СТО CarGlassService

Опис

На нашем СТО вы сможете приобрести и установить с гарантией стекло на любой вид транспорта. Вам не нужно ждать, благодаря нашей экспресс доставке, стекло на Ваш автомобиль будет установлено в день обращения. На нашем сайте Вы можете сделать онлайн заказ на замену автостекла в Броварах, при этом получить 5% скидку.
Если на стекле вашего авто образовался скол или трещина не расстраивайтесь, обратитесь к нам и мы отремонтируем Ваше стекло. Не редки случаи, когда в процессе эксплуатации на лобовом стекле образуются затертости от дворников, мешающие обзору. В этом случае мы сможем отполировать Ваше стекло, придав ему большую прозрачность.
Так же у нас можно произвести тонировку стекол Вашего авто качественными пленками производства США.

Наш отдел кузовного ремонта предлагает услуги удаления вмятин без покраски, ремонта бамперов и другого автопластика. Оклеиваем кузова авто антигравийной и виниловой пленками. Если фары Вашего авто помутнели и плохо светят, обратитесь к нам и мы произведем качественную полировку пластика фар, придав им большую прозрачность.

Так же у нас работает автоэлектрик, который сможет провести компьютерную диагностику Вашего авто, установку, настройку и ремонт дополнительного оборудования. Ремонт генераторов, чистку инжектора.



  • Володимир на Ауди 19.07.2021
    Час візиту: 10.07.2021
    Привіт всім. Звертався на CarGlassService як до професіоналів з тонування автомобілів. Відразу хочу сказати не рекомендую в них тонувати авто: - професіоналів там не має, - до роботи відносяться халатно, - керівник Антон за якість не відповідає, А тепер по порядку: 10.07.2021 року, віддав авто на тонування. Приїхав на 9:00, чекав поки відкриються. По відкриттю в роботу авто взяли практично одразу так як із клієнтів був тільки я. «Професіонал» Василь запропонували вибрати тонувальну плівку, після чого сказав що передзвонить по виконанню. Зателефонували близько 14:00. Приїхавши, авто стояло вже на вулиці, та припадало пилюкою, так як асфальтного покриття там не має. Підійшовши до автомобіля відразу побачив що пил покрив мокрі після тонування вікна, які в придачу були замацані руками. Прийшлось брати ганчірку та витирати всі вікна щоб роздивитись якість виконаної роботи. Після протирання першого вікна я одразу зрозумів чому для чого це все було зроблено, щоб в надії приховати якість своєї роботи. Між плівкою та склом на всіх вікнах лишилося багато піску, навіть вимити вікна перед поклейкою не зуміли. На задніх вікнах, де лишився клей від старої плівки, ніхто навіть і не пробував його змити, наклеїли так. В двох місцях під плівку потрапили відрізки плівки яку вони клеїли, які теж так і лишились. Края плівки були також не доклеєні, так як не змогли вигнати всю воду. Василь, якій тонував авто, почав завіряти що вони не відмовляються від своїх клієнтів, і всі дефекти він усуне коли підсохне волога яка лишилась під плівкою, та запропонував під’їхати в понеділок, і він без черги та очікування усуне дефекти. А якщо дефекти не можна буде усунути то переклеїть нову плівку. Я погодився та сказав що розрахуюсь коли робота буде закінчена, на що той заперечив та сказав що не віддасть ключі від авто поки я не віддам гроші. Щоб не поглиблювати конфлікт я віддав гроші та поїхав. До понеділка. В Понеділок не склалось, так як майстер поїхав на виїзд, я приїхав у вівторок 13.07.2021р. Василь відразу сказав що зараз вийде, але чекати прийшлось хвилин сорок. Вийшов Вася з порожніми руками та почав пальцями та нігтями усувати дефекти, але побачивши що нічого в нього не виходить, почав говорити мені, що потрібно було вимити вікна самому, та позмивати клей перед тим як здавати авто на тонування. Я почав обурюватися, за що вони тоді гроші беруть. Почувши мої обурення до нас підійшов керівник Антон, який запитав в чому проблема. Я пояснив, на що отримав відповідь, що я сам винен що вікна не вимиті, і клієнтів у них багато і ніхто не жаліється на пісок який лишається під плівкою, і ніхто нічого усувати не буде, а переклеїти можуть за мій рахунок. Ось так вони заробляють на людях.
  • Anton на Audi 18.02.2016
    Час візиту: 15.02.16
    Приветствую всех старых и новых клиентов нашего СТО! Меня зовут Антон, я руководитель CarGlassService. Мы начали свою работу в 2011 году как подразделение компании "Ремонт стекла". И на данном сайте www. vse-sto.com.ua были зарегистрированы как СТО «Ремонт стекла Бровары». Время шло, все менялось, менялись и мы. В 2015 году мы организовали новую компанию CGS(CarGlassService) с более широким перечнем предоставляемых услуг и более качественным подходом к обслуживанию наших клиентов. За время нашей работы мы отремонтировали сотни машин и получили лояльность многих наших клиентов. Но как в любой сфере, где довольные клиенты, там есть и не довольные. Конечно же, причин недовольства может быть масса, но зачастую это вызвано скорее неверными ожиданиями от процесса ремонта стекла. Некоторые клиенты жалуются, что после ремонта трещина снова «открылась» или же пошла дальше, а гарантию на ремонт трещины нет… Комментируя это, хочу написать следующее. Гарантию мы даем только на ремонт сколов и на установленное нами новое стекло, на ремонт трещин гарантия не распространяется. Причин, по которым трещина на лобовом стекле открывается вновь множество! Это и качество дорожного покрытия, и перепады температуры, методы парковки, возможное изменение геометрии кузова вследствие ДТП или других факторов. Тут нет никакой магии, взмахнув палочкой, треснувшее стекло не станет целым. В большинстве случаев ремонт не больших трещин позволяет Вам избежать замены стекла, если же трещина открылась или пошла дальше, только замена. Однозначно хочу Вас заверить, что эти проблемы никак не связаны с качеством используемых нами материалов или низкой квалификацией наших сотрудников. Если у Вас возникли проблемы с качеством обслуживания, Вы можете связаться лично со мной по номеру 050-7556655 или же по электронной почте [email protected]. Узнать больше о наших услугах Вы можете, посетив наш сайт www.cgs.com.ua Благодарю за внимание