Автосервисы Львова. Отзывы, каталог, карта, рейтинги и мобильная версия.

Вход / Регистрация



     
Рейтинг: 4.0 из 5 Средняя оценка 4.0 по 47 отзывам

СТО Авто-студия Гараж 23

Заказать VIP-размещение

Описание

Авто-студия «Гараж 23» - это одна из первых и самых известных тюнинг-студий во Львове.

Имея огромный опыт сложных инсталляций, мы готовы воплотить в реальность практически любое, даже самое нестандартное желание нашего клиента. Наши сотрудники - это лучшие специалисты в своей области в Западной Украине, и это обеспечивает максимальное качество наших услуг.

Мы предлагаем нашим клиентам практически все виды тюнинга автомобиля:
• встроенная GPS-навигация
• адаптация и русификация американских авто
• автоакустика
• мультимедийные системы
• интерьер
• шумоизоляция
• защита авто антигравийной пленкой
• стайлинг авто пленками
• охранные системы
• автоэлектроника
• штатные автомагнитолы
• анти-радары и радар-детекторы
• комплексная подсветка авто
• установка ГБО
• тонировка

Заметили ошибку в описании? Сообщите, исправим!

Отзывы к Авто-студия Гараж 23

Добавить отзыв

  • Рейтинг: 4.0 из 5 12.04.2019 Олег на Vivaro
    Время визита: 02.04.19

    Вкрай некомпетентні люди.
    Співвідношення ціна/якість
    Рівень виконання роботи - гараж в дяді Васі.
    Ціну, за виконану роботу, назвали вищу, незважаючи на те, що ціна попередньо була узгоджена.
    Їхнє кредо, зробити як небудь, а зауваження клієнта це другорядне.
    Не рекомендую в жодному разі, час і гроші на вітер.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 30.01.2019 Арсеній на BMW e46
    Время визита: 29.01.2019

    Робив фари і тонування. Швидко і якісно, відношення на рівні, всім задоволений.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 11.01.2019 Володя на БМВ х5
    Время визита: 10.01.2019

    Приезжал на обклейку антигравийкой. Результатом более чем доволен.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 14.12.2018 Вікторія на BMW 3
    Время визита: 08.12.18

    Хочу подякувати електрикам, які встановлювали мені нову мультимедійну систему, не дуже в цьому розбираюсь, не жіноча справа це))) але вони мене вислухали, постарались зрозуміти(певно це було тяжко))) і усі моі побажання виконали.)

  • Рейтинг: 4.0 из 5 14.12.2018 Андрій на Неважливо
    Время визита: Жовтень 2018

    Сервіс я рекомендую, не так давно я був їхнім клієнтом.
    Хотів би просто порекомендувати більш професійне ставлення до клієнтів в коментаріяї. Я розумію, що часто це переходить на особисте, але впершу чергу,це робота, за яку так чи інакше люди платять гроші. І нерідко ставлення до Вас (навіть в більшості випадків) формується через Ваше вирішення конфліктних ситуацій. Мені не дуже приємно було читати більшість негативних коментарів і реакції на них. Я б дуже не хотів комусь вказувати чи бути неправильно зрозумілим, просто моє бачення зі сторони.
    І тому бажаю тільки позитиву і розвитку! Ви робите класний сервіс, і я повернусь і порекомендую, якщо буде така нагода. Дякую!
    PS: доречі, єдине що - акт виконаних робіт, нажаль не видали.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 3.12.2018 Виктор на Ауди а6
    Время визита: 29.11.2018

    Устанавливали мне на аудюху сигнализацию + автозапуск, очень порадовала оперативность ребят, за день все сделали, утром забрал)

  • Рейтинг: 4.0 из 5 20.11.2018 fedor на toyota camry
    Время визита: 07.11.2018

    Дуже задоволений перешивкою руля на Тойоті Камрі, зробили як просив, під оригінал) Також в них обклеював фари атігравійкою, тут теж все гуд зробили) Надалі планую працювати з Гараж23)

  • Рейтинг: 4.0 из 5 6.10.2018 Василь на VW Polo
    Время визита: 5.10.2018

    Заїжджав відносно заміни автомагнітоли на VW Polo.Працівник описав процес заміни як досить складний і як такий,що потребує замовлень додаткового блочка та застосування інших витратних матеріалів.Названа орієнтовна вартість роботи ВІД 800 грн + вартість витратних матеріалів,ітого навряд чи впишусь в 1000.Тільки що в іншому місці мені кваліфіковано встановили магнітолу.Тривалість роботи 15 хв.Дуже задоволеніий.Все працює.Ціна питання 150грн зі всім.Поведінку працівників вважаю за некомпетентність або спробою розвести клієнта на гроші(друге імовірніше).Ще хоча б був сервіс європейського рівня,але ж облізлий гараж.Нікому не рекомендую туди звертатись,принаймі на тему автоакустики.

    8.10.2018 ответ автосервиса (Юрій (керівник))

    Я не знаю хто Вам і за скільки зробив, та наскільки правдива Ваша інформація, але Вас ніхто ні до чого не змушує. В нас встановлення 2дін магнітоли коштує від 800 грн, якщо Вам не підходить - проходьте далі. Про адаптер Вам говорили, що "можливо" він буде потрібний, але без підключення ми нічого Вам не зможемо сказати.
    Про адекватність Вашого відгука говорить фраза "облізлий гараж". По-перше в нас зовсім не гараж, а бокс на 400 квадратних метрів. а по-друге - він зовсім не облізлий.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 25.09.2018 Роман на Тойота венза
    Время визита: 25.09.2018

    Хочу залишити коментар щодо якості роботи супер-фірми "Алло-гараж 24". Хто не обтягував шкірою кермо автомобіля повідомляю, що така робота здебільшого проводиться 4-5 годин. Сьогодні, за попередньою домовленістю та узгодженою годиною (о 9.00 год), залишив свій автомобіль (Тойота Венза). Замовлення прийняв хлопчик з кульчиком у вусі, який повинен був повідомити про закінчення роботи над замовленням. Об 14.30 год., не дочекавшись радісної інформації про закінчення роботи, я приїхав на фірму, думаючи, що мій автомобіль уже готовий або робота на завершенні. Та був "приємно" вражений, коли побачив, що там "кінь ще не валявся". На запитання "Навіщо я приїхав о 9.00 год.?" хлопчик із прикрасою у вусі відповів, що запише мене на четвер. Бачучи моє невдоволення, хлопчик запропнував мені "скидочку". Напевно, цей юнак не розуміє, що його скидочка не перекриє й хвилини мого втраченого часу. Тому, рекомендую всім, кому немає чим зайнятися і де "вбити"свій час відвідати супер-пупер фірму "Алло Гараж - 24", а хлопчик Вам зробить кльову знижку! Не пропустіть свій шанс!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 22.09.2018 Анатолій на Фіат скудо
    Время визита: 18.09.2018

    Ставили биксенони на Фіат скудо.Швидко та якісно.Сергію благо дарочка.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 5.07.2018 Василь на сузуки
    Время визита: 03.07ю18

    хороший сервіс! підібрали та поставили магнітолу, показали як користуватися. Хлопцям дякую!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 3.07.2018 Юрій
    Время визита: 28.06.2018

    Призначили роботу на святковий день. Не передзвонили.
    Ціну назвали, а потім сказали, що послуга буде коштувати вдвічі дорожче. По телефону сказали "Повернем завдаток. Їдьте на інший сервіс"
    Не рекомендую.

    Дополнение от 04.07.2018:
    Я зрозумів слова вашого працівника буквально. Говорилось ще про додаткові роботи на весь день і повна сума була названа 2000 чи менше.
    Якщо поліровка и поклейка 1400 - то за все інше 600? Включаючи тестування проводки та потенційну розбірку панелі?

    Роботу зробили хлопці, які випадково зайшли за інструментом. Плівки був останній шматочок, якого ледве вистачило. Були б фари ширші - не зробили б і того.

    Пропозиція повернути завдаток і йти в інше місце звучить відкритим хамством.

    Я до вас більше не приїду і всім, кого знаю, буду радити обходити десятою дорогою.

    4.07.2018 ответ автосервиса (Юрій (керівник))

    Добрий день!
    Так дійсно в нашій країні так багато вихідних, що ми помилково записали Вас на вихідний день. Це наша провина.
    Але ми зробили Вам більшу частину робіт в той самий день.
    Що стосується ціни, то Ви мабуть розумієте речі так як Ви хочете. Ми Вам називали ціну полірування 600 грн, та антигравійна плівка 800 грн. По незрозумілих причинах ви чомусь подумали, що 800 грн це ціна антигравійної плівки разом з поліруванням. Нашої вини в тому нема, що ви розумієте прості речі так як Вам вигідно.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 2.07.2018 Герман на форд
    Время визита: 26.07.18

    Спасибо, парни вышли в выходной день и сделали мне машину, молодцы! обращайтесь смело

  • Рейтинг: 4.0 из 5 4.06.2018 Аліна на Опель
    Время визита: 1 червня

    Советую!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 22.05.2018 Tоля на Опель
    Время визита: 19 мая

    Приехал сюда для тюнинга аккустики. За 2 дня сделали. Полностью сами все заказали, сами все поставили. Цена-качество идеальное, очень доволен звуком!!!!
    Отдельный респект мастеру Вове!!!!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 15.05.2018 Taras на Bmw
    Время визита: 14.05.18

    записався затоннувати авто на понеділок
    приїхав в 9 ранку
    забрав машинку в 13-00
    поклеїли гарно, сказали через неділю приїхати на контрольний огляд.
    я задоволений
    ціна-якість за тоннування супер!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 11.05.2018 Рустам на suzuki sx4
    Время визита: май 2018

    Тонування швидко та якісно!!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 7.05.2018 Володя на Honda Pilot
    Время визита: весна 2018

    Робив тут шумоізоляцію 4-х дверок. Результатом задоволений!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 28.03.2018 Сергей на Dacia Logan
    Время визита: Март 2018 года

    Приехал к ним с проблемой освещения дороги, передние фары. Сделали на 5+,в течении 3 дней,особенная благодарность мастеру по имени Владимир!!! Теперь езжу и радуюсь проведенной им работой, так держать, большое спасибо!!!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 13.03.2018 Євген на Пассат Б8
    Время визита: 13.03.1980

    Реально проблема!

    Хлопці 3 тижні (!) не могли правильно встановити сигналку на Passat B8! То система Старт-Стоп не працює, то після звичайної мийки нового авто комп.видає купу помилок і двигун не заводиться, то вона током б'є...

    Керівники постійно вмовляли - приїдьте, ми все виправимо, як не працюватиме - віддамо гроші. Але вчора я вже втомився від того і попросив гроші... мені віддали на 220 доларів менше! Сказали, що то я винуватий і не вірно юзаю їх сигналку, а авто в мене - ну дуже нової моделі і складне! Пассат Б8! Модель - випущена ще у 2014 році!!! :))) Нова складна модель :)))

    І що якби я ще раз погодився "потестити" то, як вони все підключили, то все було б добре... Реально - з мене вистачає.

    Як хочете, щоб майстри "вчились" на ваших авто - то вам сюди. А як не згодні - то ви є лох і попали на гроші... як я.

    13.03.2018 ответ автосервиса (Юрій керівник)

    Уважаемый Евгений, раз уж Вы решили вынести наши с Вами разногласия на всеобщее рассмотрение, то оставляю за собой право ответить.
    По поводу аматоров.http://g23.lviv.ua/ua/nashi-roboty
    Я думаю уровень работ и автомобилей говорит сам за себя.
    Во--первых, несмотря на сложившуюся ситуация, хочу написать Вам, что на протяжении всего сотрудничества с Вами у меня сложилось по отношению к Вам очень позитивное впечатление, вы очень культурный и интеллигентный человек и и даже дискутировать с Вами реально приятно.
    Во-вторых, что касается самой ситуации. Начнем с самого начала.Вы приехали к нам после неудачного опыта с предыдущими установщиками. У Вас уже был соответственный настрой.
    В-третьих вы немного не так и не до конца рассказывает ситуацию.
    Если бы машина была простая,то офицалы бы вам наверно поставили сигналку и друзья не советовали бы Вам туда вообще не лезть. Любой современный автомобиль непрост в работе, иначе в каждом гараже ставили бы допы на такие авто.
    Потому и даётся гарантия не только на оборудование, но и на услуги. И я Вас заранее предупреждал, что возможно вам надо будет заехать на донастройку сигналки.
    После установки сигнализации через какое-то время действительно с ваших слов были нестабильности в работе системы старт/стоп и один раз машина не завелась после мойки.
    Кстати тут небольшое лирическое отступление. Назовите мне сервис, который бы отправил в такой ситуации к Вам поздним вечером кажется ещё и в выходной день электрика. В мороз. Вам либо вообще никто трубки бы не поднял либо сказали бы брать машину на эвакуатор и утром приезжать. Мы приехали Правда тогда не поняли в чем проблема и потому решили отключить оборудование. Понятно что под мойкой вечером с этим никто разбираться не будет. Хотя машина завелась еще до приезда электрика.
    Дальше мы решили переподключить питание и все протестировать, а в случае некорректной работы пообещали вам вернуть деньги. Вы приехали мы переподключили, проверили все, но вы как только сели машина не завелась. К сожалению машину Вы забирали после 6 и остался только мастер приёмщик, который в этой ситуцаии разобраться не смог. Хотя опять же машина сразу после включени-выключения зажигания завелась. Эта ситуация навела нас на мысли, что ну не может быть чтобы у нас все работало, а у вас сразу глюки начинались.
    Мы начали думать и искать причину. В течении двух часов у нас 50 из 50 раз машина заводилась и не было никаких проблем и тут мы попробовали один раз не дождаться авторизации, которая длится от 2-х до 5 секунд и в этот промежуток времени завести машину, и о чудо машина не завелась. То есть просто оказалось, что вы ею неправильно пользовались. Мы до этого даже предположить этого не могли. И так происходило каждый раз когда мы пытались завести машину не дождавшись авторизации.
    Потому мы Вам это объяснили и предложили поездить неделю правильно пользоваться сигналкой и если и тогда что-то останется из проблем, то мы все снимем и вернём Вам все деньги, но вы не захотели, вы уже настроились на то что мы аматоры и на что в Вашей машине вообще сигналка не нужна, почему я Вам в таком случае должен возвращать всю сумму, проделав кучу работы и оставшись с не новым оборудованием, просто потому что Вы неправильно использовали оборудование?
    Потому выбор потерять деньги вы сделали сами из-за свое перепуганнсости и предыдущего негативного опыта.
    В общем читайте и делайте выводы сами.
    Мы готовы и сейчас поставить оборудование назад и в случае некорректной работы вернуть всю сумму.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 12.03.2018 Анатолій на wv amarok/ mitsubishi l200
    Время визита: 01-2018

    В січні терміново потрібно було поставити лебідки на 5 автомобілів, Єдині у Львові хто пообіцяв це зробити за 5 робочіх днів це хлопці з Гаражу 23. Зробили за 6. Особливо дякую майстрам Славіку та Андрію.

  • Рейтинг: 4.0 из 5 6.03.2018 Олег на BMW
    Время визита: 06.03.17

    передзвонив зранку на рахунок перетяжки стелі. відповідь була така_-на завтра можем записати.. ціну узгодили .тобто на 07.03. 06 .03 поїхав глянути з якого матеріалу хлопці роблять так от що виходить вони не можуть зробити перетяжки по перше бо можливо обвисне через 2 місяці тобто ми перетягнем але не знаємо чи буде триматись))) і це добре що хоть не обманули хоча по телефону все в них в ажурі. а по друге що майстра нема .хоча були готові по телефону записати на виконання робіт. Висновок такий або не вміють працювати або не хочуть а скоріш за все одне та інше..

    Дополнение от 08.03.2018:
    та мені байдуже що Ви робите і як!!! а от брехати і відбріхуватись вмієте добряче тому що рік авто і модель обговорювалось перше в тел. режимі . і по друге то майстер хворий з Ваших слів мені при зустрічі . а в коменті - то ми його відпустили))) . не погано . тільки от не помятаєте що говорите або щось інше))) . а це все тупі відмазки з вашої сторони тіпа ви завжди праві . ну а на подальше клієнтам вирішувати чи користатись вашими послугами. а доречі можу долучити вам тел. розмову де чітко говорилось модель і рік авто)) я думаю що ви це найдете в інтернеті з тел.розмовою з вашими кометами віловідями.не в тому справа що ви не зробили просто ненавижу коли нагло брешуть.успіхів вам

    8.03.2018 ответ автосервиса (Юрій керівник)

    Добрий день!
    Я не розумію які з Вашого боку до нас можут бути претензії? Ми реально на таких старих автомобілях не даємо гарантій на перетяжку сетлі, тому що в таких старих авто вона може з часом. Ми зазаделегідь попереджаємо клієнтів, що гарантії на таки роботи не даємо. Інформація по телефону і в реалії ми надаємо однакову, просто Ви не говорли рік авто по телефону.
    А те що майстра не було в ммент коли ви приїхали на консультацію, то в чому проблема? Ми його з особистих причін відпустили додому. Для того щоб з Вами поспілкуватись майстен не був потрібен.
    Я вже не кажу, що Ви перед тим намагались щось там самі клєїти і стеля буда в жахливому стані.

    Додано.
    В Вас якась викревлена психологія. Це так дуже мяко кажучи.
    1.Чим відрізняється людина захворіла і ми її відпустили. В ччому брехня?????
    2.я чітко помятаю, що ви говорили кзов авто. В мене теж записуються всі розмови і як би я памятам ваш телефон, то обовязково прослухав би її. Навіть, якщо припустити, що Ви говорили рік авто, то в чому брехня за нашого боку??? Ми при огляді машини Вас ЧЕСНО попередили, про те що можливо дах провисне. Ми не зробили ж Вам машину, а потім, через півроку, коли стеля обвисла сказали Вам, що соррі це можливо, та від нас це незалежить.
    Поясніть адекватно в чому брехня з нашого боку???????

    Якщо вже говорити про що хто ненавидить, я ненавиджу неадекватних людей, які в обличчя посміхються, коли їдуть від нас кажуть дякую, 20 хвилин просять зробити роботу, обіцяють приїхати в понеділок поговорити з майстром, а потмім пишуть в інтернеті неадекватні відгуки. А все чому? Тому що сказати в обличчя не можуть. Комплекси. А в інтеренеті поливати брудом. то це без проблем. Тут крутим може бути будь хто, в кого є клавіатура

  • Рейтинг: 4.0 из 5 28.02.2018 Євген на BMW F10
    Время визита: Грудень 2017

    Ставили NBT. Все працює коректно. Хлопці професіонали.
    Хлопецт на рецепції с синім кольором волося здивував:)

  • Рейтинг: 4.0 из 5 31.12.2017 Alex на AUDI A4 MQTFSI200
    Время визита: 29.12.2017

    Робив шумоізоляцію дверей на універсалі AUDI A4, результатом задоволений на всі 100%. Робота виконана вчасно і якісно. Плюс за фотографії в мою колекцію робіт по машині. Плюс за можливість самому здійснити невеликий ремонт, поки машина очікувала. Плюс за контакт через ФБ. Плюс за оплату як мені зручно. Плюс за безкоштовну додаткову послугу. Невеликий мінус - за той під"їзд до боксу, зверху вниз - чуть колеса не повідлітали, проте заодно й провірив результат :)
    Однозначно рекомендую. До наступних робіт!

  • Рейтинг: 4.0 из 5 13.09.2017 Віталій на Mitsubishi Pajero Wagon
    Время визита: 01.07.2017

    Робив повну шумоізоляцію в середині літа, трошки переживав бо сказали,що машина повністю буде розбиратись, та як показала практика даремно. Роботою дуже задоволений, салон став реально тихшим в разів 10! Зробили за робочий тиждень. Дуже сподобалось,що перед тим як прийняти в роботу машину, майстер проїхався зі мною по Коперника, і коли здавали також. Як і домовлялись зимою приїду до вас на перетяжку салонна і надіюсь на обіцяну знижку)!

Показано 25 из 47 отзывов

Добавить отзыв

Все Сто