СТО AutoShield

Опис

- беспокрасочный ремонт кузова
- бронирование автомобиля бронелаком
- безпокрасочное удаление вмятин
- реставрация всех типов секол
- рихтовка автомобиля споттером
- все виды автопокрасочных работ
- реставрация бамперов
- автоэлектрика
- сигнализация
- ремонт ходовой
  • Ксенія 10.05.2024
    Час візиту: весною 2024
    Якщо коротко: “НАЙГІРШЕ СТО, ЯКЕ ТРАПЛЯЛОСЯ В МОЄМУ ЖИТТІ - “СТО AutoShield”!”, чому - читайте далі. Замовила собі авто з Америки (бите) Dodge Journey 2017 р, було пошкодження передньої частини машини. Домовилась з ними про те, що вони проводять всі необхідні роботи по кузову автомобіля, але для початку треба зробити дефектування. Приїхала машина, начебто, зробили дефектування, я одразу сказала, що запчастини буду замовляти сама, і спробуємо відрихтувати капот, але пан Олександр (який там працює), був дуже цим незадоволений і просто почав на мене кричати: ”У нас так це не працює, можете забирати свою машину і їхати на інше СТО”, я вже тоді була приголомшена такою поведінкою з клієнтами. Ок, мені перелічили об’єм робіт, після зробленого дефектування, а саме: заміна капоту, покраска капоту, заміна “телевізора” радіатора, корпуса повітряного фільтра, рихтування та зварювання стійки, на якій тримається телевізор, заміна підкрилків, рихтування та фарбування крила, поклейка скла (але цим займаються не вони), запаювання фари. Я спитала: ”Це все? більше нічого не треба робити?”, мені сказали так, ну і все, почали роботу. Через 2 тижні, звонить мені пан Дмитро (це майстр з яким вирішувалися всі питання) та й каже: “Приїжджайте, у вас тут погнуті дах та стійки (батони), унаслідок транспортування, щоб ви потім не сказали, що то ми, я приїжджаю, кажу, а як так вийшло, що ви цього не помітили при дефектуванні, бо всі пошкодження, які трапляються при транспортуванні, компенсуються страховою компанією. Була присутня директорка цього закладу Альона Анатоліївна, на що пан Олександр, почавши на мене знов кричати, що вони обіцяли мені зробити дефектування тільки капоту, що не хотіли знімати плівку зі скла, а потім її знову надягати. Я аж засміялась (вибачте за порівняння, але це все одно, що людині без ноги, повідомити, що вона без ноги), він продовжував на мене кричати, доки я вже не звернулася до директорки, щоб вона його вгамувала, ТІЛЬКИ після цього вона зробила зауваження, мій рахунок завдяки “ПРОФЕСІЙНОМУ” дефектуванню виріс на 15 000 грн. (які я не мала б витрачати, зроби вони свою роботу, одразу, НОРМАЛЬНО). Наступна ситуація. Дзвонить мені пан Дмитро, та й каже, що запчастина (“губа” бампера) яку я замовила, наче не підходила, я кажу не може такого бути, бо по VIN-коду, це саме та запчастина (ФОТО 1), він мені показує що, та й як, і я кажу сверліть отвори та ставте запчастину, бо повернути я її вже не можу (пройшло 14 днів, та й магазин до якого я звернулася, сказав, що це саме та деталь), Дмитро мені сказав добре, але коли я приїхала забирати авто, виявила цю деталь у своєму багажнику (мене навіть не попередили , що її не встановили), просто по факту сказали, вона не підходить продайте на OLX (далі розкажу чому саме вона в них не підходила), кажу добре, де телевізор радіатора? (суть у тому, що його можно було спаяти та продати, але так, як я робила машину для себе, а не на продаж (про що неодноразово наголошувала), я вирішила встановити нову, а цю продати і всі запчастини просила складати у багажник машини, і знаєте, що мені відповіли? що його викинули, а сміття вивезли, перший раз зіткнулася з тим, щоб СТО на свій розсуд викидало деталі (та й не думаю, що викинули), вартість деталі не компенсували. На фото 2-6 показано, що вони не рахують сміттям і що було у моєму багажнику). Забрала я значить машину, і повезла її на СТО, де займаються ходовою, двигунами і т.д. Приїжджаю, мені роблять діагностику і кажуть: “ви бачили, що у вас погнутий ланжерон?”, я кажу: “бути не може, бо я заплатила 3 тисячі за те, що його рихтували і зварювали”. Спускаюсь у яму і просто в шоці (Фото 7). Пишу Дмитру, він мені відповідає (Фото 8), щоб було зрозуміло мені ніхто не казав, що її треба міняти на нову (бо я не відмовлялась від заміни запчастин до цього). Вже моя психічна система не витримує, дзвоню до директорки, прошу зустрічі, там був і Олександр, і Дмитро, обговорюємо, вона вибачається, ну гроші мені це не поверне… Пан Олександр при цьому звинуватив мене, що це я мала оглядати машину, після приїзду, і так 10 разів, на що я йому відповіла, що в мене трохи інша професія і я привезла машину до спеціалістів (коли привозила, так думала, зараз вже ні), ну там, сперечатись, як горохом об стіну кидати, не розумію, що він там робить, якщо всі люди можуть все самі. На іншому СТО (не рихтувальники), мені відрихтувати той ланжерон і УЯВЛЯЄТЕ захист (“губа”) бамперу підійшов (Фото 9) це скрін з відео. Сьогодні відвезла їм на полірування машину (там попало сміття на покраску), віддаю мовчки, до мене підійшла Альона Анатоліївна і каже, ну що, кажу і запчастина відрихтована і захист зайшов, і вони вирішили це перевірити (чесно кажучи, я сподівалась, що мені повернуть кошти за НЕ ЗРОБЛЕНУ роботу). Приїжджаю по машину, кажу ну що там, на що мені відповідають, що Олександр сказав, що вона ТАКОЖ не дорихтована, ТАКОЖ… Я кажу ну все ж краще, запчастина зайшла, мені відповіли , що з цього приводу Олександр нічого не сказав, де ж таку нахабність роздають!? Навіть вибачень не було… Вартість послуг прикладаю (Фото 11), щоб було видно, що завдяки “ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ”, я заплатила вдвічі більше, залишилась без запчастини. Висновки робіть самі, але я тепер усім, хто мене питає про СТО, кажу, куди ТОЧНО не варто звертатись
  • Роман на рено меган 15.07.2020
    Час візиту: 15.07.2020
    удаляли вмятину на дверях без покраски за адекватну ціну, витягнули ідеально також було помяте заднє крило відрихтували і покрасили ідеально, хлопці які там працюють знають свою роботу і руки в них ростуть з правильного місця, власниця станції жінка, відношення до клієнта приємне. ціни класні. велике дякую за зроблену роботу.РЕКОМЕНДУЮ.
  • Кирилл на Тойота Камри 26.05.2020
    Час візиту: 11 апреля. 2020
    Была не большая вмятина ( рубленная от бампера) , после ремонта остался ореол и следы от молотка. Ещё и обшивку двери поцарапали. Потом поехал на полировку и афигел, как плохо они сделали дверь. Работа стоила 800 грн
  • Янина на Geely Emgrand X7 29.01.2019
    Час візиту: 29.01.2019
    Отвратительно! Обратилась по вопросу реставрации лобового стекла, попал камешек, образовалась трещинка 5мм, срок той трещинки 1день был. Горе-мастер превратил практически не заметную 5-ти мм трещинку в 3-х см трещину, которая стала видна невооруженным взглядом, плюс добавил еще 3 дырки от сверла, которые даже не заполимеризовал! За свою работу назвал цену 550 грн, когда я начала возмущаться, что он испортил мне лобовое стекло, снизошел до 400 грн. Настоятельно НЕ рекомендую данное СТО. Работают дилетанты.