Правила додавання автосервісів (СТО, автомийки, АЗС, шиномонтажі) та розміщення відгуків на сайті vse-sto.com.ua

  1. Розміщення відгуків (додавання автосервісів) є постмодерованим, тобто. перевірка відгуків(автосервісів) модератором, у т.ч. за заявою одержувача відгуку, здійснюється після розміщення відгуку (автосервісу) у публічному доступі. Ми апріорі покладаємося на вашу добросовісність та коректність.
  2. Відгуки (автосервіси) не оцінюються модератором веб-сайту Всі СТО (далі – Сайт) у категоріях "правдивості" (модератор не має можливостей та повноважень детально вникати у відносини між сторонами, крім тих, що є на Сайті). У той же час, адміністрація Сайту схвалює публічні висловлювання з боку автора, так і одержувача відгуку, із зазначенням на відповідність або невідповідність дійсності конкретних обставин.
  3. Сторонам слід мати на увазі, що особа, яка розповсюджує негативну інформацію, несе тягар доказу її достовірності відповідно до чинного законодавства. Також сторонам слід пам'ятати, що оціночні судження що неспроможні спростовуватися чи доводитися, у принципі; "відповідними" або "не відповідними" дійсності можуть бути лише фактичні обставини.
  4. Виходячи з принципової неможливості перевіряти "правдивість" інформації у відгуку (інформації про автосервіс), модератор оцінює відгуки (авторевіси), перш за все, за критеріями чесності. Відгук (автосервіс) підлягає видаленню, якщо модератор має достатні підстави вважати, що автор відгуку розмістив його з недобросовісним наміром.
  5. Добросовісність автора відгуку передбачається з самого початку. Модератор може розглядати питання що до видалення відгуку у наступних випадках:
    • для негативних відгуків — з ініціативи одержувача відгуку, крім наявності у відгуку образ і реклами. Образливі висловлювання та реклама у відгуку (в т.ч. у подальших коментарях від автора) є безумовною підставою для видалення відгуку, незважаючи на суть питання.
    • для позитивних відгуків - з ініціативи власника автосервісу та/або будь-якого Користувача.
  6. Розглядаючи питання про недобросовісність відгуку при наяві оскарження або сумнівів у достовірності викладеної інформації, модератор обов'язково запитує у автора копії документів (номер замовлення-наряду), що підтверджують відповідні відносини між автором та одержувачем відгуку, для подальшого винесення рішення про сумлінність на підставі отриманих документів автор відгуку не доклав документи спочатку.
  7. Оцінюючи недобросовісність у розміщенні відгуку, модератор може брати до уваги, зокрема, але й виключно, такі факторы: •явно і об'єктивно встановлена недостовірність інформації (фактів) у відгуці;
    • відсутність доказів наявності відносин між автором та одержувачем відгуку;
    • не надання автором відгуку, за відповідним запитом, будь-яких документів, що вказують на будь-які відносини між автором та одержувачем відгуку;
    • розміщення автором більше одного відгуку щодо одного автосервісу (автомийки, АЗС, шиномонтажу);
    • наявність у відгуку образ;
    • історія взаємовідносин сторін між собою та з іншими користувачами Сайту.
  8. Зловживання правом розміщувати відгуки може спричиняти його позбавлення. Підставами для відключення можливості розміщувати відгуки є системні прояви несумлінності при розміщенні відгуків, зокрема, але не виключно, масове розміщення та/або звернення до інших користувачів з пропозиціями розміщення недостовірних відгуків. Строк позбавлення права розміщувати відгуки визначається у кожному випадку з урахуванням усіх обставин на розсуд Адміністрації Сайту.
  9. При розміщенні негативного відгуків, Адміністрація Сайту, відповідно до чинного законодавства, у всіх випадках надає одержувачу відгуку можливість публічної відповіді, для чого слід використовувати функціонал коментарів, для можливого спростування негативної інформації, наведенням конкретних фактів щодо суті питання. Коментарі модеруються, образи та неконструктивний "флейм" можуть видалятися.
  10. Розміщуючи відгук (або автосервіс) на Сайті vse-sto.com.ua, Ви безоплатно передаєте Адміністрації Сайту право використовувати та розпоряджатися цим відгуком (сторінкою автосервісу), повністю або частково, в межах та за межами даного ресурсу.
  11. Адміністрація має право відмовити в публікації відгуку (автосервісу), відкоригувати або доповнити опублікований відгук (автосервіс), а також видалити опублікований раніше відгук, із зазначенням або без зазначення причин, з повідомленням або без повідомлення.
  12. Адміністрація Сайту не несе відповідальності за зміст та достовірність відгуків (інформації про автосервіси) та не бере участь у судових та будь-яких інших розглядах між третіми особами у зв'язку з розміщенням відгуків на Сайті.
  13. При публікації відгуку Адміністрація Сайту згадує ім'я та/або нік автора, вказані ним під час розміщення відгуку. При цьому Адміністрація Сайту не зобов'язана встановлювати чи перевіряти авторство відгуку.
  14. Щоб видалити відгук (автосервіс), надішліть запит на видалення через форму на Сайті з обґрунтуванням Вашого прохання.