, але ми поступили по-людськи і прийняли в Вас обладнання назад через півтора місяці після встаовлення і повернули Вам всы гроші і за роботу і за обладнення, хоча за законом ми цього робити не повинні.
    4.З чим ми згодні - це з тим що обладнання працювало дійсно некоректно, тут Ваші претензії обгрунтовані. і чесно кажучи, ми так і не зрозуміли з яких причин так сталося, на аналогічних машинах все працювало нормально.
    5. Якщо Ви пішли незадоволеними, то навіщо було при виході жати моєму партнерові руку і говорити: "Дякую, що поступили по людськи"? Не люблю лицемірства.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 3.07.2017 Андрій на Сітроен Немо
    Время визита: 5 червня 2017

    Залишав на ремонт сідушку в понеділок, сказали що зроблять до кінця тижня. В четвер наступного, передзвонив дізнатись як справи, чувак на телефоні (рускаязичний, не представився), сказав щоб я забирав своє крісло, бо в них багато роботи. Крісло пролежало 3 тижні хрен щось зробили. Забрав, навіть не вибачились. Однозначне не рекомендую!

    5.07.2017 ответ автосервиса (Юрій (керівник))

    Добридень!
    Ви спілкувалися по телефону зі мною і наскільки я пам'ятаю, я перейшов на українську. Ви до речі теж не представилися.

    По суті написаного я Вам дам таку ж відповідь, як і по телефону. Коли Ви приїхали ми Вам відразу сказали, що мінімум на 1,5 тижні ми зайняті і залишати сидіння у нас не треба, але Ви сказали, що не поспішайте і наполягли на тому, щоб залишити. В результаті в нас затягнувся один великий проект і ми були реально зайняті. Тому я не розумію змін Вашої позиції від того, "мені не поспішає і я готовий чекати" до позиції "Однозначно не рекомендую", враховуючи, що ми спочатку Вам не давали ніяких гарантій щодо термінів.

    Ваш відгук несправедливий.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 12.05.2017 Игорь на Опель Инсигния
    Время визита: апрель 2017

    Перечень работ: замена головного устройства на 2DIN, установка камеры заднего вида, обесшумка, перетяжка рулевого колеса. Професионально и аккуратно выполнено мастерами - искрення благодарность професионалам. Внимательны и доброжелательны менеджеры Алексей и Александр - искренняя признательность за хорошую организацию, внимание и терпение. Впечатления - самые позитивные. Вывод: можем, когда делом занимаются честно и профессионально. Рекомендую.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 2.03.2017 Олександр на Volkswagen
    Время визита: 20.02.2017

    Встановлював у них ГБО на Гольф. Прийшов на СТО, щоб розпитати за вартість, гарантію, терміни - на все чемно відповіли. Записався. Розчарувало те, що за один день не зробили, довелось залишати авто на 2 дні. Потім ще довелось повертатися, щоб зручніше вивели сам заправник, бо одразу його заховали під бампер. Також довелось повертати авто на налаштування, бо ГБО відключалось, коли гальмував. Все налаштували. Попри ті дрібниці сервісом задоволений, все зробили акуратно. Через 1000 км після встановлення буде нульове ТО за їх рахунок. На ГБО маю 3 роки гарантії. В потужності авто не втратило, економія дуже помітна. Планую ще до них звернутися за штатником. Всім раджу.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 1.12.2016 Сергій на Opel vectra c

    Перетягував кермо шкірою, все зробили швидко і якісно. Крім того відношення до клієнтів заслуговує окремої подяки. Единий сервіс де можна залишити машину і не переживати, ні за що. Ціни адекватні і грошей не шкода за виконану роботу.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 26.04.2016 Микола на Skoda
    Время визита: Осінь 2015

    Хороші майстри.Тонував там лобовуху атермальною плівкою. Зробили якісно+ефективністю задоволений.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 28.12.2015 Дмитро на Toyota
    Время визита: 23.12.2015

    Придбав і встановив в них сигналізацію. За день все поставили, ввечері забрав машину, все показали і розказали…Дякую.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 22.12.2015 Євген на BMW X1
    Время визита: Осінь 2015

    Дуже задоволений відношенням до клієнтів. Приїхав порадитись з вибором автомагнітоли, приємний менеджер допоміг зробити вибір, запропонував камеру,та ще багато чого цікавого. Через пару днів все поставили замовлену штатну магнітолу, акуратно, чисто. Молодці, перший раз зустрічаю такий хороший автосервіс. Буду і надалі з вами співпрацювати.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 8.10.2015 Киевляни на Рено Кенго.
    Время визита: 06.10.2015

    Делал диагностику 4 авто на СТО в соседнем боксе возле студии Гараж 23. Мастера своего дела. Цены адекватные. Особая благодарность Владимиру и Олегу. Советую.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 1.10.2015 Іван на Fiat Ducato
    Время визита: вересень 2014

    Дякую хлопцям за те, що допомогли зробити швидку допомогу на АТО цілком бескоштовно!!!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 1.10.2015 Олександр на Прадо
    Время визита: 09-2014

    Я ніколи б не подумав, що у Льові зможуть встановити доводчики дверей. Виявляється є хлопці які цим занимаються. Тепер на моїй машині встановлено ​​це чудо, за що окреме спасибі майстру Ігорю:)

  • Рейтинг: 4.5 из 5 1.10.2015 Юрій на Fiat Doblo
    Время визита: 15.06.2014

    Робили мені хлопці Fiat Doblo з грузового на пасажира. Зробили дуже якісно, мені сподобалось. Звичайно не так швидко як в Бердичеві роблять, але набагато якісніше.
    Тепер за наступною машиною буду їхати до них. По грошах трошки дорожче, але нікуди не треба їхати.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 27.08.2015 Микола на Ніссан Кашкай
    Время визита: 17-08-2015

    Дуже дякую Олександру за гарну консультацію і майстрам Петру та Ігрю за всановлення ГБО. Зробили все дуже акуратно. Машина Їде не гірше ніж на бензині.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 21.02.2015 Владимир на Хонда Акорд
    Время визита: 13 февраля

    Совершенно случайно попал в руки этих мастеров.
    Приехал с Австрии палечить зубы и случайно попал в гости к ребятам. Мне как раз надо было перешумить двери и потолок после того как мне сделали шумоизоляцию закарпатские "мастера". Эффект просто супер!!! Парни зделали всё атлично!!! Кроме этого поменяли в подарок лампы ксеноновые и обновили карты на GPS.
    Наконец-то на моей родине начали появлятся фирмы с европейским подходом к клиенту!!!!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 1.08.2014 Андрій на Renault Kangoo
    Время визита: Лютий 2014

    Встановлював в них сигналізацію та перетягував кермо шкірою.Дуже задоволений!Ставлення до клієнта і якість робіт на вищому рівні і при цьому ціни порівняно з іншими невисокі! Виявились що у мене проблеми з центральним замком і сигналізація неадекватно працювала,довелось лишати їм машину тричі щрб усунути поломку, і при цьому вони ні копійки з мене додатково невзяли,що мене дуже приємно вразило!)Правда руль перетянули трошки несиметрично...Але це дрібниці,загалом дуже задоволений!

  • Рейтинг: 4.5 из 5 26.02.2014 Олег на Форд Фокус
    Время визита: січень 2014 р

    Купив у них штатну магнітолу. Поставили за півдня. Я залишився задоволений.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 29.01.2014 Олекесандр на Туарег
    Время визита: зима 2013

    Майстер, який до цього перетягував мені салон, сказав, що не зробить панель, тому довелося шукати в інтернеті, того хто за це візьметься. Хлопці дуже якісно перетягнули панель і поставили монітори в підголовники. Крім цього ще й оптику альтернативну з ксеноном поставили.
    Роблять недешево, але якісно.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 2.10.2013 Олександр на Jeep Liberty
    Время визита: 16.09.2013

    Дуже здивувався, що у Львові є такі фахівці. На двох сервісах ставив магнітолу на свою машину, але ніхто не міг домогтися від неї навіть включення. Хлопці робили мені машину звичайно довго, але в результаті все запрацювало і магнітола і кнопки управління на кермі. Поки ставили магнітолу, встигли перешити шкірою салон.
    Рекомендую.

  • Рейтинг: 4.5 из 5 13.08.2013 Ігор на hyundai accent
    Время визита: 02-08-2013

    Був у них - перетягував кермо і дверні карти шкірою - дуже сподобалося. Зручно те що роблять майже все що стосується тюнінгу, в наступному місяці планую робити в них акустику.

Добавить отзыв

Все Сто